Vähem on rohkem!

Eesti aksessuaaribränd KUMA Design tuli välja uue aksessuaaride kollektsiooniga, mis tutvustab uut suunda brändi loovas identiteedis ning erineb KUMA senisest tootevalikust nii disaini kui sihtrühma poolest.

Foto: Kerti Pahk

KUMA Design on viimastel aastatel teinud kiire kasvu ja võitnud paljude Eesti naiste südamed. Brändi tootevalik on jõudsalt laienenud nii erinevate toodete kui mudelite näol ja kõnetab tänaseks erinevaid sihtrühmi. Uus kollektsioon sai loodud pigem klassikalisi, lihtsaid ja ajatuid aksessuaare hindavale inimesele, kes juhindub põhimõttest, et vähem on rohkem!

“Fields of Silver” kollektsioon koosneb kolmest isikupärasest kõrvarõngapaarist, millel puudub aegumiskuupäev ja mis sai loodud, pidamaks vastu ka aja karmile hammasrattale. Kollektsiooni läbiv element on hõbe – metall, mis on oma olemuselt puhas, tagasihoidlik ja mitmekülgne, ning mida on lihtne sobitada nii päeva- kui õhturiietusega. Uus kollektsioon on mõeldud kaasaja naisele, kelle stiil on lihtne, elegantne ja chic.

 

Kuma Design asutaja ja loovjuht Mari Ojasaar kirjeldab uut kollektsiooni kui lapsepõlvemängu, mis viib ajas tagasi, kuid pakub ka mitmete aastate pärast endiselt avastamisrõõmu ja põnevust. “Läbivaks materjaliks sai seekord valitud hõbe, sest tegu on metalliga, mis on mind alati võlunud. Hõbe on lihtne ja karge nagu põhjamaade ilm ja seepärast ilmselt leidnud ka koha nii põhjamaa naiste südametes kui garderoobides.”

Kuma Design on kunstnik Mari Ojasaare loodud aksessuaaride bränd, mis on loodud kaasaegsele naisele, kes hindab naiselikku ilu, kuid tahab samal ajal särada ja eristuda vaid talle unikaalsel viisil. Inspireeritud loodusest, valminud käsitööna Eestis ja toodetud keskkonnasõbralikult – KUMA Design taaselustab vanu traditsioone ning suhet loodusega, tuues killukese loodust meie igapäeva garderoobi.

Lisa kommentaar