Suvine aksessuaariõhtu

11. juunil toimus naha- ja kotidisaineri Kadri Kruusi stuudios koostöös ehtebrändiga New Vintage by Kriss järjekorras juba kolmas aksessuaariõhtu #lovethis.

[femme_gallery id=”25318″]

Kadri Kruusi selle suve kollektsiooni iseloomustavad kirkad ja positiivsed värvid ning multifunktsionaalsus. Stuudios leidub suvistes toonides mahukaid õlakotte, mida on õhtusteks tundideks mugav kokku voltida naiselikeks clutchideks, peene metallketiga õlakotte saab samuti kanda sarmika õhturidikülina.

New Vintage by Kriss pakkus aksessuaariõhtul harukordset võimalust väljaspool ehtestuudiot ise oma Time to Rock käevõru kombo valida ja moeõhtu jooksul see ka valmis teha lasta.

“Head eesti aksessuaaridisaini hindavaid huvilisi on aina rohkem. Seega korraldame järgmise samalaadse õhtu kindlasti juba septembrikuus ning siis saab juba uudistada minu uut sügistalvist kollektsiooni”, rõõmustab Kadri.

Kõikidele naistele mõeldes

Marc & André avas Viru keskuse teisel korrusel võluva naise salamaailma, kus saab soetada luksuslikku pesu ja rannarõivaid. Kauplusest leiab täiusliku komplekti iga kaunis naine, kes hindab kvaliteeti ja peab lugu moest. M&A uus kollektsioon pakub vastupandamatuid emotsioone, kirglikke hetki ja elegantsust.

[femme_gallery id=”25229″]

Pesukollektsioonis on algava suve märksõnadeks õrnad ning pastelsed sirelitoonid, mis on täis romantilist hellust ja naiselikku sensuaalsust. Suvist särtsu ja emotsiooni leiab korallpunase, päikesekollase ja taevasinise värvigamma puhastest toonidest. Sumedasse suveõhtusse sobib ideaalselt aga kaunis naturaalsest siidist ööpesu.

2015. aasta rannarõivakollektsiooni iseloomustavad pehmed Microsense kangad, mis panevad kandjat end sensuaalse ja naiselikuna tundma ning lausa silitavad päikesepruuni nahka.

Selle suve rannalemmikud on fantaasiaküllased graafilised mustrid ja kunstilised ornamendid. Imelised troopiliste orhideede motiivid või kuldse aktsendiga klassikalised sini-valged toonid. Valik on lai ja tegumoode küllaga. Endiselt on Marc & André kauplustes suurim valik bikiine ja trikoosid pluss-suurus naistele. Peale selle on valikus palju rannakleite, kübaraid, kotte ja kingi.

Ilu ei ole määratletud numbriga. Ilu toob esile kaunis, enesekindel ning ennast hästi tundev naine!

Uus kollektsioon on müügil Marc & André esinduskauplustes, mis asuvad Viru keskuses ja Ülemiste keskuses.

Mitmekülgne kuup

Tuntud stilist ja saatejuht Anatoli Ein ja disainer Svetlana Agureeva on loonud täiesti uue rõivabrändi Cube. Vastasutatud brändi esimene esitlus toimus stuudios Palmarium.

[femme_gallery id=”25174″]

Brändi nimi on võetud ingliskeelsest sõnast cube, mis tähendab eesti keeles kuupi. Mitmekülgsus ongi Cubeʼi filosoofiline põhiidee. Isiklik areng, huvide mitmekesisus, hobid ja liikumine ‒ see on see, mis iseloomustab tänapäeva inimest. Inimest, kes ei karda eksperimenteerida riietusega ega piirdu ainult teatud moetrendidega.

Cubeʼi esimene kollektsioon „Geometric gameˮ on oma olemuselt minimalistlik mäng geomeetriliste kujunditega ning teravate ja kergete joontega. Materjalidena on kasutatud viskoosi, puuvilla, villa ja trikotaaži. Mõnedele toodetele on lisatud brändi nimega tikand. Kollektsioonis domineerivad erksad värvid: kollane, sinine, roosa ning alati aktuaalsed must ja valge. Suur osa kangaid on imporditud Aasiast.

Be edgy, wear Cube! Ole mitmekülgne ‒ kanna Cubeʼ!

