Alexanderling ühildab moe spordiga

“2020 on spordi aasta. Edasilükkunud olümpiamängude aasta. 100 aastat on möödunud Eesti esimesest olümpiakullast,” ütleb Alexanderling, esitledes Tallinn Fashion Weeki moelaval rõivaid, mis on inspireeritud spordist, ühildades moe spordiga.

[femme_gallery id=”72350″]

„Meil on Eestis väga head sportimisvõimalused“, tõdeb moedisainer Anu Ling. Võimalus on kasutada linnasiseseid terviseradu sörgiks või täita vaimu kohaliku spordiklubi grupitrennis. Selleks, et tervislikku eluviisi edendada, on Alexanderlingi sügistalvine kollektsioon pühendatud spordile – šnitti on võetud spordirõivaste detailidest: soonikud pahkluudel, värvlis ja kaeluses ning vabadust pakkuvad puhv-varrukad.

Kollektsiooni loomeprotsess sai alguse kevadel, keset hullumeelsust ja koroonapandeemia lukustatust. “Kuueteistkümne komplekti valmimist suunas tugevalt inimeste suhtlus- ja liikumisharjumuste ning enesejuhtimise pealesunnitud muutumine. Tundus, nagu oleksid kõik ennast kokku võtnud, tegutsema hakanud ning seeläbi ka paremaks inimeseks saanud,” selgitab moelooja kollektsiooni tausta.

Alexanderling toob esitlusele kollektsiooni, mille iga toode annab kandjale võimaluse keskenduda liikumise mugavusele. Peenikeste metalldetailidega lukud jakkide esipaneelil, vooderdatud pitsdressipluusid ja taskutega vabalt kukkuvad dress-viigipüksid ülistavad sporti kui kultuuri ja (edasi)liikumist. Kandjateni jõuavad aegumatud mustad dressistiilis viigipüksid koos militaarroheliste toppidega. Nende kõrval kontrastsena paistvad puudriroosast pitskangast seelikud muudavad sügistalvise musta kollektsiooni pastelsete värvipritsmetega kaetuks.

„Praegu aga ei piisa lihtsalt trendide järgimisest. Mina soovin rääkida väärtustest, mis on moe taga. Ja kinnitan, et neid on palju! Meie moestuudios toimuva detailse tootmisprotsessi käigus tekib minimaalselt tootmisjääke. Tootmistsükkel algab alati kangaste läbipesemisega. See annab tihtipeale kangastele pehmema, aga ka kunstiliselt lohakama mulje. Nii saab klient võimaluse rõivaid ise hooldada. Individuaalse lähenemise tulemusel passib iga toode kandja selga nagu valatult,“ ütleb Anu Ling.

„Minu pere on mind õpetanud iga tegevuse puhul alati väärtustama selle sisulist tähendust. Sellest ka minu sügav soov luua rõivaid, mis on seotud mälestustega, kuid mis on ka selle tulevase kandja elu osaks ning mälestuste loojaks. See on minu panus kestlikkusesse,” lisab ta.

Alexanderling on 2016. aastal loodud Eesti moebränd, mis seostub kodumaise kvaliteetse rätsepakunstiga. Alexanderlingi kollektsioonid on kaks korda aastas esindatud Tallinn Fashion Week’il ja alates tänavu kevadest saadaval ka Tallinna Kaubamajas. Lisaks sellele on Alexanderling spetsialiseerunud eritellimusena valmivate pruutkleitide ja ülikondade loomisele.

Alexanderling esitleb sportlikku sügistalvist kollektsiooni „Motion“ Tallinn Fashion Weekil kolmapäeval, 21. oktoobril.

Mantlid, mis toovad kaamosesse sära!

Marit Ilison Creative Atelier esitleb uut värviküllast Longing For Sleep villastest vintage tekkidest valmistatud mantlite kollektsiooni, et kaamosele vastu minna soojuse embuses ja kristalltikandite säras.

[femme_gallery id=”72302″]

Kollektsiooni kuulub 11 ainulaadset mantlit, mis on jätkuvalt puhta minimalistliku silueti ja kauni vormiga ning ülimalt mugavad. Kunagi magamistubade soojas pimeduses turvalist ja rahulikku und pakkunud tekid on oma uues elus tõelised pilgupüüdjad ja sobivad kandmiseks igal ajal ja olukorras jahedamast suveõhtust lumiste talvepäevadeni.

