Ood elule

Lilli Jahilo sügistalvine luksuslik kollektsioon on ood elule. Moedisainer Lilli Jahilo uue sügis-talvise naisterõivaste kollektsiooni fookuses on käsitööna valminud kleidid ja mantlid, mis on disainitud põhjamaist kliimat arvesse võttes.

„Kollektsiooni peamiseks inspiratsiooniallikaks on seekord jõuline ja elu järgi janunev, ärritav ja elegantne roosiaia punane. See on kollektsioon pühitsemaks elu!” ütles Lilli Jahilo oma kollektisooni tutvustuseks. Leegitsevates toonides kangad on vormitud nii argiriietesse kui voogavatesse õhtutualettidesse, roosinuppe on puistatud mantlitele ja kleitidele.

[femme_gallery id=”2055″]

Kollektsioon on müügil alates 23. oktoobrist Lilli Jahilo uues ruumikas ateljees Tallinnas, Kalamajas, aadressil Niine 11. Stuudio külastused on eelneval kokkuleppel.

Lilli Jahilo omandas magistrikraadi moedisaini erialal Eesti Kunstiakadeemias ning bakalureusekraadi moe- ja kostüümidisaini erialal Oslo Riiklikus Kunstide Akadeemias. 2008.a sai tema magistritöö kollektsioon ERKI moeshow’l parima noore disaineri grand prix. Lilli Jahilole omistati 2011.a Swedish Business Awards’i  aasta parima noorettevõtja tiitel. Esimese eesti moedisainerina esitles ta 2012.a oma loomingut Berliinis Mercedes-Benz Fashion Week põhiprogrammis.

Õhtune vestlus pesujumalannaga

Oktoobrikuine salongiõhtu toimus Kriss Soonikuga Taani disainmööblibrändi NORR11 showroom’is. Salongiõhtu toimus dialoogi vormis, luues disaineriga suhestumise. Kriss Soonik rääkis oma karjääri algusest, moekaubanduse tõusudest ja mõõnadest ning enesele kindlaks- jäämisest.

Kriss on alati teadnud, et ei soovi kellegi alluvuses töötada, vaid ise midagi luua. Tema esimesed kokkupuuted moemaailmaga olid keskkooli ajal Supernoova võistlusel, kus ta aitas oma klassiõde. Pärast keskkooli otsustas noor neiu minna õppima Estonian Business Schooli ärindust, magistrisse suundus ta London College Of Fashionisse turundust õppima. Londonis sai ta läbi tutvuste Madame V pesubrändi praktikale.

Otsene kokkupuude pesufirmaga ja kunagine puhkusekogemus, kus naised kandsid alusrõivaid bikiinidena, andsid neiule selge sihi – soovi pakkuda naistele endaloodud pesu. Kriss Soonik Loungerie idee sai alguse ühel detsembrikuu päeval, kui Kriss oli Agent Provocateuris tööl. Tol ajal 25-aastane neiu tundis, et on küps oma brändi loomiseks. Ta teadis, et eduka brändi aluseks on kõrge kvaliteet ja kauba õigeaegne kliendini jõudmine. Lisaks on väga oluline, et ei antaks alla ja minnakse oma visiooniga edasi. Praegu, kui bränd on saamas viieaastaseks, hakkab nende kuvand läbi klassikaliste toodete ja reklaamfotode välja kujunema.

Krissi edu aluseks võib pidada majanduslanguse ajal loodud omanimelist brändi ja iseendale kindlaksjäämist. Surutise ajal oli poelettidel ainult ühenäoline pesu, sellest olenevalt hakati sisse ostma Krissi uudse lahendusega pesu, mida on võimalik kanda ka ülerõivana. Nüüdseks on Kriss Soonik Loungerie kantud CoolBrands raamatusse, mis oli Krissi kunagine salajane unistus. Järgmiseks suuremaks ettevõtmiseks on sisenemine Hiina ja Ameerika Ühendriikide turule.

Vaata ka salongiõhtu galeriid:

[femme_gallery id=”1250″]

Naiselik tugevus vallutas Linnateatri Taevalava

3. oktoobril esitles KV Couture koostöös Fine5 tantuteatriga Linnateatri Taevalaval oma sügiskollektsiooni MUVALENTIA[1], mis tõi lavalaudadele Naised suure algustähega. Naised, kes on kaunid, lummavad, julged ja tugevad. Just sellistest naistest on moekunstnik Kristina Viirpalu ammutanud inspiratsiooni ja jõudu esitlusele tulnud kollektsiooni loomiseks.

