Montoni “Vabadus”

Täna, Eesti edukaima moebrändi Montoni 15. sünnipäeval, tõi Monton poodidesse ja e-poodi oma värske erikollektsiooni „Vabadus“, mis teeb kummarduse vabadusele kui mõtteviisile. Erikollektsioon on loodud kaheksa andeka Montoni disaineri poolt, kes on pärit Eestist, Soomest ja Leedust.

[femme_gallery id=”51438″]

Montoni disainerid usuvad, et tõeline väärtus ongi vabadus – võimalus järgida oma südant, jääda alati iseendaks, võtta ette asju, mida pole enne proovitud ja viia ellu muutusi, mis toovad meile parema tuleviku.

Seetõttu ongi Montoni 15. sünnipäevale pühendatud erikollektsioon saanud inspiratsiooni vabadusest kui mõtteviisis, olles väike kummardus vabadusele kõiges, mida teeme ja millisest unistame ning pühendatud kõikidele vabadele hingedele, loomevabadusele, väljendusvabadusele ja vabale Eestile.

Erikollektsioon kannab endas vabaduse sümbolit – kõrgustes lendavat lindu. Helgetes hallides ja valgetes toonides kollektsiooni peategelaseks on väike, kuid julge ja vapper pääsuke. Ta on lind, kes ei karda teha kõrgeid kaari taevavõlvil ja külastada võõraid maid, kuid kes lendab alati koju tagasi.

Sel korral lõid Montoni disainerid unikaalse kanga, millest on valmistatud enamik erikollektsiooni esemeid. Pääsukestega ehitud kangamuster on disainitud Montoni andeka disainimeeskonna poolt ning valminud Itaalia kangameistrite käe all. Detailid on aga valmistatud helkurkangast, mis lisab kollektsioonile nii sära ja särtsu, aga ka kaitseb ja hoiab kandjat.

Erikollektsiooni on oma panuse andnud kõik Montoni disainerid, kellest igaüks on lisanud tükikese oma käekirja tervikusse. Montoni disainitiimi kuuluvad Pille Lauring, Hanna Haring, Triin Kaiv, Catlin Kaljuste, Ryte Krakauskaite, Minja Penttinen, Kirthy Kold, Peeter Rästa and Sille Sarapuu.

Šikim, kihilisem, suurlinnalikum!

Kui jahedad vihmapiisad aknale koputavad, teeb DIANA ARNO sügiskollektsioon südame (ja ihu) soojaks.

[femme_gallery id=”51398″]

Aeg saata romantilised suvekleidid ja lõhkised teksad kapi kaugemasse nurka puhkama, lastes garderoobiuste vahele uued tuuled ja sügisel hädavajalikud mantlid ning šikid õhtutualetid. DIANA ARNO uus, suurlinnast inspireeritud sügiskollektsioon toob moepilti rohkelt investeerimist väärt rõivaid: omapäraseid mantleid, elegantseid kontorirõivaid ning minimalistlikke ja boheemlaslikus stiilis kleite.

“Mulle meeldib koguda inspiratsiooni lihtsatest asjadest, mida igapäevaselt teen või näen: headest filmidest, muusikast, kunstist, kultuurist ja reisimisest,” räägib brändi looja Diana. “Meie uus kollektsioon kannab endas 70ndate ainulaadset atmosfääri, mida väljendavad põnevad tekstuurid, lakoonilised siluetid ning paeluvad kontrastid erksate ja tuhmimate värvitoonide vahel. Kõik see toob ellu boheemlaslikust elustiilist õhkuvat vabadust.”

Kollektsiooni värvigamma on inspireeritud sügisesest suurlinnast: vihma käes tumedaks muutunud asfaltteed, pilvelõhkujate klaasakendest peegelduvad pilved ning värviliseks tõmbunud lehtedega majaseinu silitavad puud – ehe linnaromantika. Ka DIANA ARNO signatuuriks kujunenud romantilised volangid ja naiselik pits pole kuskile kadunud, vaid segunevad sel hooajal uute, urbanistlike nootidega.

Superdry avas poe!