Rahvusvaheliselt tunnustatud ja soojalt vastu võetud Longing For Sleep kollektsiooni unikaalsed mantlid on valmistatud  zero-waste põhimõttel hoolikalt valitud nostalgilistest villastest tekkidest ning inspireeritud kaamosest: vastupandamatust soovist põhjamaa sünkpime sügis- ja talveaeg uneledes mööda saata. Uudse täiendusena on žakaarkangast mantleid võimalik kanda mõlemat pidi, samuti on lisandunud kraega mudel. Lisaks on mantlid kaunistatud käsitsi valmistatud helklevate ainulaadsete kristalltikanditega: “Lähenesin igale mantlile täiesti individuaalselt – mida ta mulle ütleb, millist täiendust ihkab?” räägib Marit Ilison.

Nii on iga käsitsi nummerdatud eksemplar tõeliselt unikaalne ja ajatu – tõeline maiuspala moekollektsionääridele!

Hoia Marit Ilison Creative Atelieri loomingul silma peal Facebookis ja Instagramis.

Eesti disain Tartus!

Ultima Thule Galerii partnerid Amanjeda by Katrin Kuldma, Karin Kersa, Alpaka ja Woom avavad sel nädalavahetusel, 13.- 15. novembril võrratus Lydia Hotellis pop-up poe. Seekordne pop-up toob kaasa uued, värskelt Tallinn Fashion Week’i lavalaudadelt maha astunud sügiskollektsioonid ja sõbralikud soodustused.

[femme_gallery id=”73854″]

Reedel,13. novembril on Lydia hotelli lounge’is pop-up poe uksed avatud kell 13:00 – 19:00. Laupäeval oodatakse teid vahemikus 11:00 – 19:00 ning pühapäeval 11:00 – 15:00.

Ultima Thule Galerii partnerite pop-up pood on suurepärane võimalus leida endale mõni külma ilma trotsiv sügismantel, imekaunis kleit või ülikond saabuvateks pühadeks ning  palju muud põnevat.

Vanalinna atmosfääri ja modernset arhitektuuri ühendav hotell Lydia asub Tartu Raekoja platsi taga Toomemäe nõlval. Ajaloolise asukoha ja personaalse teenindusega stiilne hotell on suurepärane paik Eesti disaini pop-up butiigiks.

Kohtumiseni Tartus!

Lisainfot saab jooksvalt numbritelt: (+372) 662 2044 & (+372) 501 3797

Karin Rask tõi välja omanimelise brändi

Moelooja ja näitleja Karin Raskil on valminud uus sügishooaja rõivakollektsioon naistele. Esmakordselt tuleb disaineri looming välja tema omanimelise brändi Karin Rask alt, mis on välja kasvanud eelkäijast Kalamaja Printsess.

[femme_gallery id=”72196″]

Soojades ja sügishõngulistes toonides kollektsioonis on fookuses modernse lõikega kleidid ja signatuurtooteks kujunenud kimonod, ent oma koht on ka näiteks soojadel villastel mantlitel, peenvillastel pükstel ja (kunst)nahksetel seelikutel. Kõiki rõivaid on üks-kaks eksemplari, vahel kolm, sest disainer töötab ainult kangajääkidega. „Materjali saan nii teise ringi poodidest, sh Uuskasutuskeskusest, teistelt tootmisettevõtetelt kui ka annetajatelt. Inspiratsiooni ammutan materjalidest, millega töötan – piltlikult ütleb iga kangas ise, milliseks kleidiks või mantliks ta saada soovib,” selgitab moelooja ise. Brändi kandev mõte on, et mood ei koormaks keskkonda.

Uus naisterõivaste bränd on küpsenud pikema aja jooksul. Kalamaja Printsessi sündi 2013. aastal inspireeris Karini tütar ja seetõttu olid esikohal riided just tüdrukutele. „Kui lastele mõeldud riideid tegema hakkasin, tekkis emadel minu disaine nähes koheselt huvi, et ma ka neile midagi teeksin. Ajapikku kujuneski peamiseks tegevuseks hoopis looming naistele ning nii on tänane nimevahetus asjade loogiline arenguetapp,” kirjeldab Karin Rask. Brändi käekiri on endiselt puhas ja minimalistlik, nüüd naistele suunatult ka veidi šikim ja sensuaalsem, mille mõjutused tulevad osalt filmikunstist. Disainer lisab, et olenemata kaubamärgi nimest, jätkab ta kangajääkidele uue vormi andmist, pöörab tähelepanu detailidele ning kõrgekvaliteedilisele õmblustööle.

Kuigi tänavune sügiskollektsioon on mõeldud naistele, on siiski oodata ka uut loomingut lastele. Rõivastega saab tutvuda Karin Raski moestuudios Telliskivis ja e-poes.

Disain On Moes

17. septembril toimus Põhjala tehases XV Disainiöö raames rõivadisainile pühendatud etendus D_O_M – Disain On Moes. Omanäolist loomingut esitlesid kodumaised brändid Crystal Rabbit, Mekoome, Alma ja Eesti Disaini Maja / Estonian Design House. Loe ja vaata lähemalt, kes on need põnevad jätkusuutlikku moesuunda edendavad Eesti disainbrändid.

