Ehtedisainerid teevad Eestile sünnipäevakingituse

Veebruaris on põhjust suurteks pidustuseks, sest juba üle 100 aasta oleme saanud oma kodumaal sini-must-valget lippu heisata. Kas sel aastal 24.veebruaril panevad Eestisse aega ja hinge panustanud inimesed pidukleidid selga ning lipsud ette ja tõstavad klaasi, et tähistada.

[femme_gallery id=”69848″]

Tuntud ehtedisainerid omaltpoolt teevad sel aastal tähtsaks päevaks Eestile sünnipäevakingituse. Goldtime kutsus ellu projekti, kus kohalikest metsadest ning jõgedest korjatud materjalidest tunnustatud meistrite käte vahel unikaalsed aksessuaarid valmisid. „Paekivi, kuusekäbid, samblatuustikud ja mõnusalt lõhnav puit, mis inspiratsioonikarbikesest järjest välja koorusid, köitsid ehtekunstnikke sedavõrd, et materjalide kättesaamisel ei tahtnudki nad pikka juttu rohkem jutustada. Nad olid lihtsalt nii kannatamatud juba ideede kallale asuma,“ jagas emotsiooni Goldtime turundusjuht Anne Rinne. „Vahel on nii oluline korraks astuda välja oma igapäevarutiinist ja teha midagi teistmoodi, näha asju teise nurga alt, tuua uut fookust. Seda me proovisimegi selle projektiga teha, andes disaineritele materjalid, millega nad igapäevatöös palju kokku ei puutu. Me ei loonud disaineritele mingeid piiranguid ega reegleid, andsime vabad käed materjalide interpreteerimisel. Vabaduse mitte mõtelda tootmise, turustamise ega tarbija peale. Lihtsalt luua midagi südamest. Algmaterjalide valikul tahtsime aga tuua fookuse loodusele meie ümber. Eesti on imeilus koht, kus elada ja seda ilu tuleb märgata ning hoida.“

Projektis kaasalöömisele ütlesid oma kindla jaa kohe: Tanel Veenre (Tanel Veenre Jewellery), Birgit Skolimowski (Birgit Skolimowski Jewellery), Kriss Eglite (New Vintage by Kriss), Sofia Hallik (Soma), Sigrid Kuusk (Soho), Henri Hallik (Wooch), Mari Ojasaar (Kuma), Kateryna Pishon (Hyrv).

„Meie suureks missiooniks on juba aastaid Eesti ehtedisain tõsta au sisse ning sellesse panustades teha kummardus suurepärastele ehtekunstnikele, aga ka samas pakkuda kõikidele klientidele üle kogu Eesti võimalust meie imelist disaini nautida maailmas tuntud brändide kõrval,“ rõhutab Goldtime juveeliosakonna juht Aveli Kippari.

Kõik huvilised saavad disainerite valminud teoseid Viru Keskuse Goldtime vaateaknal lähemalt vaadelda. Seejärel aga lähevad ehted oksjonile, mille tulu annetatakse metsade hoidmiseks.

Rubriigid Ilu

Ellen Richard ja Kätlin Kaljuvee üllatavad aeroobikaga!

Kahe kodumaise looja, rõivabränd Ellen Richardi ja moeillustraator Kätlin Kaljuvee kooslus kannab taaskord vilja – auklikud pusad kohtuvad graatsilise aeroobikaga ning abstraktne lõige leiab mängulise pintslijoone.

[femme_gallery id=”69835″]

Baastoode nagu pusa peab olema mugav ja kantav nii kõhuli, selili, püsti kui külili. Ideaalne, kui pusa on piisavalt viisakas kontorisse minekuks, pakub vabadust kodusel diivanil ning annab efekti õhtusöögil või kultuuriüritusel. Just selle eesmärgiga on kaks kodumaist kunstnikku seljad kokku pannud ning meie igapäevast “aeroobikat” arvesse võttes uute toodetega välja tulnud. „Üks armas klient kirjutas, et meie pusa on nii mugav, võimalusel tahaks sellega päeva lõpus veel magama ka minna“ – meenutab Ellen Richard brändi looja Kristi Pärn ning lisab: „aga miks mitte? Õige toode võikski olla selline millega trööpad terve päeva ja lõpuks võtad kaissu ka. Kätlini pintsel maalis meie võimleva kliendi lõuendile ja pusa kannab oma paindlikku kõike-poose-hõlmavat aurat uues võtmes edasi.“

Eetilisi valikuid peab tegema baastoodete tasandil ning ka lihtsaid esemeid saab mänguliselt kanda. Ellen Richardi disainer Andreas Kübar lisab, et eesmärk ei olegi iga esemega silma paista, kuid basic tooted räägivad inimese iseloomust rohkem, kui säravad kleidid ja uhked aksessuaarid.

