Marit Ilisoni edulugu jätkub
Märtsi alguses astuti oluline samm Eesti moe tutvustamisel maailmale – rahvusvahelistes moeringkondades üha suuremat tuntust koguv disainer Marit Ilison kutsuti osalema prestiižika Prantsuse moeföderatsiooni korraldatud uute talentide showroom’i Designers Apartment.
Lisaks Designer Apartmentis presenteeritud Prantsuse moebrändidele saavad alates eelmisest aastast esitlusvõimaluse ka viis välismaist disainerit, kelle unikaalseid signatuurkomplekte näidatakse showroom’i Passerelle sektsioonis. Nende viie õnneliku hulka valiti sel aastal esimese eestlasena Marit Ilison, kes sai rahvusvaheliselt tuntuks 2013. aasta kollektsiooniga ,,Longing For Sleep“. Ilison esitleb näitusel komplekti 2017. aasta teisest kollektsioonist – kaubamärk lansseerib aastas kaks kollektsiooni ning ei märgista neid harjumuspärases kevadsuvi- ja sügistalv-süsteemis.
„Erialane tunnustus niivõrd tähtsa moeorganisatsiooni poolt on minu jaoks väga oluline. Väljapanekul osalemine on meie kaubamärgi jaoks suur arenguhüpe. Veel mõni aeg tagasi poleks ma uskunud, et sama organisatsioon, kes tegeleb Diori, Balenciaga ja Chaneli esitlustega, võiks kunagi toetada ka minu brändi. Olen veendunud, et tegemist on märkimisväärse sammuga ka kogu ülejäänud Eesti moedisainile, sest taaskord saab tõestatud fakt, et loome siin midagi silmapaistvat, kvaliteetset ja konkurentsivõimelist,“ kommenteeris Marit Ilison.
Väljapanek Pariisis, Designers Apartment showroom’is, aadressil 60 Rue de Richelieu, on avatud 8. märtsini.
Fédération Française de la Couture, du Prêt-à-Porter des Couturiers et des Créateurs de Mode ehk Prantsuse kõrgmoe, valmisrõivaste ning moedisainerite föderatsioon asutati 1973. aastal ning ühendab üle 100 kohaliku ning rahvusvahelise moeettevõtte. Organisatsiooni eesmärk on säilitada Pariisi positsiooni moepealinnana, korraldada moenädalaid, tegeleda haridusprogrammide ja intellektuaalomandi teemadega ning jõustada värskeid brände. Viimasega on seotud ka föderatsiooni algatatud uute talentide showroom Designers Apartment, mille eesmärgiks on tutvustada noori kaubamärke eriala professionaalidele, tippmoeajakirjanikele ja -sisseostjatele.