Britta Laumets-Merila on tänavuse Kuldnõela nominent
20.–23. oktoobrini aset leidva Tallinn Fashion Week’i raames antakse üle Kuld- ja Hõbenõela auhinnad ning parima aksessuaaride looja auhind Kuldne Nõelakoda. Üks kolmest Kuldnõela nominendist on 8 aastat Ivo Nikkolo brändi juures töötanud Britta Laumets-Merila.
Eesti moedisaini ihaldatuim auhind Kuldnõel antakse viimase viie aasta jooksul loomingulise järjepidevusega silma paistnud moedisainerile või kaubamärgile. Määravaks saab kollektsioonide kvaliteet, funktsionaalsus, ajakohasus ning müügiedu ja ekspordivõimekus. Lisaks Britta Laumets-Merilale on tänavu Kuldnõelale nomineeritud Roberta Einer ja Riina Põldroos.
Britta Laumets-Merila on Ivo Nikkolo peadisanerina soovinud kindlaks jääda veerandsajandi vanuse brändi tõelisele olemusele. “Ivo Nikkolo kandjat on brändi sünnist alates iseloomustanud teatav enesekindlus, mis on hooajast hooaega aidanud kollektsioone konkreetses fookuses hoida. Minu mission on luua rõivaid enesekindlale, iseteadlikule ja kaasaaegsele naisele, kes hindab kvaliteeti ja ajatut kerge vimkaga disaini. Olen andnud oma loomingulise panuse ja hinge brändi tõelise olemuse ja selgroo hoidmisse ning mul on ääretult hea meel, et seda on märgatud.”
Baltika grupi kollektsioonide juht Kaie Kaas-Ojavere lisab: “Moeloojal on kahtlemata väljakutse disainida äriliselt eduka kaubamärgi jaoks ning hoida tasakaalu loomingu ja kommertstoote vahel. Brittal on erakordne oskus jalad maas lennata. Ta on tuleviku vaatav disainer, kes suudab oma loomingus ühendada uudsuse, üllatuse ja kantavuse.”
Ivo Nikkolo on Eesti üks vanimaid ning unikaalsemaid disainerbrände, mille asutasid aastal 1994 arhitektiharidusega Ivo Nikkolo, Kirke Aron ja Jüri Siim. Juba samal aastal avas Tallinnas Suur-Karja tänaval uksed esimene Ivo Nikkolo kauplus. 2006. aastal liitus rõivabränd Baltika Grupiga, mis arendab ja opereerib täna lisaks Ivo Nikkolole rõivabrände Monton ja Baltman.