NYMF esimese Eesti moebrändina Milano moenädalal
Triin Kärblane on esimene Eesti moedisainer, kelle kaubamärk NYMF kutsuti osalema kõrgmoe aasta tippsündmusele Milano Fashion Week, mis algab moepealinnas Milanos juba täna.
NYMFi looja ja disaineri Triin Kärblase sõnul tuli Milano moenädala korraldajate kutse suure üllatusena. „Kui tavaliselt valmistutakse maailmamoe tippsündmustel osalemiseks aastaid, siis NYMFi jaoks juhtus kõik ootamatult – meid valiti üheks viie brändi hulgast, kellele saadeti kutse „Emerging talents” moeshow osalemiseks. Lühike ettevalmistusaeg on väljakutse, aga oma brändi lugu ja kleite luues oleme sellist võimalust juba ammu oodanud,“ kinnitas Kärblane.
Milano moenädala raames toimuv „Emerging talents show” on moemaailma tõusvaid tähtesid tutvustav osa, kus osalemiseks saadetakse kutse viiele disainerile, kelle tööd on moemaailma tipptegijatele silma jäänud. NYMFil on erakordne võimalus näidata laval oma kümmet kleiti ja avada kaheks päevaks oma pop-up-butiik. Konkurents Milano Fashion Weekil osalemiseks on väga tihe – uued silmapaistvad brändid osalevad moenädalal selliste maailmakuulsate kaubamärkide kõrval, nagu Laura Biagiotti, Prada, Gucci, Moschino, Versace, Giorgio ja Emporio Armani, Atsushi Nakashima, Fendi jt.
Tõusvate tähtede moeshow, kus ka NYMF lavale astub, toimub Milano moenädala raames laupäeval, 22. veebruaril Eesti aja järgi kell 18.00.
Milano moenädala korraldajatele jäi silma NYMFi moesõu Tallinn Fashion Week’i raames, kus disainer Triin Kärblane esmaesitles oma kollektsiooni „Portaal. Triin Kärblane rääkis, et tema kollektsioon annab kõigile naistele võimaluse kogeda iseendas müstilist, iidset naiselikkust: „Ükski Portaali kleit pole lihtsalt kleit – seda kinnitavad ka kõik need naised, kes on NYMFi kleidi kaudu olnud valmis jumalannade väge vastu võtma. Igal kleidil, kui ühel jumalanna aspektil, on oma karakter ja oma ülesanne.
Milano Fashion Weeki laval, mis asub külluslikus Visconti palees, avab NYMF Portaali uuesti ja kutsub läbi selle publikule kogemiseks korraga terve spektri jumalannasid. Triin Kärblane selgitab kollektsiooni maagiliste sõnadega: „See on kui metamorfoos, kus pikalt maailma eest peidus olnud nümf võtab hapra, kuid ülivõimsa kiili kuju, mis kirjeldab ühtlasi ka minu ja minu brändi viimase aja transformatsiooniprotsessi. Kiil sümboliseerib sõnumitoojat ja teejuhti kahe maailma vahel — nähtava ja nähtamatu, reaalse ja illusoorse vahel.
„NYMFi kollektsioon „Portaal“ sõlmib kokku sillerdava ebamaisuse kõige maisemate elementidega, ühendab naiseliku pehmuse ja voolavuse rustikaalse jõuga, on sillaks müstilise kuu ja kõikevalgustava päikese vahel, moodustades omavahel täieliku tasakaalu ja harmoonilise terviku. NYMF toob nähtamatud jumalannad nähtavaks. Nii laval kui ka iga naise enda sees,“ lisas Kärblane.
NYMF on Eestist alguse saanud rahvusvaheline moebränd, mille missiooniks on aidata naistel oma väge üles leida, tehes seda kleitide maagilises keeles. NYMFi kujunemine on väga sügavalt läbi põimunud disainer Triin Kärblase enda metamorfoosiprotsessiga, kus haprast nümfineiust sirgus 13 aasta ja 36 kollektsiooni järel jõuline kiili-jumalanna. See on olnud kui uste avamine erinevatesse maailmadesse, mis ulatuvad sügavate šamaanirännakute ja ebamaiste jumalike paleedeni välja, andes võimaluse kogeda iseendas tervet spektrit erinevaid naisarhetüüpe, ikoone ja jumalannasid ning ammutada nende väge ja tarkusi.
See teekond on olnud tohutult ilus, põnev, julge, mänguline, ekstreemne ja rikastav. Kuid vahel ka puhastustulena hävitav. Kõige olulisem on aga disainer Triin Kärblase vankumatu pühendumus püsida oma rajal, laskmata ennast segada mastaapsetest moetrendidest, luues kleit kleidi haaval omaenda NYMFi-maailma.