Ellen Richardi ja Kätlin Kaljuvee YOKO AEROOBIKA pusad on saadaval brändi Telliskivi Loomelinnaku stuudio-poes, Ellen Richardi e-poes ning edasimüüjate juures.

NYMF esimese Eesti moebrändina Milano moenädalal

NYMF esimese Eesti moebrändina Milano moenädalal

Triin Kärblane on esimene Eesti moedisainer, kelle kaubamärk NYMF kutsuti osalema kõrgmoe aasta tippsündmusele Milano Fashion Week, mis algab moepealinnas Milanos juba täna.

[femme_gallery id=”68315″]

NYMFi looja ja disaineri Triin Kärblase sõnul tuli Milano moenädala korraldajate kutse suure üllatusena. „Kui tavaliselt valmistutakse maailmamoe tippsündmustel osalemiseks aastaid, siis NYMFi jaoks juhtus kõik ootamatult – meid valiti üheks viie brändi hulgast, kellele saadeti kutse „Emerging talents moeshow osalemiseks. Lühike ettevalmistusaeg on väljakutse, aga oma brändi lugu ja kleite luues oleme sellist võimalust juba ammu oodanud,“ kinnitas Kärblane.

Milano moenädala raames toimuv „Emerging talents show” on moemaailma tõusvaid tähtesid tutvustav osa, kus osalemiseks saadetakse kutse viiele disainerile, kelle tööd on moemaailma tipptegijatele silma jäänud. NYMFil on erakordne võimalus näidata laval oma kümmet kleiti ja avada kaheks päevaks oma pop-up-butiik. Konkurents Milano Fashion Weekil osalemiseks on väga tihe – uued silmapaistvad brändid osalevad moenädalal selliste maailmakuulsate kaubamärkide kõrval, nagu Laura Biagiotti, Prada, Gucci, Moschino, Versace, Giorgio ja Emporio Armani, Atsushi Nakashima, Fendi jt.

Tõusvate tähtede moeshow, kus ka NYMF lavale astub, toimub Milano moenädala raames laupäeval, 22. veebruaril Eesti aja järgi kell 18.00.

Milano moenädala korraldajatele jäi silma NYMFi moesõu Tallinn Fashion Week’i raames, kus disainer Triin Kärblane esmaesitles oma kollektsiooni „Portaal. Triin Kärblane rääkis, et tema kollektsioon annab kõigile naistele võimaluse kogeda iseendas müstilist, iidset naiselikkust: „Ükski Portaali kleit pole lihtsalt kleit – seda kinnitavad ka kõik need naised, kes on NYMFi kleidi kaudu olnud valmis jumalannade väge vastu võtma. Igal kleidil, kui ühel jumalanna aspektil, on oma karakter ja oma ülesanne.

Milano Fashion Weeki laval, mis asub külluslikus Visconti palees,  avab NYMF Portaali uuesti ja kutsub läbi selle publikule kogemiseks korraga terve spektri jumalannasid. Triin Kärblane selgitab kollektsiooni maagiliste sõnadega: „See on kui metamorfoos, kus pikalt maailma eest peidus olnud nümf võtab hapra, kuid ülivõimsa kiili kuju, mis kirjeldab ühtlasi ka minu ja minu brändi viimase aja transformatsiooniprotsessi. Kiil sümboliseerib sõnumitoojat ja teejuhti kahe maailma vahel — nähtava ja nähtamatu, reaalse ja illusoorse vahel.

„NYMFi kollektsioon „Portaal“ sõlmib kokku sillerdava ebamaisuse kõige maisemate elementidega, ühendab naiseliku pehmuse ja voolavuse rustikaalse jõuga, on sillaks müstilise kuu ja kõikevalgustava päikese vahel, moodustades omavahel täieliku tasakaalu ja harmoonilise terviku. NYMF toob nähtamatud jumalannad nähtavaks. Nii laval kui ka iga naise enda sees,“ lisas Kärblane.