[femme_gallery id=”72147″]

Rõivadisainietenduse D_O_M – Disain On Moes loovjuht Piret Mägi peab oluliseks ühe etenduse eesmärgina rääkida rõiva ning kohalike kvaliteetbrändide lugu. „Brändi kontseptsioon ja eripära avatakse läbi meelelahutusliku vaatemängu, mis eristab sündmust klassikalisest moeetendusest,“ selgitab Mägi ettevõtmist ning põhjendab kvaliteetse rõivadisaini olulisust: „Riided kestavad kauem, on kvaliteetsed, loodud eetilistest materjalidest ning toodete valmistamiseks töötatakse läbi parimaid võimalikke protsesse.“

D_O_Mil osaleva klassikalise joonega disainerbrändi Alma jaoks oli toimunud etendus esmakordne võimalus tuua kogu kollektsioon moelavale. Alma disainer Anete Pedaru peab tänavust Disainiöö põhifookust „Vajaduspõhine disain“ suurepäraseks kirjelduseks ka brändile endale. „Kollektsiooni esemed on sündinud koostöös erinevas vanuseklassis naistega, arvestades nende vajaduste, soovide ja ootustega rõivale,“ selgitab Pedaru ning avaldab soovi, et bränd paneks inimesi mõtlema riide olemuse, vajalikkuse ja sellega kaasneva kvaliteedi üle. „Eilsel moelaval sai näha Alma visiooni elustiilist ja sellega kaasas käivast rõivast,“ lisab Pedaru.

Arhitektuurist inspireeritud kudumite brändi Mekoome disainer Larissa Kondina peab D_O_Mi formaati väga tänuväärseks: „Etenduse kontseptsioon on kaevata sügavale brändi olemusse, mis võimaldab pakkuda esteetilist ja intellektuaalset naudingut nii disaineritele kui ka loodetavasti vaatajatele.“ Ka Kondina peab klientidelt saadud tagasisidet väga oluliseks: „Kudum on praktiline ja mugav rõivaese, mis on mõeldud igapäevaseks kandmiseks. Tagasiside põhjal arendame kudumi erinevaid aspekte pidevalt edasi, missiooniga luua rõivaese, mis oleks rohkem inimese seljas kui kapis.“

Samuti näitas eileõhtusel disainietendusel enda loomingut kaasaegne pesubränd Crystal Rabbit, kelle pesu ja rõivad on mõeldud kombineerimiseks igapäevase rõivastusega, kandmiseks nii rõivaste all kui peal. Kõik brändi esemed on kujundatud, lõigatud, õmmeldud ja mähitud disainer Kristel Jänese poolt oma Tallinnas asuvas ateljees.

Neljanda osalisena võttis etendusest osa ka Eesti Disaini Maja / Estonian Design House, kes tõi kokku kollaaži põnevatest uustulijatest ja kaasaegsetest menukitest. Laval sai näha mitte ainult riideid, vaid rambivalgusesse astusid ka toolid, kellad ning palju muud.

XV Disainiöö juubelifestival jätkub veel selle nädala lõpuni. Valdav osa Disainiöö festivali programmist on osavõtmiseks tasuta, pileti või eelregisteerimisega ürituste puhul on vastav info välja toodud sündmuse info juures Disainiöö kodulehel. XV Disainiöö täispika j programmi leiab https://www.disainioo.ee.

Katrin Aasmaa julged vormid nüüd müügil!

Katrin Aasmaa uus julgete vormide ja  3-mõõtmeliste motiividega rõivakollektsioon on nüüd esindatud ka Tallinn Design Houses. Silmapaistev rõivalooming äratas tähelepanu juunikuus toimunud Eesti Moe Festivali laval ning pälvis TDH eripreemia. Alates Septembrist on need  julged disainid eksklusiivselt müügil Rotermanni 14 asuvas kaupluses.

[femme_gallery id=”72127″]

“Usun, et rõivastel on jõud mõjutada hoiakuid ühiskonnas. Minu looming keskendub eelarvamuste lõhkumisele ning vaatleb Eesti ja Vene integratsiooni teemasid läbi moedisaini. Kõige huvitavam tegur on just ühiskonna pidev muutumine, tuletades samas meelde, et kellegi teise traditsioone tundma õppides ei pea ju enda omadest loobuma. Oma loomingus hägustan piire traditsioonilise meeste ja naiste rõivaste vahel, keskendun värvidele, tekstuuridele ja isiklike kogemuste jutustamisele”, mõtiskleb Katrin Aasmaa oma loomingu teemadel.

