Kuidas sensuaalsus pudelisse panna

Vaid 22-aastane lauljanna, suunamudija, brändisaadik ja ka ilumaailmas laineid lööv Billie Eilish pole kindlasti Eesti lugejatele tundmatu nimi. 2019. aastal looga “Bad Guy” muusikamaailmas laineid löönud lauljatar on koos oma venna Finneasega loonud muusikat juba 2010-ndate keskpaigast ning nüüd, ligi kümme aastat hiljem, on Eilish nii sotsiaalmeedias kui muusikamaailmas populaarsem kui kunagi varem. Samamoodi on lauljanna endale nime teinud ka parfüümvete maailmas – nagu paljud teised kuulsad lauljannad ja näitlejannad, on Eilish oma nime andnud luksuslikule lõhnakollektsioonile.

 

Billie Eilishi täielikult vegan parfüüme ihaldab iga fänn

Eilish oli oma talente ka varasemalt muusikamaailmast väljaspool näidanud – koostöös moekunstniku Takashi Murakami ja riidebrändi Siberia Hills disaineritega on noor muusik andnud oma panuse trendikate tänavamoe kollektsioonide loomisesse. 2021. aastal raputas parfüümimaailma uudis, et miljonite noorte sotsiaalmeediakasutajate poolt armastatud Billie Eilish toob turule oma esimese parfüümi “Eilish”. Lauljanna esikparfüümi, selle järglast “No.2” ja peagi Eesti e-poodidesse jõudvat kolmandat parfüümi “No.3” saab osta e-poest Dougles Eesti.

Vegan eluviisi järgiva Billie jaoks oli äärmiselt oluline, et tema nime kandev parfüüm oleks täielikult vegan, julmusevaba ja valmistatud vaid kontrollitud päritoluga koostisosadest. Esikparfüüm “Eilish” tuli turule 2021. aasta jõulude ajal ning lauljanna kirjeldab seda ajakirjale Elle antud intervjuus sõnadega “talvine, hubane ja sensuaalne”. Parfüüm on valminud täielikult Eilishi otsuste järgi – alates kasutatud lõhnanootidest kuni pudeli kujunduseni välja.

“Eilish” parfüümid on täielikult Eilish

Poeriiulil silma jäävad pudelid kujutavad lauljanna jaoks kõige hurmavamat kehaosa – kõigi kolme parfüümipudel on disainitud naise büstina ninajuurest kuni rindkere keskpaigani, millel püüavad erilist tähelepanu defineeritud rangluud. Kõik kolm parfüümi järgivad disainil sama joont, erineb vaid pudeli värv ja vähesel määral ka büsti pisidetailid nagu modelli huulte kuju. Parfüümid on saadaval mitmes erinevas mahus: 100 ml, 50 ml ja 30 ml; kõige esimese originaalparfüümi võib osta ka eriti miniatuurses 10 ml versioonis, kuid selle suuruse valimisel tuleb ohverdada pudeli kutsuv disain.

Esimesed kaks parfüümi on kombineeritud Steve DeMercado poolt, kes on ka varem kuulsuste nime kandvaid parfüüme valmistanud. Esimese parfüümvee ilmumise ajal antud intervjuudest tuleb välja, et lauljanna proovis esimese parfüümi loomisel püüda pudelisse nostalgia lõhna. See üllas eesmärk saavutati täielikult ja parfüümi nahale pihustamisel võivad selle kasutajale tõesti silme ette tulla mineviku mälupildid – need just talvisest jõuluajast, sest parfüümvees esile tulevad põhilõhnad on kakao, vanilje, vürtsid ja soe merevaik.

Teise parfüümi loomisel liiguti veidi teistsuguses suunas – see unisex parfüüm kombineerib endas puidu, tsitruselise bergamoti ja õunapuuõite aroomi, et luua värske ja kerge kevadine-suvine lõhnakooslus. Parfüümis tulevad peale esimeste nootide hajumist välja ka musta pipra, mooniõite ja muskuse kütkestavad ja sügavad noodid. Seda parfüümi kirjeldatakse esimesest särtsakamana ja tänu oma särtsakusele on “No.2” praegusel aastaajal perfektne valik.

Imagomuutus tõi kaasa ka parfüümi muutuse

Oma ülemaailmse populaarsuse esimestel aastatel näitas Billie Eilish end rahvale ägeda, trendikalt lohvakatesse, neoonvärvides tänavamoeriietesse peidetud teistest erinevalt riietuva tüdrukuna. Teise stuudioalbumi ilmumise ajal vahetus riietus õrna, ülifeminiinse, ingellikult blondi naisterahva vastu, kelle olemus on püütud Eilishi esimesse kahte parfüümi. 2024. aastal avaldas Eilish oma kolmanda stuudioalbumi “Hit Me Hard And Soft”, ta on enesekindlam kui kunagi varem ja ei karda maailmale näidata oma uut mina.

Eilishi uus mina peegeldub ka tema uusimas, piiratud saadavusega parfüümvees “No.3”, mille loojaks on lõhnakunstnik Linda Chinery. Sametpunane pudel peidab endas metsahõngu seedrist, kuusest ja tammesamblast, millele annavad vürtsi roseepipar, safran ja sügavad muskuse ja merevaigu noodid. Eilishi varasemate parfüümide kasutajad hindavad “No.3” kõrgelt – selle eelkäijaga võrreldes on uus parfüüm magusam, kuid sama kaua kestev ja hurmav kui originaal ja “No.2”.

Kindlasti ei saa välistada, et “No.3” on lauljanna viimane parfüüm – uskumatut edu nautiv Billie Eilish plaanib kindlasti parfüümimaailma rikastada veel mõne sama hästi naistele ja meestele sobiva parfüümiga. Kuigi eeldatavasti “No.4” nime kandva parfüümi kohta pole veel uudiseid ilmunud, võib ennustada selle ilmumist 2025. või 2026. aastal.

Lisa kommentaar
Lisa kommentaar