NYMF on Eestist alguse saanud rahvusvaheline moebränd, mille missiooniks on aidata naistel oma väge üles leida, tehes seda kleitide maagilises keeles. NYMFi kujunemine on väga sügavalt läbi põimunud disainer Triin Kärblase enda metamorfoosiprotsessiga, kus haprast nümfineiust sirgus 13 aasta ja 36 kollektsiooni järel jõuline kiili-jumalanna. See on olnud kui uste avamine erinevatesse maailmadesse, mis ulatuvad sügavate šamaanirännakute ja ebamaiste jumalike paleedeni välja, andes võimaluse kogeda iseendas tervet spektrit erinevaid naisarhetüüpe, ikoone ja jumalannasid ning ammutada nende väge ja tarkusi.

See teekond on olnud tohutult ilus, põnev, julge, mänguline, ekstreemne ja rikastav. Kuid vahel ka puhastustulena hävitav. Kõige olulisem on aga disainer Triin Kärblase vankumatu pühendumus püsida oma rajal, laskmata ennast segada mastaapsetest moetrendidest, luues kleit kleidi haaval omaenda NYMFi-maailma.

Kriss Sooniku rõivabränd tahistas-10-juubelit

Eile tähistas Kriss Soonik Loungerie bränd meeleoluka peoga oma juubelit Paavli tänava showroomis.

[femme_gallery id=”69629″]

Juubelipeo söögilaua eest hoolitses Ristikheina kohvik oma maitsvate ampsude ning sünnipäevatordiga. Joogivabrik Nudist pakkus juubeliks uut Rabarbrat, mis on äsja auhinnatud parim mahejook 2019 tiitliga kandes uhkusega Pääsukese kvaliteedimärki. Showroomi kaunistas vallatu kuusega Shishi.

Sünnipäeva peol keerutas plaate hoogsas rütmis disainer-DJ Inga Vatsk-Laasner ning sündmust aitas korraldada Stiilikanal.

Sünnipäeva tähistamiseks koostas bränd galerii parimatest imagofotodest läbi kogu tegevusaja. Head nautimist.

[femme_gallery id=”69587″]

Kriss Soonik 10!

Juba 10 aastat on rõiva maastikul laineid löönud Kriss Sooniku lõbusa vimkaga pesukomplektid ja multifunktsionaalsed üleriided.

krissoonik__M7A2932.jpg
Foto: Sandra Palm

Kriss Soonik Loungerie bränd sai alguse 10 aastat tagasi, Eestisse jõuti aga alles 2011. aastal, kui brändi asus siin esindama pesupood Ulakas Kaunitar. Lisaks Ulaka Kaunitari poele on täna võimalik soetada Kriss Sooniku kollektsioone Tallinna Kaubamaja Eesti Disaini alalt, Kriss Soonik stuudiopoest Paavli 5/2 ning tellides kodulehelt www.kriss-soonik.com.

Kaks aastat tagasi avatud Paavli tänava showroom on  kaubamärgi kõige laiema tootevalikuga esindus Eestis. Ühtlasi on showroom kõige ehedam peegeldus brändist nagu seda näeb tootemärgi looja ja peadisainer Kriss Soonik-Käärmann.

10. juubel on parim aeg avastusteks ja see tähendab, et paljud asjad on müügil limiteeritud kogustes.

Sünnipäeva tähistamiseks koostas bränd galerii parimatest imagofotodest läbi kogu tegevusaja.

[femme_gallery id=”69587″]

“Ma olen väga tänulik, et komistasin kunagi tegema midagi, mida olen nautinud juba kümme aastat ja loodetavasti naudin veel vähemalt järgmised kümme. See aeg on läinud väga kiiresti. On olnud põnev ja stressirohke, aga meie kliendid on nii ägedad, et isegi kõige pingelisemal ajal on motivatsioon laes,” kommenteerib Kriss.

