Šikk ja sensuaalne
Augusti uus kevad-suvine kollektsioon, mis on ühtlasi järjekorras kümnes brändi viie tegutsemisaasta jooksul, tuleb esitlusele Milaanos White messil 19.-22.septembril.
Augusti looja ning disaineri Äli Kargoja sõnul oli seekordse loomeprotsessi eesmärk luua šikk ja sensuaalne, ent samas mugav tervik moodsale ja liikuva elustiiliga naisele. “Soovisin ühendada sportlikud lõiked suviselt õhulise cupro ja organza kangaga, samas jätkates ka juba populaarse bambuskanga kasutamist, mis uues kollektsioonis on esmakordselt ka heledas värvitoonis,“ lisab Kargoja
Uus kollektsioon jätkab looduslike kangaste ning ajatu rõivadisaini sidumist naisele, kes hindab põhjamaiselt puhast esteetikat ning väärtustab seejuures ka kangaste päritolu ning jätkusuutlikku mõtteviisi. Kõik tooted on disainitud ja toodetud Eestis.
Koos viie Eesti moe- ja ehtebrändiga on uus kollektsioon esitletud 19.-22. septembril Milaanos White messil fashonavant showroomis.
August on 2014. aastal loodud rõivabränd, milles ühinevad looduslikud kangad ning innovatiivne rõivadisain ning mis on pälvinud tunnustust nii kodumaiste tarbijate kui ka Eesti Moedisaini Liidu poolt. Augusti loojaks on eestlannast rõivadisainer Äli Kargoja, kes omandas moedisaini alase hariduse Pariisis Studio Berçot moekoolis. Pärast kogemust Nicolas Andreas Taralise (Pariis) ning Maison Martin Margiela (New York) ateljeedes naasis Äli 2014. aasta märtsis kodumaale, et viia ellu oma visioon rõivadisainist.
Augusti loominguga on võimalik tutvuda brändi kodulehel, e-poes ja Fahle maja stuudios.