Salapära, graatsia ja sportlik modernsus

BRAND NO.8 estles Tallinn Fashion Weekil sügistalvist kollektsiooni, mille elemendid pärinevad erinevatest sajanditest, aga ka märkidest ja sümbolitest. Näiteks ruumilised skulptuurilised elemendid ehk mandalad sümboliseerivad brändi meelsust ja fantaasia mõttekäiku. Disainer Svetlana Puzõrjova tõi moelavale enda loodud reaalsuse, mida saavad kõik läbi kollektsiooni tunda, katsuda ja vaadata.

Kollektsioon viib omavahel kokku esialgu vastandlikuna tunduvad ajastud ja sajandid, võimaldades läbi fantaasia seigelda igal pool, oluliseks vaid see, milline on meie mõtteviis.

Brändi kandvaks jooneks on lõpmatuse märk ja see on esindatud ka värskes loomingus. “Iga lõpp on uus algus, samamoodi nagu algus võib olla ka millegi lõpp. Kõik juhtub tsüklitena. Päev lõppeb loojanguga ja pärast seda tuleb koit ehk uus algus. Inimesed on tihti küll lõpu suhtes pelglikud, aga igas lõpus on alguse seeme,” selgitab Puzõrjova oma loomingu filosoofilist külge.

Sügistalvine looming annab edasi sõnumit tasakaalust, mida universum vajab – kahe vastandi harmoonia on tasakaalu punkt. “Näiteks surm ei ole nii sünge nähtus, vaid kõik, mis me usume on ühtlasi ka reaalsus. Kui me usume, et see võib olla uus algus, siis nii ka on,” avab moelooja.

Märgiline on ka fööniks ehk lind, mis on igavese ülestõusmise sümboliks. “Kui fööniks tunneb, et tema aeg on käes, sirutab ta tiivad välja, lendab idast Päikesejumala altarile. Päikesekiired peegelduvad tema tiibadel ja ta põleb tuhaks, millest roomab välja ussike, kes areneb linnuks ja tõuseb taas lendu, sümboliseerides uut elu ja algust,” viitab Puzõrjova moeseerias nähtavale tuleleegile.

Kollektsiooni läbivad pruunid ja beežid toonid, must, mururoheline ja kalliskivitooni emerald ehk smaragd. Leidub rõivaid erinevateks puhkudeks, olgu tulemas pidulik sündmus või soov kanda midagi igapäevaselt sportlikku. Puudu ei ole ka hooajale vastavatest mantlitest ja sametkangastest.

Lisa kommentaar