Kriss Sooniku disainpesu eripärana paistab silma see, et enamus sellest on kantav ka ülerõivastena, mis teeb loodud esteetika nähtavaks. Mainimata ei saa jätta kassilogoga kangast ning ikoonilisi pitstiibadega veluurist hommikumantleid, millest on arenenud terve seeria sarnase motiiviga rõivaid. Viimased paar aastat on jõudsalt liigutud üleriiete valdkonda.

Kogu Kriss Sooniku tooted valmistatake Eestis. Lisaks on brändi tooted saadaval üle kogu maailma. Eksootilisematest kohtadest näiteks Saudi-Araabia ja Jaapan. Bränd on kogunud tuntust ja tunnustust moeajakirjades Vogue, ELLE, GQ, Cosmopolitan ja Style.com.

Aastal 2013 võitis disainer Kriss Soonik-Käärmann Eesti kõrgeima moeauhinna Kuldnõel.

Laura Nestor esitles fotokalendrit

5. detsembri õhtul esitles moe- ja reklaamifotograaf Laura Nestor oma 2020. aasta fotokalendrit. Peale kalendri esitlust jätkus üritus maailmakuulsa Vincent Petersi näituse avamisega.

[femme_gallery id=”69501″]

Laura Nestor on fotograafina töötanud 20 aastat, tegelenud peamiselt lavastusfotoga, pildistanud lugematul arvul ajakirjade kaanefotosid ja reklaampilte. Laura on koostanud mitmeid isikunäitusi ja on välja andnud  kalendreid ja raamatuid. Laura Nestori stiili representeerib otsekohene värvimaailm ning ilu tõlgendamine pop-kunsti joonega, mida kohtab ka värskes kalendris.

“Kalender on fotograafile hea väljund oma tööde eksponeerimiseks”, väidab Laura. Spetsiaalselt selle kalendri jaoks pildistatud fotodel on loodud värvikad fantaasiad, mille keskmeks on huuled ja neid ümbritsev põnev detailne maailm. “Huule motiiv on minu varajasemas loomingus olnud läbiv. Ikka ja jälle tuleb see kusagilt eriliselt esile. Otsustasin seda rütmi jätkata ja toota lisaks täiesti uue värske seeria”. Selles fotoseerias näeme kuidas üks objekt saab läbi visuaalsuse erinevaid tähendusi – agressiivne, õõvastav, kaunis, nunnu, ahvatlev, intiimne jne.

Stuudio Laura Nestor Photography 2020 kalendris ei ole kasutatud plastikut, üksnes paberit. Kalender on kas üleni või pilt haaval hiljem sisekujunduses kasutatav ja säilitatav.

Kalendriprojekti naiskonnas oli lisaks Laurale veel meigikunstnik Erle Taklai. Kalendri kujundas Helene Vetik, HMMM Creative Studio.

Kalender on eksklussiivselt müügil ainult Telliskivi Loomelinnaku südames asuvas rahvusvahelises fotograafiamekas Fotografiskas. Suureformaadilise A3 seinakalendri hinnaks on 21 eurot. Lisaks kalendrile on müügil samast pildiseeriast tehtud postkaardid. Fotografiska poes on toimiv postkast, mille kaudu on mugav kaarte jõulusoovidega postitada.

PÖFF BlackWalk

26. novembril toimus PÖFFi ja Euroopa Filmiakadeemia koostöö raames noorte talentide galaõhtu PÖFF BlackWalk. Sündmusel esitleti kolme noore moelooja minikollektsioone, kelle seast Liina Liesment pälvis rahvusvahelise žürii tunnustuse silmapaistva kostüümikunstnikuna ning võitis osaluse mängufilmi “KALEV” produktsioonis.

[femme_gallery id=”69413″]

Noblessneri Valukojas aset leidnud sündmusel esitleti kolme kohaliku moelooja – Annika Kiidroni, Liina Liesmenti ja Reila Saarmäe – valitud filmidest inspireeritud minikollektsioone, mis on loodud kostüümikunsti eripärasid silmas pidades. Filmimaailmast kannustatud moeshow’l kulmineerus kaks kuud väldanud koolitusprogramm, mille käigus jagasid alustavatele moeloojatele, grimmi-, juuste- ning videokunstnikele teadmisi ja nõuandeid EFA tunnustatud loovtegijad. Lisaks oli noortele moeloojatele mentoriks kõrval ka tunnustatud kostüümikunstnik Ann Lumiste.

