H&Mil kollektsiooni KENZO x H&M kampaaniafotode autoriks on legendaarne fotograaf Jean-Paul Goude. Kampaania tähtedena astuvad üles seitse mitmekesise taustaga autoriteeti: Iman, Rosario Dawson, Chance The Rapper, Ryuichi Sakamoto, Chloe Sevigny, Suboi ja Xiuhtezcatl Martinez. Kampaania esmaesitlus toimub 17. oktoobril ja kollektsioon saabub müügile 3. novembril 250 valitud H&Mi kauplusesse ning e-poodi.
Jean-Paul Goude on viimase viie kümnendi jooksul pildistanud mõjuvõimsaid kaadreid nii moe- kui muusikavaldkonnas. KENZO x H&M kampaania puhul töötas fotograaf oma unikaalses stiilis ning lõi fotod, mida saab näha nii trükiajakirjades kui välireklaamina.
“Meile meeldib teha koostööd oma iidolitega ning Jean-Paul Goude on tõeline legend. KENZO x H&M jaoks loodud kaadrid on enneolematud ‒ jäädvustatud on nii kollektsiooni iseloom, positiivsus kui vabadusetunne,” lausuvad KENZO loovjuhid Carol Lim ja Humberto Leon.
“Koostöö H&Mi ja Caroli ning Humbertoga on olnud tõeline seiklus. Mulle meeldib meeleolu, mille nad on kollektsiooni sisse põiminud ‒ neile omane noorus, energia, elurõõm ning stiil,” tõdeb Jean-Paul Goude.
KENZO x H&M kampaania modellid
Iman – supermodell, aktivist ning kosmeetikabrändi IMAN looja
Rosario Dawson – näitleja, aktivist, sotsiaalse ettevõtte Studio 189 kaaslooja
Chance The Rapper – hiphopi artist
Ryuichi Sakamoto – muusik ning helilooja
Chloe Sevigny – näitleja
Suboi – räppar
Xiuhtezcatl Martinez – aktivist ning organisatsiooni Earth Guardians juht