Inspireeritud moeikoonist

Moebränd Reserved avalikustas täismahus galerii oma sügistalvise kollektsiooni kampaaniafotodest, mille reklaamnäoks on maailmakuulus supermodell Kate Moss.

[femme_gallery id=”51128″]

Briti moeikoonist inspireeritud kampaaniafotode autoriks on tuntud fotograaf Daniel Jackson, kelle loodud galerii koosneb 15 fotost, mis kannavad endas edasi Reservedi olemust ja visiooni moest. Kaubamärgi jaoks esmakordsetel – klassikalistel mustvalgetel – fotodel, köidavad pilku algava hooaja must-have bordoopunane lateksmantel ning luksuslikust velvetkangast ja pitsist liibuv negližee-stiilis kleit.

Reservedi globaalse turundusjuhi Monika Kaplani sõnul on isikupärasus ja stiilitunne osaks kaubamärgi DNA-st, mistõttu oli Kate täiuslik valik. Muuhulgas oma suurepärasele stiilitajule, valiti Kate Moss reklaamnäoks ka sellepärast, et suhestuda seeläbi brittidega. Nimelt avab Reserved Londonis 6. septembril oma esimese poe, kus on külalisi tervitamas ka Kate ise.

Eesti moeajaloo seniavastamata pärl

Boris Mäemets oli üks kesksemaid moefotograafe, kelle lähenemine Tallinna Moemaja kollektsioonidele ning ajakirjale Siluett loodud moeseeriad lõid aluse kohalikule moefotograafiale, kujundades ühtlasi oluliselt siinset arusaama moe tähendusest laiemalt.

Moemajaga ja moemajata

60 aastat tagasi pandi alus legendaarsele Tallinna Moemajale. Tähtpäevast inspireeritult näitavad oma loomingut moemajas 1980. aastatel töötanud moekunstnikud.

Kaitse oma nahka päikese eest!

Dermatoveneroloog Pille Konno räägib, kuidas oleks õige suvisel ajal oma naha eest hoolitseda ja mida tuleks hooldustoodete valikul silmas pidada.

Rubriigid Ilu

Säutsupääsukesed

24. veebruaril 2018 täitub 100 aastat Eesti riigi sünnist. Suursugust juubelit tähistatakse juba selle aasta kevadest, mis kestab kuni 2018. aasta veebruarini. Eesti riigi 100. sünnipäev on meie kõigi pidupäev ja selleks puhuks sündis Tallinn Dollsil erikollektsioon TD EESTI, kuhu kuuluvad rahvuslinnud pääsukesed kõrguste poole lendamas.

[femme_gallery id=”51065″]

Koostöös andeka Keiti Vilmsiga sai kollektsioon modernse ja minimalistiliku konseptsiooni kirjaniku kalambuuride näol, kes ka ise tunneb, et just ‘’e-Eesti rahvuslind on säutsupääsuke’’ on teda ennast enim kõnetav, lisades ‘’Selle kalambuuri järgi ma ka oma kirjanikunime saanud. Mida enam maailm digitaliseerub, seda enam tuleb sellega sammu pidada ja ilma Twitteris säutsumata ei oleks meil siin hetkel ka millestki rääkida.’’

Kollektsiooni tekstid pärinevad tema kalambuuride teosest @KEITIVILMS. Vahetu ja eheda keelekasutusega autor pälvis 2017. aastal Keeletegu 2016 rahvaauhinna. Keiti Vilms tunneb  hea meelt, et kalambuur kui keelevorm on jõudnud tema mõtteist mitte ainult Twitteri ja Facebooki voogudesse, vaid nüüd ka raamatu näol paberile ja sealt edasi rõivastele. EV100 tekitab veel eriti sooja tunde, sest kalambuuride autori vaaronu Jüri Vilms oli üks neist kolmest (Eestimaa Päästekomitee: Konstantin Päts, Jüri Vilms ja Konstantin Konik) kes 100 aastat tagasi Eesti Vabariigi välja kuulutas.

Kodumaaa hõngulises kollektsioonis astub modellina üles armastatud lauljanna Ines ja lokatsiooniks erilise tähendusega Tallinna Laululava. Tallinn Dollsi Eesti riigi sünnipäeva erikollektsioon TD EESTI on soodsalt ette tellimises www.pre-o-porter.com kuni 19.07.2017, et taasiseseisvuspäeval 20. augustil neid juba uhkelt kanda.

Futu Muhu

Reedel, 14. juulil avatakse EKL Muhu Kunstitalus kunstifestival „Futu Muhu.

Toeta unikaalsete kudumite loomist

Kutsume Sind hoogu andma Story of Afterlife (SOA) kudumibrändi uuele kollektsioonile “Exposé” ning seda tutvustavale fotonäitusele.

[femme_gallery id=”51000″]

“Taaskasutatud materjalidest valmistatud kudumite idee sündis mõned aastad tagasi ühel taaskasutusmoe teemalisel konkursil, kuhu valmistasin esimese toote prototüübi. Tekkis mõte luua selle kõrvale ka terve kollektsioon, et osaleda moeetendusel Mood Performance Tants. Idee võeti soojalt vastu ja see andis julgust tekkinud kontseptsiooniga edasi liikuda. Esimesest kampsunist alates olen end sel teemal harinud, arendanud ja loominguliselt rakendanud, ” kommenteerib Kaari Reimand, Story of Afterlife brändi looja ja disainer.

“Võib väita, et Story of Afterlife on saanud mu enese osaks ning kindlaks väljenduseks. See peegeldab minu väärtushinnanguid ja soove ning ei otsi lihtsat heakskiitu. Küll aga tunnen huvi iga kliendi vastu, kes Afterlife kampsuni on endale valinud, nagu võimalik hingesugulane annaks endast märku,” räägib Kaari.

Kõigest sellest on välja kujunenud ja omakorda inspireeritud Story of Afterlife´i viimane kollektsioon “Exposé” ja samanimeline fotonäitus.

Rõivabrändi inspireerib võimalus luua positiivset väärtust ja aidata oma toodete näol täita klientide unistusi ning astuda väikseid samme kujundamaks just sellist maailma, kus ise elada soovime.

Koostöös Uuskasutuskeskusega taaskasutatakse tarbimisahelas seisma jäänud kampsuneid, selleks et luua uusi ja unikaalseid Story of Afterlife kudumeid.

Toeta projekti Hooandjas kui elad kaasa taaskasutusele moeloomingus ning soovid sel teemal kaasa mõelda ning oma panust anda! Aitäh!

Ehtekunsti muusad

Ehtemaailmast huvitatutele ei ole Aveli Kippari ja Kristiina Kõllo kindlasti tundmatud nimed. Tegime karismaatilise duoga juttu, kes on oma südameasjaks võtnud Eesti ehtedisaini propageerimise.