Katrini klientideks on olnud nii vanaisad kui ka koolilapsed, nende ühiseks jooneks on julgus, humoorikas ellusuhtumine ning rõiva saamisloo väärtustamine.

Eesti Moe Festivali raames toimuvast Antoniuse moeetendusest otsustas Katrin osa võtta, et näidata kuidas pealtnäha väga silmatorkavaid ning julgeid esemeid on võimalik kombineerida enda igapäevasesse garderoobi. Tallinn Design House eripreemia kinnitas, et sõnum leidis kõlapinda ning nüüd on moesõpradel võimalus enda garderoobi uue kollektsiooni meistriteostega täiendada Rotermanni kvartalis asuvas kaupluses.

Kollektsioon sai alguse huvist ning soovist mõista vene kultuuri lähemalt. Reisil Peterburgi noppis Kata üles kõige värvikama tädikeste tänavamoe, ausad dressikostüümid ja ärilõunate toiduputkad ning kõrvutas selle suursuguse Ermitaaži muuseumiga.

Kollektsiooni värvipalett on inspireeritud nii Ermitaaži interjöörist, kuid ka Vene köögist, kus pannil praevad sõrnikud ja potis podiseb külluslik boršisupp. Heites pilgu muuseumi sünniperioodile, leidub kollektsioonis vihjeid ka 18.-nda sajandi moe värvidele nagu “nunna kõht” ja “rase kirp”. Arhitektuurist pärit dekoorid on vormunud kangas, luues 3-mõõtmelisi motiive. Kata imetleb ja väärtustab kultuurilugusid piiride ja sajandite üleselt ning püüab seda omal moel kanda tänasesse kui kõikvõimalikke piire ületavat nähtust.

Rõivaste valmistamisel on kasutatud on palju naturaalseid ja kestvaid kangaid, kuid püütud ära kasutada ka kangajääke, mis suurtel tööstustel prügikasti läheksid.

Katrin Aasma kollektsioon “KATA “ on väljas Tallinn Design Houses aasta lõpuni.

Eesti moemaailma esimesed 3D digitaalsed rõivad

Jätkusuutlikku tarbimist ning loodussõbralikku tootmist viljelev Diana Arno toob Eestisse uusima trendi – 3D digitaalse moe. Esimene digikollektsioon sisaldab esialgu kuut komplekti, mis ühtlasi ilmestavad moemärgi uut, sügis-talvist kollektsiooni.

[femme_gallery id=”72041″]

Fotol kannab Diana tema esimesest 3D kollektsioonist pärinevat digitaalvillast keepkleiti.

Mis asi on digitaalne mood?

Tegemist on väljaspool reaalsust ehk digitaalsel kujul eksisteeriva uue ja 100% visuaalse moesuunaga, kus riideid luuakse kasutades arvutitehnoloogiaid ja 3D tarkvara, mitte aga reaalseid kangaid ja kääre. Elades järjest digitaalsemaks muutuvas maailmas, kus moetrendid tulevad ja lähevad ning paljud rõivad ostetakse vaid ühe või paari foto tegemise eesmärgiga – on digitaalmoe tekkimine ning järjest populaarsemaks muutumine jätkusuutliku käitumise loomulik vili.

Kuigi esimesed digikollektsioonid nägid ilma vaid hiljuti, on Eesti moemärk DIANA ARNO üks esimesi maailmas, mis usub, et selle taga on tulevik ning oma kollektsioone just selliste digiriietega juba täna täiendab.

Miks meil seda vaja on?

„Innovatsioon on jätkusuutlikkuse võti,” kommenteerib Diana. „Mulle on alati meeldinud luua rõivaid, mis oleksid kvaliteetsed, aegumatud ning balanseeriks argipäevase ja piduliku formaadi vahel ehk investeerimisväärt komplekid aastateks. Kuid olenemata sellest, kui praktiline sa oled, usun, et iga naine tahab moe ja trendidega aeg-ajalt mängida ning kanda midagi väga erilist või tema stiilile mitteloomulikku. Hetkeemotsioone toitvad impulssid annavad aga suurema tõuke kiirmoe arengule, mis, nagu me kõik teame, mõjub planeedile hävitavalt. Maailmas toodetakse endiselt liiga palju rõivad ja selliseid „ühekordseid” komplekte on iga moemaani või influencer’i kapis kindlasti mitu.”

