Peohooajal tarbi targalt ja mugavalt

Mood

Montoni disainerid Hannes Rüütel ja Monika Randloo kinnitavad, et moemaailmas on positiivseks suunaks keskkonnale mõtlemine ja jätkusuutlikkus. “Inimesed eelistavad tarbida kvaliteetseid ja kauakestvaid riideid. Ka Montoni kollektsiooni loomisel oleme kasutusele võtnud keskkonnasõbralikke materjale, sealjuures ümbertöödeldud pakendeid ja etikette,” ütles Montoni meesterõivaste disainer Hannes Rüütel. “Näeme igapäevatöös, et just üle 30-aastased hindavad eelkõige kvaliteeti ja targalt tarbimist,” lisas Montoni naisterõivaste disainer Monika Randloo.

_monton
Foto: Sandra Palm

Randloo rõhutas, et tänapäeva inimene hindab kindlasti ka mugavust. “Keegi ei taha ennast kängitseda ebamugavatesse riietesse. Kindlasti võiks naiste garderoobi kuuluda mugavast kangast paar lihtsat kleiti ehk töölt-peole kleiti. Tööl saab seda kanda mugavate sportlike jalatsitega ja õhtul täiendada pidulike aksessuaaridega ning kingadega. Praegune trend soosib väga trikotaaži ja elastaani sisaldusega materjali,” ütles Randloo.

Rüütel soovitab garderoobi soetada rõivaesemed, mida on võimalik omavahel kergesti kombineerida. “Seetõttu on väga olulisel kohal näiteks lihtsad kudumid ja särgid, mida saab suurema peavaluta nii omavahel kui ka millegi erilisemaga kokku sobitada,” lisas ta.

Peohooajaks soovitab Rüütel meesterahvastele hästi istuvat ülikonda või pintsakut, mille lööb särama valge särk. “See mõjub pidulikult ja alati väärikalt. Omanäolisust võiks lisada väikeste detailidega nagu lips, rinnarätik või mansetinööbid,” ütles Montoni meesterõivaste disainer.

Pühade ajal on Randloo sõnul naiste seas jätkuvalt populaarne litrikangas. “Ka Monton pakub erinevaid litrikleite ja toppe. Moes on 80ndad, efektsed puhv-varrukatega kleidid ja särgid. Samuti loomamuster,” rääkis Randloo. Ta lisas, et alati kindlapeale minek on lihtne tume kokteilkleit või plisseeseelikud, mida saab kombineerida erinevate pluuside ja moodsate suurte kampsunitega.

Disainerid kinnitavad aga ühest suust, et just Eesti mood on suurel moemaastikul ja lõputus konkurentsis omanäoline, sest meie disainerid tunnevad kohalikku klienti ning oskavad nende soovide ja vajadustega arvestada.