Schwarzkopf valis uue reklaamnäo

Esmakordselt valis Schwarzkopf Eesti neidude seast juuksevärvile Palette uue reklaamnäo. Võitja kuulutati välja eile, 25. septembril toimunud finaalüritusel Clazzis. Konkursi võitis Valgamaalt pärit Reelika Bergman.

[femme_gallery id=”10317″]

Miss Palette võistlus toimus Schwarzkopfi vedamisel Eestis esimest korda. Eesmärgiks oli konkursi teel leida Eesti neidude seast juuksevärvile Palette uus reklaamnägu, kelle pildid kaunistavad peagi Eesti suuremaid naisteajakirju. Võitjaks osutus Valgamaalt pärit punapäine Reelika Bergman.

Ieva Jirgena, Palette juuksevärvide Baltikumi brändijuht: “Kutsusime Miss Palette konkursi ellu mitmel põhjusel. Esiteks tahtsime saavutada Palette juuksevärvi kasutajatega lähemat sidet ning leida nende abiga modell, kes meie fänne kõige paremini kõnetaks. Teisalt anname võistlusest osavõtnud tüdrukutele Palette professionaalide abiga võimaluse jalg modellikarjääris ukse vahele saada.”

Reelika Bergman, Miss Palette konkursi võitja: “Saada Schwarzkopfi juuksevärvisarja Palette reklaamnäoks on minu jaoks suur tunnustus. Ootan põnevusega edasisi fotosessioone ja koostööd Palette professionaalidega ning loodan, et see on alles minu modellikarjääri algus!”

Võistlus Miss Palette tiitlile algas juunis ja toimus Schwarzkopf Eesti Facebooki lehel, kus Eesti naistel paluti saata endast oma lemmikpildid. Osavõtjaid oli 296 ja nende seast valisid publik ja Schwarzkopfi žürii välja kümme finalisti. Finalistid osalesid fotoshootingul ja jätkasid Facebookis profifotodega võistlust peaauhinnale – saada Palette’i näoks Eestis. Hääletada võisid kõik Facebooki kasutajad. Kokku anti konkursi käigus 8421 häält.

Konkursi finaalüritus toimus 25. septembril restoran-loungis Clazz, kus kuulutati välja Miss Palette tiitli võitja. Finalistid esitlesid ürituse käigus moekunstniku Marilin Sikkali uut kollektsiooni ning laulja Raahel Pilpak esines enda uusimate lugudega. Samuti kuulutati välja Delfi Publiku lemmik, kelleks osutus Merilyn Saksing.

Rubriigid Ilu

ZERO° esitleti sügismoodi

Baltika kvartalis asuvas Eesti moedisaini showroom’is ZERO° esitleti 24. septembril uuel hooajal müügilolevaid moebrände. Disainerite auks korraldatud salongiõhtul sai näha mitmeid juba tuntud moemärke, aga ka värskeid tegijaid.

[femme_gallery id=”10424″]

Sügistalvel on ZERO°st on võimalik osta naiselikke väikese “kiiksuga” ehteid brändilt New Vintage by Kriss, nahkehteid Astrid Rajalolt, praktilisi kotte MERÏKHilt, luksuslikke rõivaid Uschanka’lt ning nii kontorisse kui ka kohvikusse sobivaid kleite moebrändidelt TIINA by Tiina Talumees ja LÄHEB.

Sel hooajal pakub moepood külmade ilmade eest peitu pugemiseks ka hulgaliselt värviküllaseid ning trendikates sügistoonides kudumeid. Esindatud on k00d.eeKristel Kuslapuu, Liisa Soolepp, Pamela Peepson ja Pungits.

Jätkuvalt on müügil ka teksaarmastajatele suunatud brändid MiNU ja One Wolf, kelle mudelivalikus leidub sobivaid variante nii meestele kui ka naistele.

Uue meestele suunatud brändina on müügil SWÄRK.  Meeste triiksärkides on omavahel ühendatud kvaliteet, mänguline disain ning jätkusuutlik tootmine.

ZERO°st  leiab ka kodumaise kohvritootja Playluggage erinevaid mudeleid. Lisaks põhiotstarbele, milleks on asjade kandmine, saab Playluggage selgelt eristuva graafilise disainiga kohvritel mängida erinevaid traditsioonilisi lauamänge.

Lisaks on eksponeeritud sisustusaksessuaarid Valhalla Factory’lt ning mööbel ONEMANDUOlt.

Moevalikut värskendatakse igakuiselt noorte ja andekate disainerite loominguga, et trendikatel külastajatel jätkuvat avastamisrõõmu jaguks. .

ZERO° esitlusõhtu külalisi tervitati cava’ga Anna De Codorniu Blanc De Blanc. Sügiseste kingadega toetas esitlusshow toimumist Vivian Vau.

Showroom ZERO° on avatud kolmapäevast reedeni kell 12-18 ja laupäeviti kell 11-15.

Vaata ka facebook.com/moepoodzero

Selgusid Eesti parimad disainerid

26. septembri õhtupoolikul kuulutati pidulikul auhinnagalal välja Eesti Disainiauhinnad 2014 laureaadid. Selle aasta parimad disainerid tunnustati viies kategoorias: tootedisain, graafiline disain, veebidisain, noor disainer ja teenusedisain. Silmapaistvaimad tegijad valiti välja 434 erineva töö seast.

