Oriflame lansseeris uue make-up brandi

Nädala alguses esitles Oriflame Cosmetics uut moest inspireeritud make-up brändi – The ONE by Oriflame. The ONE kollektsiooni sidumiseks moega oli Oriflame Mercedes-Benz Fashion Week Stockholm 2014 peamiseks ilusponsoriks, andes oma teadmisi edasi nii moelaval, kui kaadri taga. Uut make-up brändi kasutasid tegevusala professionaalid moeetendustel üles astuvatel modellidel, andes esitlustele parima võimaliku kvaliteedi.

EK_day_with_logo_2

 

The ONE kollektsiooni lansseerimise taga on Oriflame’i poolt loodud The ONE meeskond – põnev grupp ilu- ja moemaailma mõjutavatest inimestest, nagu blogijad, jumestuskunstnikud, modellid ja stilistid. The ONE meeskonna eesmärgiks on jagada Oriflame’i fännidele oma inspiratsiooni moest ja ilust, teadmisi ja nõuandeid. Suureks uudiseks moefännidele on see, et Elin Kling’ist, maailmas tuntud ettevõtjast ja blogijast, saab The ONE meeskonna globaalne ilusaadik. Terve 2014. aasta vältel osaleb Elin globaalsetel moeetendustel ja iluüritustel, kirjutades hetketrendidest ning andes Oriflame’i fännidele ilualast nõu.

“Me oleme rõõmsad The ONE meeskonna ja Elin Kling’i koostöö üle The ONE by Oriflame brändiga. Nad annavad Oriflame’i klientidele ja konsultantidele oma ekspertteadmisi ja inspiratsiooni moe- ja ilualaste unistuste täitmiseks.” ütleb Johan Rosenberg, Oriflame’i asepresident ja turundusjuht.

Elin Kling sõnab: “Mul on au olla Oriflame’i globaalne ilusaadik, sest see on firma, mida ma tõeliselt jumaldan tema iluloomingu ning brändikuvandi pärast. Ootan huviga, et saan inspireerida oma loomingu ja teadmistega Oriflame’i kliente terves maailmas.”

Elin Klingi blogi asub aadressil thewall.elin-kling.com

Lisa kommentaar
Lisa kommentaar