Ellen Richard, Nordhale ja TOKU ühendavad jõud

19. mail avab Telliskivi Loomelinnak oma uue poetänava, kus peale statsionaarsete rõiva-, raamatu- ja elustiilipoodide avab uksed ka üks pop-up pood, mille esimesed üürilised on kolm Eesti disainerite brändi: Ellen Richard, Nordhale ja TOKU.

Foto: Sinika Seepõld

Kõiki brände ühendavad selged ja rahulikud jooned ning soov luua tooteid, mis jääksid aastateks kestma nii oma aegumatu stiili kui ka kvaliteedi poolest. Kõikide brändide tooted valmivad Eestis käsitööna. Ühise pop-up poe mõte tekkis Ellen Richard brändi loojal Kristi Pärnal, kui hakkas mõtlema, mida veel inimesed vajavad riiete kõrvale: praktilist kotti ja mugavaid jalatseid. Pop-up poe ühise katuse alla otsustas Pärn ühendada brändid, mis sobiksid kokku nii väljanägemiselt kui ka maailmavaatelt.

Pop-up poe avamine tähendab otsest suhtlust lõppkliendiga. Soovin saada tagasisidet, mis neile ELLEN RICHARD’i toodete juures meeldib, mis mitte. Stuudiosse jõuavad kliendid ikkagi suhteliselt harva ja just seetõttu hakkasin otsima pop-up poe võimalusi. Telliskivi Loomelinnak pakub disaineritele väga mõnusat pinda ja kuna Telliskivis käib palju rahvast ja see on igati äge kant, siis miks mitte proovida just seal!” sõnab Pärn. Ka Nordhale ja TOKU nõustuvad, et just otsene suhtlus lõpp-kliendiga on oluline. Selle tõttu on ka poe pidajateks disainerid ise. ”Tööpäevad muutuvad veel pikemaks kui nad enne olid, aga see on seda väärt, kui saame klientidega suhelda, et muuta oma brändid veelgi paremaks ja sobivamaks!” nõustuvad kõik kolm brändi.

Tore on see, et järjest enam on tunda ja näha, et ka Eesti moemaastikul eelistavad disainerid koostööd võistlemisele. Ja selle tõttu on meil rõõm olla justnimelt Telliskivi Loomelinnakus oma esimese pop-up poega. Ka siin valitseb sama õhkkond – koostöö, entusiasm ja soov luua midagi koos. Näiteks tuleb meie avamispeole appi siin samas ümber nurga asuva Vabrik vinoteegi perekond eriti armsalt. Nad jagavad meie klientidega eestlase loodud veini, mille retsepti töötas välja Vabriku sommeljee Andre, vein ise on valmistatud Austrias. Pudeli kujunduse on teinud Andre 5-aastane tütar. See on eriti tore lugu sellest, kuidas koostöös valmivad parimad asjad.” rõõmustab TOKU brändijuht Kristiina.

ELLEN RICHARD on disaineri esivanematest inspireeritud kaubamärk, mis lähtub põhimõttest, et vähem on rohkem. Tooted on naturaalsetest kangastest ning valminud käsitööna Eestis. Kollektsioon on põhjamaiselt lihtne ja praktiline, läbivaks teemaks on mitmeti kantavad kleidid ja pluusid, mida saab kanda nii varrukatega kui ilma. Brändi looja ja disaineri Kristi Pärna sõnul on ülioluline, et me tänases ületarbimise all vaevlevas ühiskonnas, saame soetada endale toote, mida on võimalik vastavalt meeleolule ja vajadusele mitut moodi kanda.

TOKU on 2017. aasta kevadel turule jõudnud Eesti kingabränd, mis pakub mugavaid ja kvaliteetseid jalanõusid disainiteadlikule inimesele. Kõik mudelid valmivad algusest lõpuni Võrumaal OmaKinga vabrikus, mis tegutseb 1993. aastast, kuid jätkab jalatsivalmistamise peretraditsioone juba aastast 1927. Disaineri Piibe Tomp käe all on kõik mudelid kohandatud sellisteks, et neid oleks võimalik toota efektiivselt ning et nad kestaksid aastaid. Peamiseks materjaliks on nahk, kuid ka ülejäänud materjalid on valitud võimalikult looduslähedased, tegemata seejuures kompromisse kvaliteedis ja kandja mugavuses. Disainikeelelt on TOKU kingad puhtad ja lihtsad, mängulised detailid ja sisetallad aga tekitavad selle VAU-efekti.

NORDHALE – bränd, milles ühinevad monokroomsed toonid, pehme tekstuuriga tööstuslik vilt ning minimalistlik ja ajatu disain. Nordhale’i toptevalikust leiab unisex seljakotte, portfelle, sülearvuti ümbriseid ja muud. Nordhale’i tooted on disainitud ja toodetud Eestis. Inspiratsiooniks on põhjamaine loodus, karge kliima ja minimalistlik elustiil. Olulisel kohal on kohaliku oskustööjõu kaasamine disainiprotsessi, hoides ja väärtustades seeläbi käsitööna valmimise protsessist tulenevaid väikeseid nüansilisi erinevusi.  Disainiprotsessi olulisemaks märksõnaks on “aeglane mood”, mis peegeldab ajatut stiili, autentsust ning kauakestvat kvaliteeti.

Telliskivi A1 poetänav avatakse 19. mail kell 11:00. Samal päeval algavad ka Kalamaja Päevad, mille raames toimuvad toredad üritused, kirbukad, avatakse hoovikohvikud, toimuvad teatrietendused, spordiüritused ja palju muud.

Lisa kommentaar