“Ma olen üdini lummatud Eesti käsitöö- ja kultuuripärandist ning sellest, milliseid võluvaid kooslusi loob see sümbioosis kaasaegse kõrgmoega. Samas helistikus jätkates kõlab minu uues kollektsioonis ood Kihnu naistele ja nende poolt aegade jooksul loodule, “ avab Viirpalu oma uue kollektsiooni ideestikku. Ta lisab, et soovib etendusega teha sügava kummarduse kõigile saarenaistele. “Ajal, mil mehed on merel, püsib kogu saare elu neil naistel ja veel millises eheduses ja erilisuses – on selge, et seda suudavad vaid targad, julged ja tugevad naised!”.

Uues kollektsioonis toob Viirpalu moekäekiri Kihnu traditsioonilise mustrimaailma autoritööna valminud mantlitele, kleitidele ja sukkadele. Kogu oma ilus ja tugevuses.

[femme_gallery id=”2319″]

Naiselik tugevus

3. oktoobril esitles KV Couture koostöös Fine5 tantuteatriga Linnateatri Taevalaval oma sügiskollektsiooni MUVALENTIA[1], mis tõi lavalaudadele Naised suure algustähega. Naised, kes on kaunid, lummavad, julged ja tugevad. Just sellistest naistest on moekunstnik Kristina Viirpalu ammutanud inspiratsiooni ja jõudu esitlusele tulnud kollektsiooni loomiseks.

[femme_gallery id=”19264″]

“Ma olen üdini lummatud Eesti käsitöö- ja kultuuripärandist ning sellest, milliseid võluvaid kooslusi loob see sümbioosis kaasaegse kõrgmoega. Samas helistikus jätkates kõlab minu uues kollektsioonis ood Kihnu naistele ja nende poolt aegade jooksul loodule, “ avab Viirpalu oma uue kollektsiooni ideestikku. Ta lisab, et soovib etendusega teha sügava kummarduse kõigile saarenaistele. “Ajal, mil mehed on merel, püsib kogu saare elu neil naistel ja veel millises eheduses ja erilisuses – on selge, et seda suudavad vaid targad, julged ja tugevad naised!”.

Uues kollektsioonis toob Viirpalu moekäekiri Kihnu traditsioonilise mustrimaailma autoritööna valminud mantlitele, kleitidele ja sukkadele. Kogu oma ilus ja tugevuses.

„Signature“ nüüd poodides!

Armastatud disaineri Ivo Nikkolo autorikollektsioon, mis täiendab laiemat sügistalvist Ivo Nikkolo kollektsiooni, on jõudnud poodidesse, pakkudes sügis-talviseks hooajaks mantleid, kleite, jakke, pluuse, seelikuid ja pükse.

[femme_gallery id=”2359″]

Seekordse autorikollektsiooni peatähelepanu on detailidel – kasutatud on rohkelt käsitööd, nüansirohkeid viimistlusi ja lisadetaile, mis pakuvad rohkelt rõõmu teadlikule ja nõudlikule kandjale. Kasutatud on mitmesuguseid eksklusiivseid naturaalseid materjale – muuhulgas nahka ja siidi, ootamatuid vorme  ning kombinatsioone, mis moodustavad kokku maitseka, nüansirohke ja põneva terviku.

Paljud detailid omavad ka täiendavat funktsionaalsust, pakkudes kiire elutempoga kandjale võimalust sujuvalt muuta oma stiili ja üldilmet – ametliku joonega kontorisse hästi sobituv jakk muutub paari liigutusega glamuurseks teatrijakiks või siis efektseks ja isikupäraseks rõivaks, millega sobib sukelduda ööellu või külastada kunstinäitust.

Värvikad graafiliste detailidega sini-rohelises värvigammas kleidid ja seelikud pakuvad enesekindlale kandjale võimalust efektselt silma paista. Rahulikumate toonide eelistajad saavad valida põnevate kangaste ja tekstuuride, ning uudsete kombinatsioonide seast, mis mõjuvad kindlasti omanäoliselt ja ikka Ivo Nikkolole omaselt – elegantselt.

Leia üles oma isiklikud lemmikud lähimast Ivo Nikkolo poest juba täna. Kogused on piiratud!

