Eesti ühe omanäolisema käekirjaga moelooja värske kevadsuvine kollektsioon on saanud inspiratsiooni metsikust kõrberoosist, mis looduses esineb nii kaunist lilleõit meenutava struktuurse kivimi kui hapra roosina. Nii põimib ka Oksana Tandit oma kollektsioonis talle omaselt naiseliku ja maskuliinse joone luksuslikuks klassikaks.
Moelooja enda sõnul on tema värske kollektsioon ood Naisele. “Nii nagu kõrberoos, on ka iga naine unikaalne ja mitmekihilise karakteriga isiksus – õrn ja emotsionaalne, aga samas tugev. Naine väärib rõivast, mis tema loomuliku ilu esile tõstaks, nii nagu ta vajab ka tähelepanu ning tunnet, et ta on hoitud ja armastatud, “ rääkis Oksana Tandit.
Kollektsioon “Desert Rose” koosneb kolmest osast, võimaldades igal kandjal leida oma lemmikud nii igapäevaseks kontori- ja linnarõivaks kui ka pidulikeks sündmusteks ning õhtusteks vastuvõttudeks.
Esimese osa moodustab mustvalges värvigammas igapäevaklassika, kus peategelasteks on valged särgid, särkkleidid ja kostüümid, mille šikk joon põimub disaineri käekirjaks saanud perfektse detailide rõhutamise oskusega.
Kollektsiooni teine osa ühendab trendikad pastelltoonid ja erinevad beeži varjundid ning Oksana Tanditi signatuurina tuntud siidist ning villakrepist kokteilikleidid ja kombinesoonid.
Kolmanda osana kuuluvad kollektsiooni punakuldsetes toonides korsettkleidid, mis vastuvõttudel ja galaõhtutel kandjale sära lisavad ning kaunilt tema figuuri rõhutavad.
Oksana kirjeldab “Desert Rose” kollektsiooni kui “erinevate värvide, vormide ja meeleolude temperamentset kokteili”, mille erinevad osad sulandab harmooniliseks tervikuks filigraanne kõrberoosist inspireeritud detail. Käsitööna valminud kollektsiooni iseloomustavad asümmeetrilised lõiked, disainerile omased selged siluetid ja luksuslikud materjalid.
Oksana Tanditi kevadsuvist kollektsiooni “Desert Rose” esitletakse 14. aprillil Kaubanduskoja Kevadballil Estonia kontserdisaalis. Elegantset õhtut, kus kauni moekunstiga sulandub muusika Jüri Pootsmanni ja Kaire Vilgatsi säravas esituses, juhib Lauri Liiv.