„Suurimaks eesmärgiks 3D kollektsiooni loomisel oli minu jaoks edendada jätkusuutlikku tarbimist ilma, et keegi peaks otseselt kannatama, sest ilusaid ja inspireerivaid pilte tahan minagi oma sotsiaalmeedias ning trükiajakirju sirvides vaadata,” lisab Diana. „3D riided võimaldavad klientidel oma stiiliga julgemalt mängida ilma loodust ja planeeti ohustamata ja kaunistada oma mugavate riietega pildistatud reisipilte eriliste look’idega. Lisaks on see tore võimalus meie e-poe klientidele välisriikidest, kes saavad nüüd hooaja võtmekomplekte endale fotol selga proovida ning alles siis päriseks osta. 3D rõivadisain on väga lõbus moesuund, mis aitab moekunstnikul ennast väljendada ning moepublikul moodi julgelt tarbida loodust kõige säästvamal viisil.”

Diana Arno 3D digikollektsiooni on alates tänasest võimalik moemaja ametlikul veebilehel endale soetada ja selga proovida. Valitud komplekt „pannakse ostjale selga” digitaalselt ostja poolt valitud fotole ning seejärel saadetakse postitamiseks valmis pilt e-kirjaga tellijale tagasi.

Ehtebränd Sigrid Kuusk esitleb uut identiteeti ja veebipoodi

Ehtebränd Sigrid Kuusk esitleb uut identiteeti ja veebipoodi

Äratuntava käekirjaga kodumaine ehtekunstnik Sigrid Kuusk, kes möödunud aastal pälvis unikaalse loomingu eest ka Noore Ehte Fondi peastipendiumi, on valmis saanud veebipoega, kus lisaks oma loomingule esitleb ta esimest korda ka omanimelise brändi uut identiteeti. 

sigrid_kuusk
Sigrid Kuusk visuaalne identiteet

„Ehtebrändi Sigrid Kuusk eesmärk on luua tavapäratuid, tähelepanu armastavaid ehteid, mis oleksid ka ajatud,” tutvustab ehtekunstnik. „Täna liigub bränd oma disainiga aina julgema – ja ka suurema – loomingu suunas ning meie motoks on kujunenud mõttelaad, et päevas on kindlasti vähemalt üks särav hetk, mis on otsimist väärt.”

Sigrid Kuusk lisab, et on pikalt janunenud korraliku brändingu järele, et kogu oma ehtelooming ühe katuse alla koondada. „Hmmm Creative Studio asutaja ja disainer Helene Vetik oli selle katuse „ehitamiseks” just õige inimene, haarates koostöös graafilise disaineri Greete Okasega mu ebamäärased mõtted endasse ja vormides need tervikuks,” jätkab Kuusk. „Vabakutselise fotograafina teen enda loomingust fotod sageli ise. Seetõttu oli ka protsess mõnevõrra kiirem, vahetum ja isiklikum.”

Uue brändingu kohta lisab Helene Vetik, et ehtebrändi Sigrid Kuusk uut visuaalset identiteeti luues sai lähtutud tema loomingu eripärast ja sellest, et identiteet ei varjutaks loomet, vaid oleks sellele justkui pealkirjaks ja vaikimisi toetajaks. „Samuti oli oluline püsida viimastes graafilise disaini trendides, kuid jääda aegumatuks, nii nagu Sigridi ehted seda on,” täpsustab Vetik. „Näiteks ruuži punane toon lisab muidu minimalistlikule graafikale vunki, samas hallikas-sinine ja beež tähistavad klassikalist väärismetallide värvimaailma, liivakarva valge on aga justkui nahk, millel ehted pesitsevad.” Loomulikult ei piirdu identiteet ainult graafika ja värvidega, vaid kandub edasi ka veebilehele ning isegi fotograafiasse, kus juba tootefotodelgi on näha uusi lähenemisi ning tavapärasest valgel taustal tootest edasiminekut millegi erilisema suunas.

[femme_gallery id=”72024″]

Ehtebrändi Sigrid Kuusk uue veebipoe leiab aadressilt www.sigridkuusk.com.

Ehtebrändi Sigrid Kuusk igapäevastel tegemistel saab silma peal hoida ka brändi Instagrami– ja Facebooki-lehel.

Rubriigid Ilu

Erakordne moevaatemäng

Ehtebränd Tanel Veenre Jewellery tähistas reedel Noblessneri Shipyardis suurejooneliselt oma kümnendat tegutsemisaastat moevaatemänguga “Mineralia” ning mahuka juubeliväljaande esitlusega.

[femme_gallery id=”71881″]

Erakordse moevaatemängu “Mineralia” teemaks olid vääriskivid – seda nii keskse sümboli kui ka reaalse materjalina. Nii sulandas Tanel Veenre oma kaks kirge, milleks on mood ja ehted, suureks ühtseks kollektsiooniks – selle loomisel pildistas ta mineraalide mustreid ja struktuure, et need kangamustriteks miksida.

