Ivo Nikkolo 25 juubelietendus tõi moelavale läbilõike sügis-talvisest kollektsioonist, eelvaate kevadisele kollektsioonile ning spetsiaalselt moenädala jaoks loodud komplektid. 25. sünnipäeva tähistas moebränd sügis-talvise kollektsiooniga, mis on inspireeritud mägedest ja tippu jõudmisest.
[femme_gallery id=”67819″]
“Kui oled mäe tippu jõudnud, siis valdab sind ühest küljest eufooria ja teisalt rahu. Sellist emotsiooni me uue kollektsiooniga soovimegi anda,” ütles Ivo Nikkolo peadisainer ja kollektsiooni juht Britta Laumets. Disainiideedest pakatav kollektsioon tegi juubeliväärilise ülevaate nii moemärgi tänasest päevast kui ka senisest ajaloost, tuues nutikalt välja oma trumbid, mille pärast Ivo Nikkolot armastatakse.
Laumets selgitas, et kollektsioonide loomisprotsessi käigus filtreerivad disainerid enesest läbi erinevaid ühiskondlikult tundlikke teemasid, mis loovad hea tausta omapoolse tõlgenduse tekkimiseks. Kõige selle juures on pidevalt põnevaks uurimisteemaks naine, kellele riideid luuakse. „Eriti just viimasel ajal, kus naise ühiskondlik roll on kasvava tähelepanu all ning pidevalt muutumises,“ lisas Laumets.
Tema sõnul on Ivo Nikkolo kui brändi jaoks ülioluline aru saada tänapäeva naise mõttemaailmast, tema igapäevastest toimetamistest ja elurütmist. Kõiki neid nüansse arvesse võttes on võimalik teha ajas olulisi rõivaid, mis iga naise garderoobis oma koha leiavad. „Kindlasti mõjutavad meid klientide endi harjumuste ja mõtteviisi muutumine – vähem tarbida, taaskasutada, laenutada! Ivo Nikkolo jälgib brändina kõike seda ning selleks, et suhestuda oma kliendiga, peame ka meie globaalsete trendidega arvestama ning mõnel juhul ise suunanäitajad olema,“ ütles Laumets.
„Meie kliendil, kel on juba olemas üks Ivo Nikkolo klassikaline villamantel, ei ole mitu aastat vaja uut osta. Ja kui millegi eest on ikka raha välja käidud, siis kanname selle eest ka paremini hoolt. Odavad asjad lähevad kergemini prügikasti,“ nentis Laumets, kes usub, et Ivo Nikkolo on midagi enamat kui lihtsalt rõivabränd.
Ta märkis, et üldine suund on ikka selle poole, et tehakse mõtestatumaid oste ja tarbitakse vähem. „Siiski on uuenduse otsimine meisse sisse kirjutatud ja inimesed ootavad moelt ikka edasiliikumist. Brändide roll on oma klienti mõista ja tema vajadustele vastata. 21. sajandil, mil ületootmine on moevaldkonnas kuum teema, võiksid brändid pigem innovatsioonidele keskenduda ja seeläbi ka oma klienti harida,“ toonitas Laumets.
Ivo Nikkolo on 25 aastat disaininud naistele rõivaid ja seejuures näinud, ning kaasas käinud, naise rolli muutusega ühiskonnas. „Meie ambitsioon on jagada oma klientidega sarnaseid väärtuseid, uskumusi ja kogemusi, olla sama teadlik ja enesekindel kui tänane Ivo Nikkolo loomingut kandev naine,“ sõnas Ivo Nikkolo peadisainer.