 

KV Couture esitles kollektsiooni

Kristina Viirpalu esitles koostöös Kaja Wunderi ja Button Clubiga 11. septembril Londonis KV Couture’i 2014. aasta kevad/suvist kollektsiooni, mis koosneb lisaks käsitsivalmistatud imelistele õhtu- ja pulmakleitidele ka kõrgmoetrikoodest, mis on inspireeritud Eesti saarte rahvariietest ja traditsioonilisest käsitööst.

[femme_gallery id=”2112″]

KV Couture on kaubamärk, mida iseloomustab unikaalne ekstravagantsus: looduslikud materjalid säravad ootamatutes värvi- ja mustrikombinatsioonides ning detailides.

„Eesti suvi on üürike ja aeg, mil inimesed justkui uuele elule ärkavad, jääb samuti lühikeseks ning seetõttu tahavad nad seda aega iga hetk nautida. Selle valguses võiks kõrgmoelooming ka rannarõivastele enam tähelepanu pöörata,” leiab moekunstnik Kristina Viirpalu.

Katrin Kuldma tutvustas Amanjeda uusi kollektsioone

Moekunstnik Katrin Kuldma esitles 23. augustil Tallinnas Kadrioru lossis oma moemärgi Amanjeda 2013/2014 sügistalvist ning 2014. aasta suvist kollektsiooni. Amanjedat iseloomustab maailma kangaparemik, modernne disain, selge joon ja täpne istuvus.

Amanjeda sügis-talv 2013/2014 kollektsioonis on kasutatud Itaalia villakangaste paremikku, et luua meie karmi talve jaoks šikke üleriideid. „Loro Piana Storm System töötlusega ilmastikukindlad joped on mugavad, kuid tänu kvaliteetsest villast pealispinnale sobivad need kandmiseks ülikonnaga. Angoora- ja kašmiirmantlid, kerged pleedjakid ning rätsepakostüümid on lahutamatu osa linlikust elustiilist,“ kirjeldab oma loomingut Amanjeda loovjuht Katrin Kuldma.

Kuldma suureks inspiratsiooniallikaks on Muhu tikandid, mis modernselt stiliseerituna kaunistavad nii igapäeva- kui õhtukleite. Meestele pakub sügiskollektsioon lisaks ülikondadele ja päevasärkidele jopesid ja pööratud nahast kasukaid. Pidulikeks hetkedeks on täpselt istuvad ülikonnad, šikid valged särgid ja seotavad siidist kikilipsud.

[femme_gallery id=”2376″]

2014. aasta puhkusekollektsioon on inspireeritud eksootilistest merereisidest. Siniste laguunide ja korallide koloriit väljendub õhulistes siidkangastes, mis on taas pärit Itaaliast, pika ajalooga siidipiirkonnast Comost. „Naisterõivaste puhul kasutasime lisaks siidile mugavat trikotaaži ning meestesärkide parimaid puuvillaseid ja linaseid kangaid. Tehnoloogiat ja detaile võtsime samuti üle meestesärkidelt,“ lisab Kuldma. Meestele on 2014. aasta suvekollektsioonis uudsed kerged voodrita puuvillableisrid, suur valik linaseid särke ja modernsed lina- ja siidisegused kerged ülikonnad.

Amanjeda meesterõivad valmisid Eesti olümpiasportlase, maailma esikümnes võistleva Laser klassi purjetaja Karl-Martin Rammo mõõtude järgi, kes oli ka üks moeetenduse modellidest.

[femme_gallery id=”2401″]

Moegala toetas head algatust Igale Lapsele Pere (www.kasupered.ee). „Olen lähedalt näinud kasuperedes kasvavate laste käekäiku ja seepärast soovin moeürituste kaudu anda nende heaks oma panuse,“ põhjendab moekunstnik.

Amanjeda kollektsioonide esitluse aitasid teoks teha Colonna Kinnisvara, Auto100, Mandatum Life, Altia, Max Factor ja Magnum.

Amanjeda stuudio asub Tallinnas A. Adamsoni 18, kodulehekülje leiate aadressilwww.amanjeda.com.

Tiina Talumehe ajatu klassika

Moekunstnik Tiina Talumees esitles Saaremaal Arensburgi hotelli päikeseterrassil prêt-à-porter tootemargi Tiina by Tiina Talumees uut kollektsiooni.

[femme_gallery id=”2001″]

Showl musiteerisid Maria Väli (vokaal) ja Britta Virves (klaver). Menüü koostas Arensburgi restoranide peakokk Eneli Kreem. Lisaks hõrkudele roogadele ergutasid maitsemeeli   Dunker Estonia veinid ja Laurent-Perrier Champagne. Modellide meigi autoriteks olid Jane Sõrm ja Nora Nurk. Soengud tegid Evelin Mitt ja Lembi Kaal.