Ehted pole suurejoonelisel moevaatemängul publiku ette jõudnud kollektsiooni puhul pelgalt stilistilisteks aksessuaarideks, vaid sulanduvad riietesse ja vastupidi, kujundades rõivastest koguni “pehmed ehted”. Nii jõudis mahukas Shipyardis sadade pealtvaatajate ette ligi 100 eriilmelist ja unikaalset rõivakomplekti, rikastatud mineraalide ja vääriskivide kordumatu iluga.

Kollektsiooni loomisel palus Tanel Veenre disainerina appi ka oma partneri ja moelooja Aldo Järvsoo. Taneli värske moemaailma ootustest ja raamidest vaba pilk ning Aldo pikaaegne kogemus kangastega lubas luua ühtse kollektsiooni, mis ei koosne vaid siidrüüdest, vaid ka küütlevalt helklevatest mantlitest, lopsakate varrukatega jakikestest, õhtukleitidest ja koguni sportlikest vabaajarõivastest.

Uuendusliku ja loova mõtteviisi poolest tuntud Tanel Veenre Jewellery on läbi teekonna teinud ka mitmeid loomingulisi ühsiprojekte, mis kõik eriväljaande “Unistuste kuningriik” kaante vahele koondatud. Väljaande lehekülgi kaunistavad portreed 41-st Tanel Veenre kaubamärgi jaoks tähenduslikust ja inspireerivast inimestest – sõna on saanud nii fotograafid, disainerid, modellid, kui ka lauljad ja kunstnikud. Teiste seas jagavad oma mõtteid ja ilu Evelin Võigemast, Anna Kaneelina, Kerli Kõiv, Britt Samoson, Liisi Eesmaa, Mari Masso, Ingrid Margus ja Toomas Volkmann. Raamatu külgedel avanevad visuaalsed inspireerivad rännakud, mis võiks inspireerida inimesi palju laiemalt. “See on ühe kaubamärgi kummardus kõigile, kelle olemasolu on innustanud olema ilusam ja parem,” ütleb disainer.

Valdav osa sündmuseks valminud värviderohkest kollektsioonist on ainueksemplarid, seega eriti suureks maiuspalaks eksklusiivsuse armastajale.

Moeetendust “Mineralia” saatis DJ P.Julma sügav elektrooniline helikeel.

Mood ja ilu Pärnus

Kuldsed liivaluited, vahutav meri ja suvesoe paitav päikene – kõlab kui kättesaamatu eksootika? Aga ei! See kõik on olemas siinsamas meie oma armsas Pärnus. Üheks kauniks õhtuks sai üle pika aja taas kokku mood ja ilu ning Rannahotelli lavalaudadel küütles pilke Tiina Talumehe looming ja kasulikke hooaja ilunippe jagas Babor Beauty Spa ning Katrin Sangla.

[femme_gallery id=”71713″]

Selle suve hitt – vabapikutuskleit on tänuväärne toode, sest mõnusa pehme puuvillapitsist kleidiga mine rattaga turule või õhtul kohvikusse, see sobitub igasse keskkonda ning kadestavad pilgud saadavad igal sammul. „Nii mõnus energiasüst oli taas olla toredate inimeste keskel ja näidata oma kollektsiooni laval. Tunda seda kõditavat ootusärevust ja rõõmustada soojade taaskohtumiste üle. Seda vahetut emotsiooni ei asenda ikka mittemiski, “ nentis moelooja Tiina Talumees. Ja seda rõõmu oli näha ka külaliste silmis. Mõnus külm vein, meeleolukad vestlused ja palju rõõmusädet ning kasulikku infot koju kaasa võtmiseks. „On ülimalt oluline, et naised teaksid, kuidas on õige hoida ja hooldada oma nahka suvisel ajal. Seda ikka iga aasta tuleb taas meelde tuletada, üle rääkida. Muidugi ka aastaga on taas uusi innovaatilisi tooteid välja töötatud, mis on tõhusamad kui varem ja mille eest nahk teid aastate pärast tänab,“ teab rääkida Babor Beauty Spa esindaja Evelin Ainomäe.

Soojad suveõhtud on ilusate hetkede ja toredate mälestuste loomiseks. Nautige ilu!

Oksana Tanditi ajatu klassika

Moelooja Oksana Tandit tähistas oma esindussalongi hubases atmosfääris suve algust ning tutvustas värskelt valminud suvist kapselkollektsiooni “Šahh ja matt”. Kollektsioon mängib disainerile omaselt ajatu klassika teemaga, mille põnevad detailid, geomeetrilised väljalõiked ja trendikas kangavalik mõnusalt värskeks muudavad. Esitlust täiendasid Piret Kartuse autoriehted.

