Barokketendus Kadrioru lossis

Eile, 19. novembril esitles Tiina Talumees oma sügis-talvist couturekollektsiooni „Sügisbarokk“. Kollektsiooni esitlusele kogunes suur hulk Eesti kõrgmoe austajaid ja keegi neist ei pidanud pettuma, sest barokihõnguline kollektsioon võlus vaatajaid oma suurejoonelisuse ja kergusega. 

[femme_gallery id=”1872″]

Me lootsime väga, et kollektsiooni esitlus ühendab nii lossi, kollektsiooni kui ka kohalviibijad. Kollektsioon võeti hästi soojalt vastu ja usun, et täna õhtul toimuval salongiõhtul saavad nii mitmedki kleidid endale kaunid omanikud,“ rääkis Tiina Talumees ning lisas, et moestuudio salongiõhtule on oodatud kõik, kes endale mõnd eile moelaval nähtud kleiti soetada ihkavad.

Kollektsioon on inspireeritud lossi dekoorist ja peentest detailidest, mis toovad moehuvilisteni Kadrioru peened nüansid tänapäevases võtmes. Viimasest annavad aimu mugavad ja hästi kantavad materjalid. „Sügisbaroki“ peakangelasteks on väänlevate  nöör- või paeltikanditega kaunistatud villajersey,  villakrepp ja puuvillapits. Uhkeldavama poole pealt on kollektsioonis esindatud kuldsed tikandid, brokaat ja voogav satiin.

Barokketendus Kadrioru lossis

Eile, 19. novembril esitles Tiina Talumees oma sügis-talvist couture kollektsiooni ka„Sügisbarokk“. Kollektsiooni esitlusele kogunes suur hulk Eesti kõrgmoe austajaid ja keegi neist ei pidanud pettuma, sest barokihõnguline kollektsioon võlus vaatajaid oma suurejoonelisuse ja kergusega.

[femme_gallery id=”1872″]

“Me lootsime väga, et kollektsiooni esitlus ühendab nii lossi, kollektsiooni kui ka kohalviibijad. Kollektsioon võeti hästi soojalt vastu ja usun, et täna õhtul toimuval salongiõhtul saavad nii mitmedki kleidid endale kaunid omanikud,“ rääkis Tiina Talumees ning lisas, et moestuudio salongiõhtule on oodatud kõik, kes endale mõnd eile moelaval nähtud kleiti soetada ihkavad.

Kollektsioon on inspireeritud lossi dekoorist ja peentest detailidest, mis toovad moehuvilisteni Kadrioru peened nüansid tänapäevases võtmes. Viimasest annavad aimu mugavad ja hästi kantavad materjalid. „Sügisbaroki“ peakangelasteks on väänlevate  nöör- või paeltikanditega kaunistatud villajersey,  villakrepp ja puuvillapits. Uhkeldavama poole pealt on kollektsioonis esindatud kuldsed tikandid, brokaat ja voogav satiin.

Eliza, Riia moepäevad, Läti

_MG_0071_1
Foto: Kerly Ilves

Kannan palju Läti disainerite loomingut. Minu stiil on elegantne, aga armastan ka vabas vormis tänavamoodi, mis on lihtne ja mugav.

_MG_0067_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_0064_1
Foto: Kerly Ilves 

Sandija, Riia moepäevad, Läti

_MG_9790_1
Foto: Kerly Ilves

Minu stiil on klassikaline ja elegantne. Eelkõige peab ennast armastama. See on kõige alus ja sellest lähtun ka riietumisel.

_MG_9802_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9803_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9806_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9812_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9814_1
Foto: Kerly Ilves

 

Olga, Riia moepäevad, Läti

_MG_9687_1
Foto: Kerly Ilves

Püüan segada klassikalist stiili rock’n’rolliga. Lemmikbränd on Givenchy. Eelistan rahvamassist välja paista.

_MG_9691_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9692_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9693_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9694_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9695_1
Foto: Kerly Ilves

 

Santa, Riia moepäevad, Läti

_MG_9684_1
Foto: Kerly Ilves

Tavaliselt meeldib mulle naiselik stiil. Täna riietusin silmapaistvalt, aga siiski naiselikult. Mu lemmikbränd on Katya-Katya ning sobitan nende disaini teiste tuntud brändidega.

_MG_9680_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9679_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9677_1
Foto: Kerly Ilves

 

Olga, Riia moepäevad, Läti

_MG_9651_1
Foto: Kerly Ilves

Mulle meeldib ümber kehastuda, nii et ühel päeval olen daam ja teisel päeval väga casual. Inimesed võiksid olla oma riietuses julgemad, sest ma arvan, et mäng meie elus, seda kaasa arvatud riietuses, teeb meie elu rõõmsamaks.

