#HMBalmaination
H&M annab uhkusega teada, et selle sügishooaja koostööpartner on Pariisi moemaja Balmain. Tõeline Prantsuse luksuse kindlus Balmain on noore loovjuhi Olivier Rousteingi käe all sirgunud globaalseks popkultuuri fenomeniks.
Eilsel Billboardi muusikaauhindade gala punasel vaibal sai Rousteingi ja ta sõprade Kendall Jenneri ja Jourdan Dunni seljas näha esimesi rõivaid uuest kollektsioonist. H&M ning Balmain kutsusid sotsiaalmeedia kaudu oma fänne liituma ühtsuse liikumisega #HMBalmaination.
„Ma soovin oma põlvkonda kõnetada – see on disainerina minu põhieesmärk. H&M annab mulle ainulaadse võimaluse kutsuda kõiki Balmaini maailma, võtma ampsu unistusest ning osalema ülemaailmse ühtsuse liikumise #HMBalmaination loomises, mille kütuseks on juba eelmainitud teemaviide. Koostöö H&Miga tundus mulle äärmiselt loomulik – H&M on kaubamärk, millega kõik suhestuvad. See ühendab inimesi ning ühtsust pooldan ma kahe käega,“ sõnab Olivier Rousteing.
1945. aastal asutatud Balmain on jäänud alati truuks oma asutaja visioonile ja meelelaadile, väljendades kõigile meeltmööda positiivseid omadusi: energilisust, lõbusust ja vabadust. Rousteing on loonud moemajale unikaalse identiteedi, mis ühest küljest omab tugevat sidet oma kõrgmoe DNAga ning teisalt seisab just praeguses ajahetkes, õhates meelelahutusmaailma elegantsi. Just sellise disainikeele rõhutamine H&Mi koostöö käigus tuli loomuliku otsusena.
„Oleme väga põnevil, et Balmain on H&Mi külalisdisainer ning saame luua tõeliselt kaasava kogemuse kõigile. Segades kokku kõrgmoe vaimu ning tänavamoe erksa suhtumise, kasutab Balmain talle ainuomast stiili, mis on samal ajal külluslik ja vahetu, sensuaalne ning energiline. See stiil on tihedalt seotud meelelahutus- ning muusikamaailmaga, mis lisab kollektsioonile üllatuselemendi,“ räägib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
Kollektsioon jõuab 5. novembril müügile veebipoodi ja pea 250 poodi üle kogu maailma. Valikus on rõivaid ja aksessuaare nii naistele kui meestele.