[femme_gallery id=”71445″]

„Võtsin eelnenud perioodi kui mõtete kogumise ja inspiratsiooniaega, millest on kantud ka kogu kollektsioon. Paljud meist on oma väärtushinnangutes muutunud alalhoidlikumaks ning kodumaist disaini toetavaks, seega jätkasin aegumatu klassika ja jätkusuutliku disaini teemaga, mis garderoobi võib jääda aastateks. Samas vajame kodukontoritest välja tulles enda seljas midagi värsket ja ilusat, nii on ka teine osa kollektsioonist pühendatud rõõmsalt täpilistele kleitidele ja topidele, millega just nüüd suvele vastu minna,“ rääkis Oksana Tandit.

Lisaks suvistele topidele, pluusidele ja kleitidele leiame kollektsioonist Oksana klassikaks saanud pükskostüüme, kombinesoone, bleisereid ja jakke nii linnatänavale, kontorisse kui ka suvistele üritustele. Klassikalised rõivaesemed muudavad värskeks ja trendikaks geomeetrilised väljalõiked ja rõhutatud detailid, kantidest pärlnööpideni. Suvekleidid muudab põnevaks 50ndatest inspireeritud vallatult naiselik lõige, mis samas on toodud tänapäeva ja muudetud pisut vaoshoitumaks ning voolujoonelisemaks. Disainerile omaselt on kollektsioonis kasutatud luksuslikke kangaid, siidist peenvillani. Põnevaks aktsentvärviks on Oksana seekord valinud laimirohelise, millega harmoneeruvad sügavamas rohelises varjundis nahkpintsak ja -seelik.

Kollektsioon on saadaval disaineri esindussalongis Tornimäe 5, kus saab tutvuda nii valmismudelitega kui ka tellida täpselt igale tellijale sobitatud rõivaid.

Isemoodi prillipood VIUU esitleb uut lookbooki

Sel neljapäeval, 18. juunil kell 18:00 toimub VIUU prillipoes moeüritus, kus esitletakse värsket lookbooki “Another Point of VIUU”.

[femme_gallery id=”71430″]

“Another point of VIUU” pakub vastust küsimusele, kuidas oma argisebimisi mõtestada. VIUU pole lihtsalt prillibutiik, vaid elustiilibränd, mis inspireerib muutuma enesekindlamaks minaks. VIUU filosoofia on kutsuda esile elurõõm ja vaba vaim kõigis meie kandjates, sõltumata vanusest, soost või nahatoonist. Peaasi on tunda end mugavalt oma nahas ja mitte põnnata olla pisu ekstra. Või palju. Kartmata teha avaldusi, olla julge ja väljendusrikas.

VIUU on isemoodi prillipood Telliskivis, mis maikuus tähistas oma 5. sünnipäeva ja on aja arvamise algusest tegelenud prillikultuuri kultiveerimise ja arendamisega Tallinnas ja üle Eesti. VIUU asutati mässumeelses vaimus ja lennuka sooviga teha midagi teistsugust. VIUU kollektsiooni kuuluvad eksklusiivsed brändid ja Euroopas käsitsi valmistatud prillid, mis julgustavad igaüht oma erakordsust hindama.

Lookbooki esitlus toimub VIUU prillipoes (Telliskivi 60/1, ON-Hoone). Üritusele on oodatud kõik huvilised.

Perit Muuga suvesonett

Perit Muuga uus kollektsioon “Suvesonett” on justkui romantiline luuletus suvisest unistusest. Uduses hommikus viirastunud ebamaistest emotsioonidest tõusnud jumalannad astuvad igapäevaellu otsekui luuleridadelt. Mahedad beežid ja hallid toonid on erinevate kaunite varjunditega. Kangastel figureerivad romantiliste piltidega ajaloohõngulised mustrid ja õrnad loodusmotiivid. Pehmete murtud toonide ja retromeeleolus lõigetega meenutab kollektsioon kolmekümnendate malbet naiselikkust. Mustrite ja ehete kaudu viib aga rändama viktoriaanlikule Inglismaale.

[femme_gallery id=”71397″]

Kasutatud materjalideks on nahasõbralik puuvill, mittekortsuv trikotaaž, siidine kostüümikangas ja õrn pits sametmotiividega. Enamik rõivaid sobivad nii argipäeval kandmiseks kui ka suvisele pidulikule üritusele. Lisaks leiab kollektsioonist romantilise pitsist käekoti, kõrvarõngad, kaelakeed, käevõrud, sõrmused ja palju erinevaid prosse, mis sobituvad ideaalselt erinevate riietuste juurde.