Esitletud kollektsioone hindas kohapeal žürii koosseisus: visuaalkunstnik Peter Hjorth, grimmikunstnik Dalia Colli, soengukunstnik Daniela Tartari ning kostüümikunstnikud Mare Raidma ja Ursula Patzak, kelle hinnangul paistis tugeva kostüümikunstnikuna enim silma Liina Liesment. Peaauhinnana anti noorele moeloojale võimalus osaleda tulevase Eesti mängufilmi “KALEV” (2021) produktsioonis.

Žürii tunnustuse pälvinud Liina Liesment rõõmustab avanenud võimaluse üle väga. “See annab mulle kinnitust, et liigun õigel rajal ning mis võikski olla veel parem, kui olla hinnatud asja eest, mida teha armastad. Lisaks olid koolitusprogrammi raames saadud nõuanded suureks abiks, aidates filmimaailma lahti mõtestada,” on noor kunstnik kogemuse üle õnnelik.

Noorte talentide galaõhtu PÖFF BlackWalk on ellu kutsutud eesmärgiga tutvustada noori silmapaistvaid talente rahvusvahelise filmimaailma ekspertidele. Galaõhtule eelnenud koolitusprogrammiga soovitakse tekitada ühtne koolitusprogrammide võrgustik, mis tooks kokku juba filmierialal töötavad professionaalid ning noored filmihuvilised. Koostöö Euroopa Filmiakadeemiaga võimaldab otsekontakti luua pea 3000 tippspetsialistiga üle Euroopa.

Sündmus on osa Pimedate Ööde Filmifestivali filmiprofessionaalidele suunatud Industry@Tallinn & Baltic Event programmist ning Euroopa Regionaalarengu Fondi rahastatud projektist Creative Gate. PÖFF BlackWalk 2019 toimumist toetasid Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS), Toyota Eesti, Balmain Paris Hair Couture Estonia, Tradehouse Ilukaubamaja, Mamma, Red Bull Estonia, Staapli 3 Art Gallery, Saku Läte ja KAFO.

Longing For Sleep esimene pidulik kollektsioon

„Meie ateljee poole pöördutakse tihti sooviga leida oma garderoobi midagi erilist,“ räägib Marit Ilison „ja seega oli minu sooviks luua kapsel-kollektsioon, milles leiduks rõivaid, mis oleksid olnud erilise tundega nii kümnendeid tagasi, on seda praegu kui ka kaugel tulevikus“.

[femme_gallery id=”69338″]

Longing For Sleep Holiday 2020 valikust leiab pehmeid sameteid, satiini, käsitsi värvitud sulepaelu ja vintage kangastest inspireeritud mustreid. Rustikaalse linase ja pehme puuvillašenilli segustel žakardkangastel voogab Ilisoni ateljees kavandatud muster Water Lily, mis on kollektsiooni fännidele tuttav juba varasemast talvisest valikust. Žakardkangas on kootud spetsiaalselt Longing For Sleep kollektsiooni jaoks Itaalias, nii nagu on trükitud õrna antiikse tundega kuldfooliumiga kaetud sügavroheline sametkangas, millest valmistatud kleiti ehib käsitsi tikitud pärlitest kaelakaar. „Kõik need väiksed detailid loovadki selle erilise tunde, selle miski, mida me praeguses tihedas maailmas nii igatseme. Pehmed pinnad, hea ruum ümber keha, inimkäe puudutus – see loob soojust,  turvatunnet ja seeläbi ka head enesetunnet.“.

Kollektsiooni lõiked on avarad, ent naiselikud – hõlmikkleidid kaisutavad keha, kroogitud detailid annavad volüümi, kuid on samas ülimalt romantilised. Litterkleidid on valmistatud käsitsi ning nende tikkimiseks kulub rohkem kui 140 tundi. Lisaks on tooted väga praktilised – varustatud taskutega ning Longing For Sleep mantlid on kahte pidi kantavad, mis koos vööga loob võimaluse ühte mantlit kanda neljal erineval moel.

Kõik Longing For Sleep kollektsiooni esemed valmivad Tallinnas vastavalt tellimusele piiratud koguses.

Tiina tagasitulek

Eile vallutasid Eesti moemaastiku tulised tuuled, kuumad emotsioonid ja sammude sahinal liuglevad senjoriitad.

