Inspireerituna Sienna Millerist

Näitlejanna ja stiiliikoon Sienna Miller on reklaamnäoks Lindexi 2016. aasta kevadkampaaniale Sienna Hearts Lindex, mis esitleb 70-ndate glamuurse stiiliga flirtivaid luksuslikke argirõivaid.

Kollektsioon on rajatud šikilt boheemlikule stiilile, mis langeb ideaalselt kokku Sienna Milleri enda stiiliga. Selle põhielemendid on hõljuvast kangast õhuline ja avaralõikeline pluus, maksikleit ja laieneva lõikega teksapüksid.

„Valge pluusi õrn kangas meeldib mulle väga. Kujutan ette, et ma kannan seda pluusi terve suve. Laienevad teksad on fantastilised, need on mugavad ja istuvad suurepäraselt! Need on mõlemad tõelised klassikud – mitmekülgsed ja hästi tehtud,” märkis Sienna Miller kollektsiooni kohta.

Sienna Miller pole kuulus üksnes oma stiili poolest, vaid ta esindab Lindexi väärtusi oma elu kõigis tahkudes.  Sienna lausa kiirgab positiivset energiat, tal on hea huumorimeel ja filantroopiline ellusuhtumine, osaledes innukalt heategevas töös. Ta on ka ema ja seetõttu sobib ideaalselt Lindexi kaubamärgi esindajaks.

 „See kaubamärk tundub rõõmsameelne ja tõstab naiselikkust julgelt esile. See on sensuaalne ega jäta liiga tõsist muljet. Mulle tundub, et nendel võtetel on hästi õnnestunud edasi anda kaubamärgi meeleolu ja seda kollektsiooni. Meil oli siin väga tore ja saime palju naerda! Minu arvates see ongi Lindexi juures põhiline,” ütles Sienna Miller hiljuti toimunud Lindexi pildistamisel.

Kampaania algab 31. märtsil kõigis Lindexi kauplustes 18 riigis ja internetis aadressil lindex.com

Lisa kommentaar