[femme_gallery id=”10465″]

“Konkurss, 434 tööga, oli populaarsem kui kunagi varem. See tulemus on üle ootuste positiivne, mis ühtlasi näitab, et läbimõeldud disain ja selle kasulikkus liigub üha rohkem ühiskonna tähelepanu keskmesse,” kommenteeris Eesti Disainikeskuse juht Jane Oblikas.

Graafilise disaini üheks laureaadiks said disainerid Kerli Virk ja Stella Skulatšjova, kataloogiga Kaamos, mis on mahukaim ülevaade tänapäeva Eesti moeväljast. Veel sai tunnustust Kalevi Eesti laulu-ja tantsupeo šokolaadipakend, mille kujundas pakendidisainile orienteeritud firma KOOR ning Merike Tamme tehtud Viljandi Pärimusmuusika Festivali identiteet.

Noore disaineri auhinna SÄSI pälvis Aap Piho, kes on nüüdseks suutnud oma brändiga Warm North ilma teha ka rahvusvahelisel turul. “SÄSI preemia esikümme kujunes sel aastal väga tasavägiseks, sest pea kõik disaineritel omavad enda brändi ning reaalset ettevõtluskogemust,” rääkis žürii esimees, disainer Martin Pärn. Väikse SÄSI preemia määrati Mariti Ilisonile, kes on kollektsiooniga “Magada tahaks” andnud käsitööle ja lokaalsusele täiesti uue mõõtme ning sidunud sellega taaskasutuse ja säästliku tootmise mõõtmed.”

Tööstusdisaini auhinna pälvis disainer Mihkel Güssoni loodud surfarite abimees Shaka Weather Station, mida saavad kasutada purjetajad, lohesurfarid, mägironijad. Shaka puhul hindas žürii toote uuenduslikkust, innovaatilisust ja ülimat praktilisust. Parima autoridisaini auhind läks Tarmo Luisu Riidepuu-lambile What?, mis on tõeliselt universaalne ja üllatuslik valgusti.

ADC*E Aasta disaineriks sai Uku Kristjan Küttis, kelle võitu põhjendas žürii järgmiselt: “Uku, ainuomase visuaalse keelega disainer, on heas mõttes sotsiaalse närviga loomeinimene, kes rakendab oma oskusi ühiskondlikult oluliste teemade juures. Lisaks tunnustati esmakordselt Noore Püssi auhinnaga noort veebidisainerit Veli-Johan Veromanni.

Veebidisaini kategoorias märgiti, kolme laureaadi hulgas, ära mobiilirakendus Peek Calendar, mis loodi disainer Amid Moradganjeh’i ja veebidisainiagentuuri Velvet ühistööna. Peek’i loomisel lähtuti kasutajate vajadustest, eesteetilisest väljanägemisest ning võimalikult mugavatest kasutusvõimalustest.

Teenusedisainiauhinna pälvis Hoolekandeteenused, kus süvitsi mineva disainiprotsessi käigus laiendati kliendikogemuse mõistet ühe organisatsiooni perspektiivist kogu süsteemi haarava vaateni, mis arvestab ka kliendi jõudmist teenusele.

Esmakordselt anti ka koos Eesti Kunstiakadeemiaga välja disainihariduse preemia, mis määrati EKA disainikateedri juhatajale Bruno Tombergile, kelle järgi on ka tootedisaini auhind BRUNO nime saanud.

Eesti Disainiauhinnad 2014 toob ühtse katuse alla seni Eestis välja antud disainivaldkonna tunnustused, et võimendada ühiskonnas disaini häält ja sõnumit. Eesti Disainiauhindadega väärtustame, tunnustame ja propageerime head disaini, mis ei paku ainult esteetilist naudingut, vaid lahendab probleeme, muudab meid ümbritseva keskkonna suhtes inimlikumaks – seda kõike loodustsäästvalt ja jätkusuutlikult. Esmakordselt anti Eesti Disainiauhinnad välja aastal 2012.

Eesti Disainiauhinnad 2014 peatoetaja on TransferWise ning suursponsorid BDO, Antalis, Kitman Thulema ja Lexus.

H&M Home avab uksed

Moesõpradele pakutakse laias valikus kodutekstiilitooteid ning sisustusesemeid, mis ühtivad hooaja trendidega.

Metsikute juuste taltsutaja

Vana kooli rokki viljeleva bändi Ziggy Wild solist Laura Prits paistab lisaks oma vingele häälele silma veel millegi omanäolisega ‒ metsiku soenguga.

Rubriigid Ilu

Moodi ja maagiat täis avapidu

Eile õhtul toimus Kochi Kohvitoas moebrändi Halens sügishooaja meeleolukas avapidu, kus tutvustati Halensi kõige uuemaid sügistrende moeetendusega, mis sai inspireeritud nii prantsuse naise elegantsusest kui ka kantavast mugavusest.

[femme_gallery id=”9902″]

Halensi uut sügistoonidest ja erksamatest värvisähvatustest tulvil moekollektsiooni olid uudistama tulnud nii Halensi püsikliendid kui ka kohalikud moegurmaanid, teiste seas Evelyn Sepp, Beatrice, Marilyn Jurman, Anni Rahula, ja paljud teised.

Halensi sügishooaja trende tutvustava moeetenduse stiliseeris Ženja Fokin, maagilise etteastega üllatas külalisi mustkunstnik Aleksandr Zamaška, kaunite küünte eest hoolitses küünelakibränd Zoya ning muusikalise etteastega paitas külaliste kõrvu Karl-Erik Taukar.