H&M avab iluosakonna

Suve lõpus saabub Eesti turule valik H&M Beauty meigitooteid ja –vahendeid, mille keskmeks on mood. Pidevalt uuenev toodete valik keskendub hooaja trendidele, ideedele ning värvidele. Tooted on müügil 900 poes üle maailma ning hm.com veebipoes. 

 

Lansseerimine toimub ajal, mil jumestus on isikupärase välimuse loomisel tähtsam kui kunagi varem, olgu stiiliks loomulik, klassikaline või ultramoodne. Poodidesse luuakse iluosakonnad, mis annavad klientidele võimaluse katsetada trende ning avastada enda jaoks ainuomaseid lahendusi.

„Oleme põnevil, et H&M saab pakkuda moodi ka näole. See annab võimaluse olla leidlik ja loov ning nautida värvidega mängimist,ˮütleb H&M Beauty kontseptsiooni looja Sara Wallander.

Kaunilt pakendatud jumestustoodetele lisanduvad igal uuel hooajal piiratud koguses toodetud moetoonide kollektsioonid.

Lisa kommentaar
Lisa kommentaar