Uus Eesti moeplatvorm, mille võimetel pole piire

Kunsti, muusikat ja tänavakultuuri vormiv Intsikurmu Kets pani seljad kokku noorte moeloojatega, kelle eesmärk on Eesti moeelu kandvatele seintele alternatiivi pakkuda.

Fotod: Kertin Vasser

Kodumaisesse moeruumi kolib ajutiselt sisse üks hullunud ja segane bränd, kes julgelt oma arvamuse välja ütleb ning ühisköögis “täpselt valel ajal” pelmeene keedab. Uus kontseptsioon, nimega Very Hard, paneb rõhku kujutluse ja reaalsusega manipuleerimisele, omades füüsilist pinda, kuid lastes kõikidel disaineritel ning külastajatel rännata kuhu iganes. „Ehitasime poe üles green screen efektil, mis on samaaegselt neutraalne ja muudetav taust kui ka silmatorkav roheline mäss,“ kirjeldavad brändi tegijad loodud lahendust.

Very Hard pood koondab noori moeloojaid, keskendub autori ideedele ning on avatud platvorm nii disainerile, kliendile kui ka brändi loojatele. „Tahame tekitada dialoogi ja süvendada kriitilist mõtlemist, lootes, et läbi avaliku arutelu tekib teadlikumat disaini ja loomingut. Teisalt täidame projektiga tühimiku Eesti moeturul – noored saavad kandva kõlapinna, esinduspoe ning ühtlasi vaba eneseväljendamise platvormi, mis on otseselt kliendiga seotud!”

Very Hard ühendab endas nii moebutiigi, kontseptuaalsete moetööde väljapaneku kui ka noore värske energia. Esimesse väljapanekusse kuuluvad disainerid: Kreeta Aidla, Ennos, Mari-Ly Kapp, Kertu Kivisik, Kristel Kuslapuu, Mariliis Niine, Cärol Ott, Kirke Talu, Ellen Richard, Hannes Rüütel, Gita Siimpoeg, Triin Tint ja Tauri Västrik.

 

Karjuva sisu ja välimusega Very Hard poe avamine toimub 24.oktoobril kell 19.00 Intsikurmu Ketsi T1 kaubanduskeskuse esinduspoes.

Lisa kommentaar