5 soovitust, kui otsid edeva välimusega kasutatud autot
Põhjamaist vaoshoitud natuuri iseloomustab ütlus: tagasihoidlikkus on voorus. Tegelikult võib värviline lill kuuerevääril või punane pael mustal kingal muuta kogu pilti – pisut edevust ja soovi tavapärasest erineda ei tee ju üldse paha, pigem vastupidi.
Miks peaks autogi olema silmapaistmatu ja sulanduma massi? Ikka rohkem särtsu ja mürtsu, tulesid ja vilesid, mis paneks kaasliiklejad päid pöörama.
Nooruslikult sportlik BMW
BMW välimuses on midagi sportlikku ja väljakutsuvat ning kui komplekti lisada veidi võimsam jõuallikas, ei jää keegi ükskõikseks – üle 250-hobujõulise bensiinimootori mahe mürin avaldab muljet ka vähese autohuviga inimesele.
Tõsi, sellisel hulgal hobujõude ei tule kätte odavalt, mistõttu enamus uhiuut BMW-d endale lubada ei saa.
Kasutatud BMW puhul on hinnad keskmise ostujõuga inimesele palju taskukohasemad. Näiteks viis aastat vana viienda seeria BMW, millel võimsust 185 kW ehk 252 hobujõudu, saab kätte juba alla 30 000 euroga, mis on samaväärse uue auto hinnast umbkaudu 1,5 korda soodsam. Veelgi edevama ja võimsama (313 hobujõudu) seitse aasta vana viienda seeria linnamaasturi X5 saab kätte 35 000 euroga.
Väljapeetud Mercedes
Mercedese kohta võiks öelda nii: ei mingeid üle võlli aksessuaare, üdini soliidne ja enesekindel.
Mercedes on teistest premium-klassi autodest alati samm ees. Kõikmõeldavad luksuslikud lisavidinad ja lahendused tulevad esmajoones välja Mercedese luksusautodel, jõuavad siis ülejäänud Mercedese mudelitesse ja alles 5-7 aasta pärast tavalistesse keskklassi autodesse.
Seega on kasutatud Mercedes hea valik neile, kellel pole võimalust päris uut Mercedest endale autosalongist koju tuua.
Nii näiteks võib ülistiilse bensiin/hübriidmootoriga 2018. aasta GLC klassi Mercedese linnamaasturi omanikuks saada juba 36 000 euro eest või osta endale 20 000 euroga 2017. aasta Mercedes CLA AMG Line varustuses, panoraamkatuse ja ägedate musta värvi valuvelgedega.
Audi – kuldne kesktee
Audi sobib neile, kelle jaoks BMW on liiga uljas ning Mercedes liiga soliidne. Audi on võtnud neist kahest parima: piisavalt sportlik ja dünaamiline, aga mitte väljakutsuvalt lärmakas ja suurustlev nagu BMW. Teisalt jälle mitte nii traditsiooniline ja konservatiivne nagu Mercedes, aga siiski piisavalt tõsiseltvõetav, et sellega sobib sõita ka firmajuhil või ministril.
Boonusena on Audid ka grammikese võrra soodsamad, kui eelpool mainitud konkurendid. Siiski jääb keskmise eestlase ostujõudu arvestades kättesaadavaks pigem kasutatud Audi. Õnneks on nende valik piisavalt lai ja esinduslik.
Praktiline Volkswagen
Volkswagen ei tundu esmapilgul just üleliia edev auto, ent tegelikult on maailma suurima autotootja sortimendis päris mitu mudelit, mis suudavad rahuldada mitte ainult sohvri praktilisi vajadusi, vaid ka tema edevust.
Esimesena meenub sportliku disainiga Volkswagen Arteon, mille kerekujundus on läbi aegade üks paremini õnnestunumaid.
Põgusalt teise ringi Volkswagenite järgi internetis luuret tehes jäi näiteks silma seitsmekohaline 2018. aasta nelikveoline kasutatud Volkswagen Tiguan Allspace, mis oma Highline varustuse ja klaasist panoraamkatusega on tõeline pilgupüüdja.
Põhjamaiselt kvaliteetne Volvo
Volvo on Saksa konkurentidega võrreldes hoopis teisest puust: põhjamaine, lihtne ja selgete joontega disainiklassika. Minimalistlik, kuid kvaliteetsete materjalidega ja ülimalt ergonoomilise sõitjateruumiga.
Tänaseks juba haruldaseks muutunud diiselmootoriga universaalkerega Volvo V90 Crosscountry on kõike muud kui tagasihoidlik ja igav ning see on ka vastupidav ja üdini praktiline.
Momentum Pro varustusega 2017. aasta kasutatud Volvo V90 võib enda omaks teha juba 30 000 euroga. Hea valik pereisale, kes ei arva, et keskiga ja kolm last peab ilmtingimata tähendama seda, et vabal ajal keerad mõne ilmetu pereauto rooli.