“Kollektsiooni  inspiratsioon pärineb suuresti koroonakriisi ajal Lõuna-Eesti talus veedetud ajast. Hommikusele kasteheinasele murule astudes paitas päike õrnalt läbi puuvõrade, soojendades veel varajaste tundide jahedat õhku. Talumaja kulunud laudiselt koorunud värv paljastas erinevaid mahedaid toonivarjundeid. Laisad pärastlõunad ja uimane aja kulg viisid mõtted kunagistele aristrokraatide väljapeetud piknikele. Nõnda sündiski seekord malbe ja muinasjutuline, justkui pehme udu sisse mattunud kollektsioon.” kirjeldab Perit Muuga kollektsiooni loomise tagamaid.

Kollektsiooni saab uudistada Perit Muuga salongis aadressil Masina 22. Avatud E-R 9-17, muul ajal etteteatamisel.  Võta ühendust perit.muuga@gmail.com, tel 53 40 5814.

Linnalik graatsia

Jazz on täis kirge ja improvisatsiooni – kõike, mida ühelt õnnestunud suvelt oodata võib. ELLEN RICHARD’i uus kollektsioon on leidnud omase rütmi ning ootab Telliskivi Loomelinnaku stuudiopoes publiku kaasahaaravat energiat.

[femme_gallery id=”71379″]

Minimalistliku joonega kodumaine rõivabränd on jäänud oma liistude juurde, aga selle suve „kauamängivalt“ leiab uut lähenemist ja järgmise sammu enesekindlat tulekut. Kimonod on asendunud linaste pintsakute ja trench-coatidega, kleidid on leidnud laiemaid lõikeid ja rohkem kombineerimisvõimalusi. Värvigamma sobib nii randa kui restorani ning varus on taaskord ka üllatavaid detaile.

„JAZZ kollektsioon on inspireeritud suurlinna mugavusest ja linnalikust  24/7 kestvast graatsiast. Kollektsioonis on tooted, millega süüa kodukohvikus hommikusööki, teha tööd nii kontoris kui pargis, tantsida nii klubis kui festivalil, olles alati valmis järgmiseks olukorraks,“ – kirjeldab Ellen Richardi disainer Kristi Pärn kollektsiooni olemust. „Materjalidest oleme jäänud kindlaks paksemale linasele ja õhemale viskoosile, sest n-ö kauamängiv kollektsioon peab olema seljas mugav!“

JAZZ kollektsioonist leiab endale aastateks mõnusat tausta, kui ka korralikku sahmakat, millega tuttavaid üllatada. Tootevalikus on püksid, kleidid, jakid ja pintsakud.

ELLEN RCHARD’i stuudiopood on Telliskivi Loomelinnakus avatud T-R 11-18 ja L-P 11-17.  

Märkimisväärsed uudised Eve Hansonilt

Kahe Kuldnõela ja ühe Hõbenõelaga auhinnatud moedisainer Eve Hanson tervitab suve märkimisväärsete uudisega – välja on tulnud uus autorikollektsioon, mida saab esmajärjekorras uudistada värskelt avatud stuudios Tallinna südalinnas.

[femme_gallery id=”71333″]

Eve Hansoni hooaja autorikollektsioon jätkab valitud teadlikku ja jätkusuutlikku tarbimist võimaldaval teel ning lisab moepilti taas hea annuse talle omast loomingulist loomulikkust. Kollektsioon on valminud vaba käe ja kergusega ning koosneb mugavatest kihtidest, mis ei kammitse ei mõtet ega keha, vaid lasevad hingata ja liikuda.

Eve Hansonile omasele elegantsele must-valgele kontrastsusele ning isiksust esile tõstvatele neutraaltoonidele lisavad uues kollektsioonis värsket vürtsi roosakad nüansid ja mündiroheline. Erilise efekti ühevärviliste rõivaste hulgas annavad Toomas Pääsukese lugusid jutustavad vabakäegraafikaga trükikangad, millest valminud originaalsed kleidid ja pluusid on igal uuel hooajal fännide seas pikisilmi oodatud. Materjalivalik on kollektsioonis jätkuvalt naturaalne ja kehasõbralik. Kasutusel on erineva toekusega puuvillased kangad ja mõnusalt pehme langev viskoos.

Kolmanda uudisena on aga nüüd võimalus täiendada Eve Hansoni efektset minimalismi ehtekunstnik Kristiina Lauritsa eri pikkuses kaelakeedega. Need on lihtsa vormikeelega ehted kaasaegsele pärlikandjale, mille puhul klassikaline pärlikee vorm on kaetud erinevates toonides silikooniga. Pikemate keede puhul on vahelülidena kasutatud poolvääriskive või klaashelmeid, lühemad keed sulgeb oksüdeeritud magnetlukk.

Eve Hansoni stuudio asub Tallinna südalinnas aadressil Pärnu mnt. 20A. Stuudio on avatud kolmapäeviti ja neljapäeviti kella 12.00-18.00, muudel aegadel kokkuleppel. 

Uus kollektsioon on saadaval ka veebipoes evehanson.com.