Brändi kollektsiooni „Geometric gameˮ rõivaid saab proovida ja soetada kuni 15. juunini Boutiqueʼs N5, Roosikrantsi 8b.

Individuaalseteks tellimusteks ja kohtumisteks disaineritega saab eelnevalt aja kokku leppida e-posti teel: contact@liein.eu

Magus elu

See on ideaalne maius just õhulise ja kerge magustoidu austajale peaaegu olematu rasvasisalduse tõttu.

Taaselustatud McQueen

Andekad tantsijad, kostüümid ja efektne valgustus muudavad etenduse nii ligitõmbavaks, et seda lihtsalt peab nägema.

Lennukad ideed

Õhtu jooksul on võimalus värskeid lõputöid uudistada ning nende autoritega vestelda.

Sume troopika

Tõelised supernaistest modellid esitlesid nädalavahetusel Hortese aianduskeskuses Tallinn Dollsi kollektsiooni „Inspired by Ines”.

[femme_gallery id=”24949″]

Kollektsioon võtab kokku lauljatari armastuse looduse ning moe vastu. Roheliste palmipuulehtedega kaetud printidega kangad mõjuvad klassikaliste lõigete peal värskelt ja elegantselt ning neil on sarnaselt Inesele iseloomulikku erinäolist karismat.

„Põnev oli sukelduda moemaailma. Tundub et interjööri- ja moetrendid kulgevad paljuski paralleelselt, sest troopikataimed on sisekujunduses juba mõnda aega populaarsed. Nii tuligi tegelikult lõpuks inspiratsioon interjöörimaailmast. Sarnased rohe-valged taimemotiivid mõjuvad mõnusalt värskelt ka rõivastel. Troopikataimede hullus on vallutanud ka minu kodu, kus hoolitsen imelise palmi ja mitmete kaktuste eest. Vahva, et see „hullusˮ on nüüd pisut ka Tallinn Dollsi kollektsiooni rännanud. Nauditav on olnud kogu protsess, põhiideeni jõudmisest kuni mudelite valmimiseni. Kerge ootusärevus on ka, sest sarnast kogemust moemaailmas mul tagataskus varasemast ajast ei ole,ˮ ütleb Ines omanimelise kollektsiooni kohta.

Rohkelt kodumaist moodi

Möödunud neljapäeva õhtul kogunes rohkearvuline moepublik showroomi Zero, kus kodumaised brändid Jukocute, Kätlin Kaljuvee, MyaMoon ning OOMYO esitlesid oma värskeid kollektsioone. 

[femme_gallery id=”25042″]

Jukocute esitles erikollektsiooni “Mutabor”, mida iseloomustavad õrnad pastelsed toonid, väiksed vormid ja idamaised ornamendid. Naiselikud kotid on inspireeritud loomadest ja lindudest.

Loodusest on inspiratsiooni ammutanud ka Kätlin Kaljuvee illustratsioonidega kaunistatud külluslikud siidisallid ning õhulised puuvillasallid, mis jutustavad lugusid lilledest, lindudest ja loomadest. Suvises värvigammas sallid on lihtsate rõivaste juurde värskendavaks ja silmapaistvaks aktsendiks.

MyaMooni värviline suvekollektsioon “Washed Ashore” on inspireeritud jaanuarikuisest reisist suvisele Tenerifele. Türkiissinine alati lainetav meri, õitsvad erksad taimed, intensiivsed loojangud ja sumedad ööd – just need emotsioonid ja värvid kajastuvad MyaMooni suvistes ehetes. Vormid on lihtsad ja igikestvad.

Koostöös Kätlin Kaljuveega on loodud rätikuhoidja (scarf adjustment) ja nimetatud tema isevoolava vormi ning Kätlini joonistuste järgi “Natural Heritage”. Puhtast hõbedast ajatu vorm sobib nii siidsalli sättimiseks kui iseseisva ehtena.

OOMYO kollektsioonist esitleti mahedamas ja erksamas värvigammas jooga- ja vabaajarõivaid, mida iseloomustas rõhutatud naiselikkus – pikad lendlevad kergest tüllist pitsiservaga seelikud said külastajate lemmikuks.

Ürituse meeleolu lõid ansambli Jagaspace rütmid ning maitsvad suupisted ja joogid.