_MG_9655_1Foto: Kerly Ilves

_MG_9656_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9661_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9664_1
Foto: Kerly Ilves

_MG_9667_1Foto: Kerly Ilves

 

Markus, Riia moepäevad, Läti

_MG_9514_1
Foto: Kerly Ilves

Olen muusik. Mulle meeldib ennast väljendada ebatraditsionaalse stiiliga. Armastan kuldset tooni. Püüan alati hipster-stiili segada klassikalise stiiliga, nagu tegin täna.

_MG_9509_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9506_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9499_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9491_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9490_1
Foto: Kerly Ilves 

Tata, Riia moepäevad, Läti

_MG_9143_1
Foto: Kerly Ilves

Kannan Anna Led’i loodud kleiti. Ta on minu lemmik läti disainer.

_MG_9133_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9132_1
Foto: Kerly Ilves
_MG_9129_1
Foto: Kerly Ilves

 

Jelena, Riia moepäevad, Läti

_MG_9114_1
Foto: Kerly Ilves

Nimetan oma stiili elukutseline ükskõikne. Olen toimetaja ning mulle meeldib kunst. Soovin oma riietusega silma paista.

_MG_9125_1
Foto: Kerly Ilves 

Ood elule

Lilli Jahilo sügistalvine luksuslik kollektsioon on ood elule. Moedisainer Lilli Jahilo uue sügis-talvise naisterõivaste kollektsiooni fookuses on käsitööna valminud kleidid ja mantlid, mis on disainitud põhjamaist kliimat arvesse võttes.

„Kollektsiooni peamiseks inspiratsiooniallikaks on seekord jõuline ja elu järgi janunev, ärritav ja elegantne roosiaia punane. See on kollektsioon pühitsemaks elu!” ütles Lilli Jahilo oma kollektisooni tutvustuseks. Leegitsevates toonides kangad on vormitud nii argiriietesse kui voogavatesse õhtutualettidesse, roosinuppe on puistatud mantlitele ja kleitidele.

[femme_gallery id=”2055″]

Kollektsioon on müügil alates 23. oktoobrist Lilli Jahilo uues ruumikas ateljees Tallinnas, Kalamajas, aadressil Niine 11. Stuudio külastused on eelneval kokkuleppel.

Lilli Jahilo omandas magistrikraadi moedisaini erialal Eesti Kunstiakadeemias ning bakalureusekraadi moe- ja kostüümidisaini erialal Oslo Riiklikus Kunstide Akadeemias. 2008.a sai tema magistritöö kollektsioon ERKI moeshow’l parima noore disaineri grand prix. Lilli Jahilole omistati 2011.a Swedish Business Awards’i  aasta parima noorettevõtja tiitel. Esimese eesti moedisainerina esitles ta 2012.a oma loomingut Berliinis Mercedes-Benz Fashion Week põhiprogrammis.

Õhtune vestlus pesujumalannaga

Oktoobrikuine salongiõhtu toimus Kriss Soonikuga Taani disainmööblibrändi NORR11 showroom’is. Salongiõhtu toimus dialoogi vormis, luues disaineriga suhestumise. Kriss Soonik rääkis oma karjääri algusest, moekaubanduse tõusudest ja mõõnadest ning enesele kindlaks- jäämisest.

Kriss on alati teadnud, et ei soovi kellegi alluvuses töötada, vaid ise midagi luua. Tema esimesed kokkupuuted moemaailmaga olid keskkooli ajal Supernoova võistlusel, kus ta aitas oma klassiõde. Pärast keskkooli otsustas noor neiu minna õppima Estonian Business Schooli ärindust, magistrisse suundus ta London College Of Fashionisse turundust õppima. Londonis sai ta läbi tutvuste Madame V pesubrändi praktikale.

Otsene kokkupuude pesufirmaga ja kunagine puhkusekogemus, kus naised kandsid alusrõivaid bikiinidena, andsid neiule selge sihi – soovi pakkuda naistele endaloodud pesu. Kriss Soonik Loungerie idee sai alguse ühel detsembrikuu päeval, kui Kriss oli Agent Provocateuris tööl. Tol ajal 25-aastane neiu tundis, et on küps oma brändi loomiseks. Ta teadis, et eduka brändi aluseks on kõrge kvaliteet ja kauba õigeaegne kliendini jõudmine. Lisaks on väga oluline, et ei antaks alla ja minnakse oma visiooniga edasi. Praegu, kui bränd on saamas viieaastaseks, hakkab nende kuvand läbi klassikaliste toodete ja reklaamfotode välja kujunema.

Krissi edu aluseks võib pidada majanduslanguse ajal loodud omanimelist brändi ja iseendale kindlaksjäämist. Surutise ajal oli poelettidel ainult ühenäoline pesu, sellest olenevalt hakati sisse ostma Krissi uudse lahendusega pesu, mida on võimalik kanda ka ülerõivana. Nüüdseks on Kriss Soonik Loungerie kantud CoolBrands raamatusse, mis oli Krissi kunagine salajane unistus. Järgmiseks suuremaks ettevõtmiseks on sisenemine Hiina ja Ameerika Ühendriikide turule.

Vaata ka salongiõhtu galeriid:

[femme_gallery id=”1250″]