Eile avas Briti elustiilibränd Superdry oma Baltikumi suurima poe Rocca al Mare Kaubanduskeskuses. Uhkel avapeol astusid modellidena üles tuntud Eesti naised, teiste seas Evely Ventsli, Karin Rask, Triinu Paomets “Lepatriinust”, Eva Esse, Triin Luhats, Teele Viira, Diana Varik, Kertu Jukkum ja Helina Risti, ning stiilsed võrkpallurid Mart Tiisaar, Dimitri Korotkov, Ragnar Kalde, Kaspar Pomerants ja Raul Liinev. Moeshow stiliseeris elustiiliblogi Stellarium autor ja stilist Stella K. Wadowsky.

[femme_gallery id=”51304″]

Superdry brändi edule Eestis on kindlasti kaasa aidanud tuntud inimesed, kelle üheks lemmikuks bränd on aastaid olnud ja kes seni Inglismaal käies või mujal reisides on seda endale garderoobi soetanud.

“Eesti trenditeadlik tarbija on Superdry praeguseks väga hästi omaks võtnud. Algul tuldi meile otsima valdavalt brändi klassikat, vintage logodega sportlikus stiilis T-särke, millest bränd alguse sai, aga nüüd on üha rohkem ka neid, kes on saanud teadlikuks, et meilt leiab sobiva rõiva ka kontorisse ja linnatänavale. Värsked kollektsioonid on just saabunud, seega tasub tulla sügisgarderoobi täiendama,” rääkis Superdry Eesti esinduspoodide tegevjuht Armo Avila.

Brändi sügistalvistes kollektsioonides kohtub trendikas urbanstiil sportliku vintage’iga, samuti leiab sealt preeriastiili ning punk-stiili inspiratsiooniga tooteid. Kogu kollektsiooni iseloomustavad huvitavad detailid, mis lisavad ka garderoobi baasesemetele huvitavaid nüansse. Meestekollektsioonides kohtub 90ndate aastate Londoni tänavastiili graafika 70ndate väljapeetud suusakuurorti stiiliga, samas kui naistekollektsioonidest õhkub sundimatult stiilset french girl stiili, mille poolest prantslannad eriti imetletud o

Superdry brändi iseloomustab eelkõige autentsus, kvaliteetsed materjalid ja kaasaegsus, mis on teinud temast ühe hinnatuima tänavamoe brändi rohkem kui 40 riigis. Rõivaste ja jalatsite selgelt äratuntav Briti stiil on huvitavalt põimitud Ameerika vintage’i ning trendikate Jaapani kujunditega. Superdry poed leiab lisaks värskelt avatud Rocca al Mare kauplusele ka Tallinnas Ülemiste keskusest ning Tartus Kvartali keskusest.

Seebimeedia kitš

Kollaažikunstniku Mall Nukke visuaalsed tsitaadid üheksakümnendate meediavahust köidavad endiselt oma julguse ja erksusega.

Vetemängud

Nädalavahetusel esitles Eesti edukaim moebränd Monton oma kollektsiooni tavatul moel – Kristjan Järvi ja Läänemere Filharmooniaorkestri kontserdi osana.

Nägemise õpetus

Selleks, et näha tuleb kogeda pimedaks olemist ning seda saate kogeda 24. augustil toimuvas töötoas.

Öö täis disaini

Vaid ühel päeval on Tallinn Design House’i kaupluse uksed avatud kuni kella 23.00-ni ning kõik tooted on 10-50% soodsamad.

Inspireeritud moeikoonist

Moebränd Reserved avalikustas täismahus galerii oma sügistalvise kollektsiooni kampaaniafotodest, mille reklaamnäoks on maailmakuulus supermodell Kate Moss.

[femme_gallery id=”51128″]

Briti moeikoonist inspireeritud kampaaniafotode autoriks on tuntud fotograaf Daniel Jackson, kelle loodud galerii koosneb 15 fotost, mis kannavad endas edasi Reservedi olemust ja visiooni moest. Kaubamärgi jaoks esmakordsetel – klassikalistel mustvalgetel – fotodel, köidavad pilku algava hooaja must-have bordoopunane lateksmantel ning luksuslikust velvetkangast ja pitsist liibuv negližee-stiilis kleit.

Reservedi globaalse turundusjuhi Monika Kaplani sõnul on isikupärasus ja stiilitunne osaks kaubamärgi DNA-st, mistõttu oli Kate täiuslik valik. Muuhulgas oma suurepärasele stiilitajule, valiti Kate Moss reklaamnäoks ka sellepärast, et suhestuda seeläbi brittidega. Nimelt avab Reserved Londonis 6. septembril oma esimese poe, kus on külalisi tervitamas ka Kate ise.