Tiina by Tiina Talumees on väikeseeria tootemark, mille puhul valmivad erinevate suurusnumbritega rõivad. Tegu on Tiina Talumehe enda rõivakogemusel baseeruva margiga ehk aegade jooksul on disaineril tekkinud palju lemmikuid, mis loovad tervikliku ja toimiva riidekapi.

Kollektsioon koosneb praktilistest  ja erinevaid kasutusvõimalusi pakkuvatest drapeeritud jersey-kleitidest. Kleidid on suunatud elegantsi hindavale, haritud ja sotsiaalselt aktiivsele naisele, kes tunneb huvi moe ja disaini vastu. Kliendina nähakse stiilitundlikku naist, kelle igapäevane töökeskkond eeldab tavapärasest pilkupüüdvamat ja isikupärasemat riietust, mis garanteerib šiki välimuse nii päeval kui õhtul. Rõivamargi Tiina by Tiina Talumees kollektsioonid baseeruvad ajatul klassikal, mida on kergelt puudutatud hetke moetrendidega.

Tiina by Tiina Talumees erineb suuresti disaineri piduhõngulistest couture-kollektsioonidest oma praktilisuse, kasutusvõimaluste ja soodsama hinna poolest. Toodete hinnad jäävad 145–270 euro vahemikku. Valmistooteid saab osta Tiina Talumehe moestuudiost aadressil Rotermanni 5 / Roseni 10 ja Tallinna Kaubamajast Eesti disainerite nurgast.

Ivo Nikkolo Pre-Fall kollektsioon põimib endas vastandite jõu

Neljapäeval, 4. juulil, esitles eestimaine disainerbränd Ivo Nikkolo oma Pre-Fall 2013 kollektsiooni Francesco Sibio restoranis –eksklusiivsed rõivad tõi suveõhtusse tõeliselt elegantse meeleolu. Unikaalne kollektsioon põimib endas jõulise vastandlikkuse, mis väljendub  maskuliinsuse kombineerimises igikestva naiselikkusega kui ka kontrastsete värvide ja materjalide kasutuses.

[femme_gallery id=”2442″]

Sügishooaja sissejuhatava kollektsiooni lugu jutustab vastandite jõust ning  läbivaks motiiviks on majesteetlikud, kuid maitsekalt tagasihoidlikud volangid. Põnevust lisavad roosimotiivid, suured silmapaistvad lukud ja jõuline värvigamma – tugevat punast täiendavad neutraalsed toonid ning trendikas puuderroosa.

Ivo Nikkolo peadisaineri Eve Hansoni sõnul on oluliseks trenditooteks sel hooajal kollektsiooni ilmestav soe ja pehme kardigan: „Tõeliselt universaalne ning meie kliimas asendamatu rõivaese – ideaalne kerge mantlina kandmiseks nii jahedatel suveõhtutel kui ka soojematel sügispäevadel.“

Juuli algusest kõikides Ivo Nikkolo esinduskauplustes müügilolev Pre-Fall kollektsioon on loodud mõeldes naisele, tema figuurile ning olemasolevale garderoobile ja rõivaste omavahelisele sünergiale ning kombineeritavusele. Pre-Fall kollektsiooni tooted sobivad kontorisse, kohtumistele ning pidulikeks puhkudeks.

Ivo Nikkolo Pre-Fall 2013 kollektsioon jõudis poodidesse 4. juulil Eestis, Lätis ja Leedus.

Pre-Fall 2013 kollektsiooni esitluse toetajad on AL Modelmanagement, BMASS, GLOW make-up, GOLDWELL, EXPRESSIONS, Francesco Sibio, Gelsomino, VIP Medicum.

Ürituse korraldaja on Anatoli Ein.

Pööripäeva helgus

Kolmapäeval, 19. juunil, leidis šampanjalounge´is Mull aset moedisaineri Liisi Eesmaa verivärske „Pööripäeva kollektsioon“ eksklusiivne esitlus.

[femme_gallery id=”2152″]

Vaid mõnekümnel külalisel avanes võimalus saada osa äärmiselt helge meeleoluga moeshowst, kus Eesti ühe armastatuima moedisaineri loodut sai näha jaanipäeva traditsioonile omaselt tuppa toodud kaskede vahel.

