Gerda Miller tuli välja omanimelise moebrändiga

Seni peamiselt meigikunstnikuna tuntust kogunud Gerda Miller on välja tulnud omanimelise moemärgiga, millest leiab orgaanilisest puuvillast monokroomseid T-särke ja pusasid täiskasvanutele ja lastele ning mille muudab äratuntavaks Gerda Milleri signatuur-luukere.

Gerda_Miller_1(1)

Fotod: Krõõt Tarkmeel

Mõtet omanimelisest brändist hakkasin mõlgutama kohe, kui valmis minu logo,” räägib Miller.  Aasta oli siis 2015, kuid toodete valmimine vajas veel paar aastat hoovõttu. Peamiselt nägi naine vaeva, et leida võimalikult jätkusuutlik materjal, millest tooteid valmistada. „Täna on kõik meie T-särgid ja pusad Earth Positive märgistusega, mis tähendab, et tooted on eetilise kaubanduse põhimõtteid jälgides valmistatud orgaanilisest puuvillast, on kliimaneutraalsed ning sobivad veganitele,” selgitab Gerda ning lisab, et näeb selles projektis oma panust moe jätkusuutlikumasse tulevikku.

Gerda_Miller_3

Gerda Milleri moemärgi esimesed T-särgid ja pusad valmisid mustade ja valgetena, sest ühelt poolt on tegemist populaarsemate värvidega nii T-särkide kui pusade puhul, teisalt on siin taga praktiline ametialane põhjus. Nimelt kannavadki meigikunstnikud peamiselt musta ja nii sai Miller oma värsket loomingut ka ise testida. Puhtaid toone armastav naine aga kinnitab, et lisaks mustale ja valgele ei saa välistada tulevikus ka teisi värvitoone ning muid moeesemeid. „Juba praegu saab näiteks dressipükse ette tellida,” lisab ta.

gerda_Miller_2

 

Kõiki Gerda Milleri moeesemeid kaunistab autori loodud brändile omaneluukerelogo. „Mulle on luukered lapsest peale meeldinud ning need on saatnud mind läbi elu,” selgitab naine. Enda üllatuseks avastas Miller, et ka paljud tänapäeva lapsed on suured luukerede austajad ning sellest küpses idee hakata pakkuma tooteid ka neile. Nii ongi hetkel valikus lisaks tavapärastele täiskasvanute suurustele T-särgid 7–8 ja 11–12 aasta vanustele lastele, peagi on lisandumas ka väiksemad numbrid. Ühes esimeste toodetega valmisid Gerda Milleri moemärgi pilkupüüdvad kampaaniafotod, mille jäädvustas Krõõt Tarkmeel ning stilistika eest vastutas Marion Laev. Loovjuhtimise ja loomulikult ka meigikunstniku
ülesanded jäid Gerda Millerile endale.

Lisa kommentaar