[femme_gallery id=”69134″]

“Volver” ehk eesti keeles tagasitulek, tagasipöördumine juurte juurde on disainer Tiina Talumehe naasmine oma igipõlise lemmikteema juurde. Tiina viib meid külma tuule käest Hispaania lõunarannikule.

Andaluusia aines ongi olnud disainerile kõige painavam inspiratsiooniallikas läbi aastate ja 13. novembril esitletud kollektsioon on juba kolmas samateemaline. Esimest korda nähti võõramaisest temperamendist kantud rõivaid juba Tiina diplomitöös, teist korda nüüdseks 10 aastat tagasi tuli esitlusele Rojo Negro. Nüüd on huvilisi ootamas taaskordne lõunamaise temperamendi kehastus. Kui varasematel kordadel on kollektsioonides olnud märgata rüüžidest koormatud kleite, siis seekord on rõhk kollektsiooni naisarheotüübil ehk kindlameelsel ja enesekindlal senjoriital, tema sügaval sisul ja kindlatel hoiakutel. Ta on matriarhaat, kes lahendab olukordi sisemise temperamendi ja elukestva naiseliku tarkusega.

Ühtlasi on „Volver“ ka disaineri üks lemmikfilmidest. Pedro Almadovari režissööritööna valminud filmi peaosas mängib võluv Penelope Cruz ,kes on elu hammasrataste vahelt väljunud võitjana, seejuures kordagi unustamata olla naine.

Kollektsioonis domineeriv värv on muidugi dramaatiline must ja ka verepunane, mis vaheldub beeži-halliseguste liivatoonidega ja päikesest pleegitatud maastikuvärvidega nagu tuhmroheline.

Üksikute lopsakate rüüžidega ilmestatud kleidid on dekoreeritud pärltikandis valminud nelgikujutistega ja Andaluusiale nii iseloomulike araabiapäraste tikandite ja mustritega.
Materjalidest domineerivad krepp, kreppshifoon, sekka ka talvekollektsioonide lemmikut villatrikotaaži ja muidugi vastupandamatut litrikangast.

Kollektsioonile lisas oma kordumatu nüansi Hearts Fine Jewellery, kelle valikus on väga erilisi ja unikaalseid autoriehteid kui ka klassikalisi kihla- ja abielusõrmuseid. Suure finaalina astus lavale 100 000 EUR väärtuses teemante! Ehtekomplektis oli kokku 2000 teemantit, kogukaaluga: 30 karaati – kaelaehtes üle 1100 teemanti, papagoi kõrvarõngastes 408 teemanti, käeehtes 582 teemanti. See oli ehtekomplekt, mis sobiks ideaalselt Haute Couture moelavadele nii Pariisi kui New Yorki ja mida kannaksid uhkusega Hollywoodi staarid. See on puhas luksus, ajatu elegants, tipp kvaliteet ja parimate meistrite käsitöö. Kõigis ehetes on kasutatud tipp kvaliteediga teemante ja kõrgekvaliteedilist valget kulda.

Avati showroom INTRO

Riia moenädala raames avati omanäoline disainerite esindusruum Läti, Leedu ja Eesti brändidega. Showroom INTRO, kus on esindatud 15 brändi, on üles seatud Riia kesklinnas ostukeskuses Galleria Riga. INTRO on avatud kuni 16. novembrini.

[femme_gallery id=”69053″]

Donna Nordica esitles uut kollektsiooni

Donna Nordica esitles Vaba Laval oma mõnusat kodukootud sügistalvist 2019/20 kollektsiooni “Suusabaasis on tantsupidu”.

[femme_gallery id=”68883″]

„Me kõik oleme suusatanud ning nende talveõhtute lõbusad tantsuviisid kõlavad meil siiani kõrvus. Nostalgiline lumistelt Nuustaku, Mustamäe Vanaka ja Viimsi Vimka mägedelt ning murdmaaradadelt inspiratsiooni saanud kollektsioon koosneb kolmest osast,” kommenteeris Donna Nordica loovjuht Moi Vatsar.

