Marimo uus kapselkollektsioon
Mõeldes ülemaailselt muutunud maailmale, on luksuslikke ja elegantseid rõivaid loov eestimaine kvaliteet rõivabränd Marimo tulnud välja uue sügis-talv kollektsiooniga “The Art of Elegance”.
Glamuur ja elegants ei ole maailmast kadunud, kuid paljud inimesed on oma elu ümber kujundanud ning nii seadis Marimo disainer Mariliis Pikkar seekordse kollektsiooniga eesmärgiks säilitada endale omane klassikaline ja elegantne stiil, samal ajal mõeldes sellele, mida klientidel just tänases maailmas oma garderoobi vajab.
Kollektsiooni läbivaks materjaliks on mugavust silmas pidades valitud veniv ruuduline peenvillane kangas, millest valmistatud rõivastega on võimalik luua nii igapäevaseid kui pidulikke komplekte. “Suur rõhk meie toodete puhul on kantavusel ja stilistikal, mistõttu jagame oma sihtgrupile ka üha enam nippe, mil moel meie tooteid nutikalt kombineerides ja aksessuaare lisades võimalikult palju, võimalikult erineval moel ja kaua kanda saaks,” kommenteerib Mariliis.
Kuna tänases muutuvas maailmas on inimeste töö suures osas uutmoodi korraldatud, sai juba kevadel selgeks, et sügiskollektsiooni tuleb lisaks kleitidele, mantlitele ja siidipluusidele planeerida ka muid tooteid. “Juba kevadel jõudsin mõelda ja märkmikusse kirja panna, et sel hooajal on kollektsiooni vaja pükse! Puhtalt seepärast, et kuulsin väga palju, kuidas hommikul ärgatakse ning pidžaamas arvuti taha istutakse. Sai eesmärgiks luua vähemalt sama mugavad püksid, mida saab kanda nii tööl, kodus kui puhkehetkel ning erinevas toonis siidipluusidega kombineerides nii Zoomi koosolekutel, kohtumistel ja üritustel suurepärane välja näha. Läks nii, et uude kollektsiooni sai disainitud ka meie moemajas täiesti esmakordselt pükstükk, mis butiigis käinute seas on juba praegu äärmiselt populaarseks kujunenud!” räägib Mariliis.
“Lisaks mõtestasin kevadise kriisi ajal üleüldiselt ümber Marimo edasiste kollektsioonide mahud ja välja tulemise ajakava. Kuna suur osa elust toimub täna online-maailmas, suurejoonelisi moe-show’sid kollektsioonide lansseerimiseks me enam ei tee ning rahvusvaheline klientuur ostab tooteid e-butiigist, lansseerime edaspidi iga kolme kuu tagant uue kapselkollektsiooni oma veebilehel. Nii näiteks koosnebki seekordne kollektsioon vaid 10st erinevast tootest, mida on lihtne omavahel kombineerida ning nii on meil edaspidi tihemini klientidele midagi uut pakkuda, olles samas valmis maailmas toimuvatele muutustele paindlikult ja kiirelt reageerima.”
Marimo uus kollektsioon “The Art of Elegance” on saadaval e-butiigis www.marimofashion.com ning Marimo esindusbutiigis Müürivahe tn 17 (sisenemine hoovist). Personaalseks disaineriga konsultatsiooniks palume broneerida aeg aadressil sales@marimofashion.com.