„Kollektsioon on inspiratsiooni saanud aasta kõige heledamatest öödest, mis on mind alati liigutanud, aga ka linna geomeetriast,“ ütles Liisi Eesmaa. „Rõivad on šikid, naiselikud ja hästi kantavad, ja ikka minule omaste disainivimkadega.“

Kollektsiooni jaoks valmisid ka spetsiaalsed hüpnootilised lillemustrid koostöös graafilise disaineri Robi Jõelehtiga.

Liisi Eesmaa loominguga saab lähemalt tutvuda: siit

Vaata ka Herkki- Erich Merila fotogaleriid:

Vaid mõnekümnel külalisel avanes võimalus saada osa äärmiselt helge meeleoluga moeshowst, kus Eesti ühe armastatuima moedisaineri loodut sai näha jaanipäeva traditsioonile omaselt tuppa toodud kaskede vahel.

„Kollektsioon on inspiratsiooni saanud aasta kõige heledamatest öödest, mis on mind alati liigutanud, aga ka linna geomeetriast,“ ütles Liisi Eesmaa. „Rõivad on šikid, naiselikud ja hästi kantavad, ja ikka minule omaste disainivimkadega.“

Kollektsiooni jaoks valmisid ka spetsiaalsed hüpnootilised lillemustrid koostöös graafilise disaineri Robi Jõelehtiga.

Liisi Eesmaa loominguga saab lähemalt tutvuda: siit

Vaata ka Herkki- Erich Merila fotogaleriid:

[femme_gallery id=”2205″]

 

Retrohõnguline rannakollektsioon

Uue retrohõngulise moebrändi Nordic Mirage rannakollektsiooni  kauaoodatud esmaesitlus toimus eile kohvik-restoran Katharinenthali Shampanjaterrassil, mis oli avatud spetsiaalselt selle sündmuse jaoks. Ühtlasi näidati külalistele Itaalia fotograafi Francesco Antonio de Caprariis fotonäitust Nordic Mirage rannakollektsioonist, mille võtted toimusid legendaarsel Capri saarel.

[femme_gallery id=”2507″]

Ava galerii, klikates pildil!
 

Nüüd lõpuks on suvi kohal ja endale vastavat garderoobi valides tuleb minna retrolainele, sest moedisainer Karolin Kuusik on loonud võrratu rannakollektsiooni Nordic Mirage. Kollektsiooni toetas Coca-Cola.

Karolin Kuusik kommenteeris kollektsiooni järgmiselt: “Kollektsiooni kuuluvad pastelsed lendlevad siidkleidid ning figuurisõbralikud imeilusad bikiinid ja trikood. Nende kõigi jaoks sain inspiratsiooni Coca-Cola kuulsast pärandist ja Capri saare puhkusemeeleolust. See on tõeliselt nauditav projekt, mis viis mu puhkusemeeleollu juba enne bikiinihooaja saabumist!”

Nordic Mirage pildistati üles Capri saarel, kus oli kohal Eesti-Itaalia projektimeeskond. Modellideks olid Eesti tantsija ja tantsutreener Jessica Stserbakova (DanceAct) ning vastukaaluks põhjamaisele ilule Itaalia kaunitarid Carolina ja Marianna. Kogu projekti kunstiline juht ja fotograaf on Francesco Antonio de Caprariis, stilistika sündis koostöös Karolin Kuusiku ja Evelin Ojametsaga.

“Kollektsioon jutustab põhjamaise kaunitari loo, kes veedab puhkuse Capri saarel, minnes ajas tagasi aastakümnesse, mille ajatu ilu on legendaarne. Nordic Mirage ongi saanud inspiratsiooni 50ndate retrostiilist ning Coca-Cola pin-up tüdrukutest elegantses võtmes. Coca-Colal on olnud au koostööd teha moemaailma säravaimate nimedega ja meie enda võrratult andeka Karolin Kuusiku näol on brändi moepärand saanud väärika lehekülje juurde,” rääkis Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht ning Nordic Mirage brändijuht Evelin Ojamets.

Kollektsiooni ja selle soetamise kohta leiab rohkemat informatsiooniveebilehelt ning Nordic Mirage Facebooki lehelt, mis mõlemad pidevalt täienevad.

Värskelt avatud kohvik-restoran Katharinenthalis kostitas külalisi oma uute suurepäraste suupistetega Angeelika Kang ning jookidega nii Coca-Cola kui ka Aperol Spritz. Modellide meikide eest hoolitses Maybelline New York.