Augusti sügis-talvine kollektsioon läheneb klassikalistele meeste garderoobist ülevõetud lõigetele läbi sportliku prisma, samal ajal jätkates Augustile omaste orgaaniliste materjalide kasutust. Uue kollektsiooni rõhk on sportlikel lõigetel, mis on inspireeritud urbanistlikkust arhitektuurist ning moderntantsust.
“Sensuaalsus, vabadus, värskus ja enesekindlus on meeleolu, mida ma antud kollektsiooniga edasi anda tahtsin,’’ sõnab Augusti looja ning disainer Äli Kargoja, “seega sobis kollektsiooni pildistamise kohana suurepäraselt vastavatud Eesti Kunstiakadeemia hoone oma inspireeriva interjööri ja võngetega.”
Uutest materjalidest on lisandunud valikusse eksklusiivne ning hooajale omane mohäärvill ning tekstuuri lisavad ka erineva paksusega tepitud kangad. Kõik tooted on disainitud ja toodetud Eestis.
Koos nelja Eesti moebrändiga on uus kollektsioon esitletud 22.-25. veebruaril Milaanos White messil fashonavant showroomis ning 2.-7. märtsil Pariisis Pellegrini Northeast showroomis.
August on 2014. aastal loodud rõivabränd, milles ühinevad looduslikud kangad ning innovatiivne rõivadisain ning mis on pälvinud tunnustust nii kodumaiste tarbijate kui ka Eesti Moedisaini Liidu poolt. Augusti loojaks on eestlannast rõivadisainer Äli Kargoja, kes omandas moedisaini alase hariduse Pariisis Studio Berçot moekoolis. Pärast kogemust Nicolas Andreas Taralise (Pariis) ning Maison Martin Margiela (New York) ateljeedes naasis Äli 2014. aasta märtsis kodumaale, et viia ellu oma visioon rõivadisainist.
Augusti loominguga on võimalik tutvuda brändi kodulehel, e-poes ja Fahle maja stuudios.
Jälgi Augusti tegemisi Facebookis ja Instagramis