„Donna Nordica sügistalvist kollektsiooni hakkasime juba aasta tagasi ette valmistama ja seetõttu oli see senistest suurim, mida oleme esitlenud. Kuna teema oli mõnusalt kodukootud, siis toetas seda tempokas esitlus ja diskor Edwardi valitud mõnus muusika. Showd alustasid meie armastatud suusatajad Allar Levandi ja Ago Markvardt, kelle roll oli suusabaasi peole tuua Donna Nordica uus meeste T-särk „HUNT”. See on taaskasutusprojektina valminud mõnus bambuspuuvillsärk. On olemas nii meeste kui naiste mudelid. Allar ja Ago võitsid esimesest sekundist kõigi südameid ja näitasid täpselt ette, mis sammudega saab südameid võluda.”

Show teises osas sai näha mugavaid  ja sooje dresskleite, millest efektsemad olid pühendatud tuntumatele suusa/kelgumägedele Nuustakule, Vimkale ja Vanakale (mustamäelaste lemmikmägi). Soojas dresskleidis saab efektselt ja säravalt minna vastu talvekülmale. Kolmanda osa juhatasid sisse lustakad lusikad, kirsid ja šokolaadid – need on sobilikud hommikust õhtuni, erinevate aksessuaaridega nii kontorisse, teatrisse kui ka pidulikule õhtusöögile. Show lõpetasid tõeliselt ajatud, luksuslikud sametist, küütlevad ja litritega kaetud mugavad ning klassikalised pidulikud kleidid, et aastalõpu pidudel oleks ikka glamuuri ja sära.

Stilistide lahing: Karolin vs Ženja

30. oktoobri õhtul sai Arsenal keskuses näha erakordset moesündmust, kus kaks stilistika tipptegijat Karolin Kuusik ja Ženja Fokin võtsid omavahel mõõtu kombineerides kokku Arsenal outlet poodide parimad palad.

[femme_gallery id=”68842″]

Lahingu võitja otsustab rahvahääletus; oma lemmiku poolt saad hääle anda kuni 8. novembrini klikkides aadressil.

Stiilisõdur Zenja Fokini sõnul seisneb outlet-kauba ilu ja võlu selles, et neil ei ole juures “parim enne” kuupäevaga templit. “Moeratas sõtkub hetkel tagurpidi ning fookuses on 90’ndate ärika-stiil & 70’ndate retro-hõng! Klient väljub šopingretkelt võitjana, kus hea hind ja kvaliteet on suurepärases koosluses,” sõnas Fokin.

Stiilikuninganna Karolin Kuusik jagas soovitusi outletidest parima saamiseks: “Kuna outlettide riided on tavaliselt sama heas seisukorras kui tavapoodide omad, lihtsalt soodsamad, siis tasub kindlasti sealt parimaid palu otsida. Pigem tekitab outlettides šoppamine isegi hasarti ja sellist salajast rõõmu, et näe, mis ägeda asja ma leidsin ja igal tänaval vastujalutajal seda juba ei ole!”

Esmakordselt toimunud „Stilistide lahingu“ võistlusliku moeshow eesmärk oli näidata, et outletis ostlemine on tänapäeval populaarsust koguv tegevus, mis annab omamoodi väikese panuse üleliigse tarbimise vähendamisse, kuna müügis on brändide esinduspoodidest üle jäänud kaup.

Arsenal keskus on omanäoline ja stiilne kaubandus- ja ärikeskus Põhja-Tallinnas. Punastest tellistest klassitsistlik hoone ehitati tsaariajal kasarmuks, kuid juba Vabadussõja ajal võeti hoone kasutusele relvatehasena. 2016. aastal avas renoveeritud hoones uksed Põhja-Tallinna keskus Arsenal, kus täna tegutseb üle 30 poe, kohviku ja teenusepakkuja. Viimase aasta jooksul on Arsenalis uksed avanud mitmed outlet-kontseptsiooniga poed, nende hulgas näiteks Denim Dream Outlet, Bestbrands Outlet, Moe Outlet, Springfield-Cortefiel Outlet, Eesti üleriiete kaubamärgi YEAR Outlet jt. Lisaks outletidele leiab Arsenalist ka Uuskasutuskeskuse. Kaubamärkidest on outletides esindatud näiteks Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Didriksons, UGG, Desigual, Esprit, Karl Lagerfeld, Springfield, Guess, Vagabond, Superdry, YEAR jpt.

