DIANA ARNO tutvustas tulevase hooaja kollektsiooni enam kui poolele miljonile inimesele internetti kolinud Mercedes-Benz Fashion Weekil.
Muutuv maailm nõuab muudatusi ja uusi lahendusi – nii kolis esmakordselt ajaloos internetiavarusse ka ülemaailmselt tuntud ja mainekas Mercedes-Benz Fashion Week, mille sügis-talvine hooaeg pidi toimuma möödunud märtsi lõpus–aprilli alguses Moskvas. Ligi pool aastat tagasi planeeritud moenädalal oleks oma uusimat kollektsiooni tutvustanud ka eesti moelooja Diana Arno.
Ettepanek kolida kollektsiooni esitlusega online režiimi sai soojalt vastu võetud 32 disaineri poolt. DIANA ARNO kollektsiooni esmaesitlust kajastasid eile, kell 18.15 Vogue.ru, Instyle.ru, Bazaar.ru, Lofficielrussia.ru, Vogue.it, Elle.in, Fuckingyoung.es ning paljud teised. Kollektsiooniga said tutvuda ka Vene suurima online müügiplatformi Aizel.ru kliendid ja külalised ning juba varsti saab DIANA ARNO uut kollektsiooni kaubamaja kodulehel eeltellida. Moenädalal esitletud kollektsioon on elegantne kummardus naiselikule ilule, illustreerides naise olemust kangaste ja lõigete abiga. Oma muusa tugevat iseloomu on disainer peegeldanud lakoonilistes siluettides ja rangelõikelistes pintsakutes, mille kõrval on näha ka tema õrnemat poolt ja sentimentaalsust, mida väljendavad lendlevad siidid ja roosiõite print.
Kollektsiooni esitlust saab järelvaadata siit