Perekonnale mõeldes

Viimastel aastatel on erilist tähelepanu pälvinud nn family look ‒ komme, et ühe pere liikmed kannavad sarnaseid riided.

See tendents sai alguse eelmise sajandi 20ndatel aastatel suure depressiooni ajastul Ameerikas, mil valitsuse pingutused olid suunatud perekonnaelu ja -väärtuste edendamisele. Family look oli populaarne ka 60ndatel ja 70ndate lõpul. Seda kinnitavad nimetatud perioodil valminud filmid ja väljaantud moeajakirjad. Oma erilist populaarsust on family look saavutanud aga suuresti tänu popmuusika kuningannale Madonnale, kelle tütre Lourdes’i riided olid ema disainerriiete täpsed koopiad. Väikeste moeteoste loomisel pingutasid päris mitmed tuntud couturier’d.

[femme_gallery id=”24877″]

Teame, et perekond ning vanemate ja laste omavahelised suhted on ajatud väärtused, mis rikastavad meie elu. Just see ongi family look’i populaarsuse aluseks. Perekeskne stiil jäi paljude inimeste hinge ning tänu sellele hakkasid mitmed tuntud disainerid, nagu näiteks Chanel, Lanvin, Sophia Webster, pöörama tähelepanu family look’ile ning disainisid vanematele ja lastele sarnaseid riideid ja aksessuaare. Selle aasta kevadel haaras endale moeaustajate tähelepanu aga emadele pühendatud Dolce & Gabbana kollektsioon, mis pälvis moenädala kõige südamlikuma sündmuse tiitli. Emadusele au avaldav ja mitmeid ema-tütre riideesemeid sisaldav kollektsioon „Viva la Mama!ˮ on algatanud uue family look’i populaarsuse laine. Ka mitmed filmistaarid on läinud stiiliga kaasa. Populaarseimad neist on Angelina Jolie ja Victoria Beckham ‒ moenädalate sagedased külalised, kelle laste stiilid on alati olnud oma tuntud emade stiili peegelduseks.

Siinkohal olgu rõhutatud, et family look ei ole vaid järjekordne moegurude kapriis, vaid omaette filosoofia. Psühholoogid on seisukohal, et kui lapsed ja vanemad kannavad sarnaseid riideid, soodustab see pere ühtlustunde teket ja perekesksete väärtuste loomist. Family look on eriti tähtis lastele, kes soovivad olla oma ema või isa moodi. Ka vanematel on hea meel aega tagasi pöörata ja enda lapsepõlve kauneid hetki meelde tuletada. Sellisel põhimõttel lastega sarnaste riiete kandmine on omamoodi mäng, mis lubab vanematel mõneks hetkeks lasteks saada ja vastupidi.

Kahjuks on family look siiani Eesti moedisainerite huviorbiidist välja jäänud. Ette on näidata vaid üksikud, eritellimisel valmistatud riided. Ebaõiglast olukorda on aga koostöös laste brändiriiete veebipoega www.viamigliore.com hakanud lahendama andekas disainer Natali Õnnis. Tegemist on noorte emadega, kelle jaoks on kõige muu hulgas ka tähtis, et nende lapsed oleksid ilusti ja tänapäevaselt riides. Nende soov on, et laste riietus harmoneeruks ema välimusega ning jätaks ühtlase mulje.

Natali Õnnise loodud pisikollektsioon hõlmab kuute imeilusat õrna kleiti, mis stiili, kanga ja värvi poolest peegeldavad disaineri täismahulist kevad- ja suverõivaste kollektsiooni. Igat kleiti on loodud vaid üks. Laste ja täiskasvanute kleite saab selga proovida ja osta Natali Õnnise stuudiost, aadressil Raua 21.

Eriliselt šiki oleku pere välimusele annavad sarnased esemed olenemata sellest, kas need on riided või aksessuaarid. Tänu Natali Õnnisele on tütarde ja emade jaoks selliste kombinatsioonide leidmise probleem lahendatud. Natali on lubanud oma tütarde-emade pisikollektsiooni loomisest saadud inspiratsiooni kasutada ka samas stiilis poiste-isade family lookʼi kollektsiooni valmistamisel. Seniks aga nautigem kaunist suve ja oodakem sügist, sest siis peaks valmima Natali Õnnise uus family lookʼi stiilis kollektsioon!