Kordumatu Kadri Kruus

Aksessuaaridisainer Kadri Kruus lähtub oma loomingus põhimõttest, et materjal tervikuna peab saama kasutatud ning vormuma erinevateks funktsionaalseteks toodeteks. Uus sari Unique ongi valminud nahanäidistest ning -jääkidest, see on oma olemuselt efektne, šikk ja sügiseselt värvikirev.

[femme_gallery id=”68807″]

Värske miniseeria iga mudel on eriline ning teist samasugust ei leidu, erinevad mustrid ja tekstuurid on valitud moodustama kordumatuid kombinatsioone. Kõige väiksemad nahatükid on saanud stiliseeritud hortensiaõie kuju, mis omakorda põimitud noobliks võrkkotiks.

Kadri Kruus selgitab minikollektsiooni saamislugu: „Nahanäidised on soetatud erinevatelt tootjatelt, et veenduda materjali kvaliteedis. Paljude puhul on kasutatud innovaatilisi ja kõige uuenduslikumaid tehnoloogiaid ning hullumeelsemaid ideid.“ Uues kollektsioonis ongi need näidised leidnud kasutust kooskõlas töökoja igapäevaste nahajääkidega.

Aksessuaarid sellest unikaalsest sarjast on müügil ainult aksessuaaridisaineri Kadri Kruusi
showroomis (Pärnu mnt 20a, Tallinn).

Õrnpastelsed pooltoonid loodusest

Eesti omamaise kaubamärgi ALPAKA sügistalvised märksõnad on helgus ja pastell. Ülestimuleeritud ja -küllastunud keskkond toob soovi astuda samm tagasi ja luua olemisse harmoonia ja kergus. Helendava filtri läbinud pastelsed toonid toovad rahu ja lõõgastavad meeli. Jäisest Põhjala talvest inspireeritud värvipalett mõjub justkui härmatis kargel talvehommikul, mis mahendab loodusvärve ja paneb need õrnalt särama. Lase oma meeltel ennast laadida ja vali kahvatulilla, õrnroosa, udusinise, hõberohelise ning purpuri, maheda roosteoranži ja metsarohelise vahel.

[femme_gallery id=”68795″]

ALPAKA on Eesti päritolu elustiilibränd aastast 2007, mille loomingus omandab hinnaline materjal Peruu alpakadelt selgelt eristuva põhjamaise tegumoe, pakkumaks Sulle ajatut luksust ning kestvat stiili. Erakordselt soojapidav, pehme ja nahasõbralik alpakavill omakorda paitab kõiki meeli ning kingib kustumatuid hetki. Luba endale killuke alpaka looduslikku soojust ning ilu koos kõige soojemate emotsioonidega.

Uus kollektsioon on saadaval ALPAKA veebipoes www.alpaka-shop.com, Tallinn Design House’s, Estonian Design House’s Solarises, Kaubamajas ning Hää Eesti Asi kauplustes.

Tallinn Dollsi juubelikollektsioon

Tallinn Fashion Weeki sügisesele moenädalale pani punkti Tallinn Dollsi juubelikollektsioon, kus valitsesid erivarjundites roosad, erkrohelised ja pastelsed toonid ja litrisadu. Kümnendat sünnipäeva tähistav moemaja Tallinn Dolls tõi lavale kolm eripalgelist kava.

[femme_gallery id=”68544″]

Telesaates “Moeloojad” osalenud skandaalitar Anu Saagim, youtuber Hensugusta ning muusikud Ott Lepland ja Lenna Kuurmaa esitlesid teleekraanil valminud minikollektsioone. Moeetenduse finaaliks esitles Tallinn Dolls enda värskeimat loomingut, milles fännide rõõmuks leidus nii kaubamärgi sümboliks olevaid lipsukesi kui ka ohtralt litrite tähesära.

[femme_gallery id=”68618″]

Young Talent programmi raames tutvustati 19-aastast talenti Karl Joonas Alamaad, kelle karjääri esimene kollektsioon koosnes suures osas unisex lõigetel põhinevatest ready to-wear riietest, mis näitasid disaineri head vormitunnetust ja mitmete rõivatööstuse valitsevate sooliste vormipiiride nihutamise tungi – rõivad peaksid Alamaa sõnul väljendama vabadust, mitte taastootma vanu norme ja piiranguid.

[femme_gallery id=”68375″]