Ainulaadne meigirakendus

L’Oréal Baltic teatas, et alates möödunud nädalast on Eestis saadaval maailma esimene augmenteeritud reaalsust kasutav meigisimulaator mobiilirakendus Makeup Genius. Rakendus lubab klientidel proovida virtuaalselt rohkem kui 100 erinevat meigilahendust ning proovida L’Oréal Paris kataloogi tooteid, kasutades oma nutitelefoni või tahvelarvutit virtuaalse peeglina. Rakendust on üle maailma alla laetud juba rohkem kui 11 miljonit korda.

9. juunil toimus Eesti Arhitektuurikeskuses Makeup Genius meigirakenduse esitlus. Õhtut viis läbi Liina Randpere. L’Oréal Eesti poolt tutvustas rakendust meigikategooria juht Veronica Puhk ja Baltikumist digikategooria juht Karlis Smiltens.

[femme_gallery id=”24898″]

L’Oréal Paris Makeup Genius on tänases ilutööstuses tõeliselt murranguline rakendus. Ilutööstuses ennenägematu innovatiivne tehnoloogia on pärit Hollywoodi filmidest, sealhulgas näiteks Oscareid võitnud filmist „Benjamin Buttoni uskumatu elu“ ning 3D videomängudest. Augmenteeritud reaalsuse tehnoloogiat on arendatud juba ligi 10 aastat.

Kuigi meigirakendusi on olemas teisigi, töötavad nad enamasti vaid staatilise foto peal. Erinevalt teistest rakendustest ei tee Makeup Genius kasutajast pilti, et seda hiljem töödelda, vaid meik lisatakse reaalajas kasutaja peegelpildile, kasutades näotuvastustehnoloogiat. Seega püsib virtuaalne meik peal ka siis, kui kasutaja oma nägu liigutab. Tehnoloogia tabab korraga 64 punkti näol ning eristab 100 erinevat näoilmet, et võimalikult täpselt meik näole kuvada. Rakendus töötab kõikide nahavärvide puhul ning enam kui 400 erinevas valgusolus.

L'Oréal+09.06+(7)
 

„Kombineerides oma teadmised klientidest ning värviteaduse näoilmete jälgimise tehnoloogiaga, oleme suutnud välja töötada parima võimaliku algoritmi, et luua eriti realistlikke värvimuutusi, kasutades vaid nutitelefoni kaamerat,“ ütles L’Oréal’i uuringu- ja innovatsiooniüksuse Connected Beauty Incubator direktor Guive Balooch.

Silmalaineri ja huulepulga testimine käeseljal on peagi minevik. Makeup Genius pakub võimalust proovida mitut tüüpi meigitooteid, ilma neid reaalselt oma nahale kandmata. See on ka palju hügieenilisem, kui testrite kasutamine poes.

L'Oréal+09.06+(15_1)
 

Rakendus lubab kasutajal ka salvestada foto või video valitud meigilahendusest ning jagada seda oma sõpradega sotsiaalmeedias.

Augmenteeritud reaalsuse rakendus Makeup Genius on tasuta alla laadimiseks iOS ja Android telefonidele.

Eestis teeb L’Oreal koostööd Tallinna ja Tartu Kaubamaja ning Stockmanni kauplustega, kuhu augmenteeritud reaalsuse tehnoloogiat kasutava rakendusega varustatud tahvelarvutid kõigile kasutamiseks välja pannakse. Rakenduse abil saab proovida, kuidas L’Oréali kosmeetikaletis olevad tooted kasutajale sobivad.

Lae alla Makeup Genius ja kirjuta meie Facebook kommentaariumisse, milline on Sinu lemmik valmis look. Kõikide vastanute vahel läheb loosi kolm 50-eurost L´Oréal Paris auhinnakotti. Kommentaare ootame kuni 22. juunini.

Loe rohkem Makeup Geniuse kohta siit.

Rubriigid Ilu

Päev väekate naistega

13. juuni on märgiline päev – tähistamist väärib viieaastane väga eriline ja põnev teekond ning seda tehakse koos väekate naistega!

NYMFi usku maailm

Kolmapäeval avanevad NYMF Moestuudio uksed kõigile neile, kes muidu pole tihanud üle stuudio lävepaku astuda.