Lennukas juuksenõel

Täpselt kolm aastat tagasi, ühel kaunil maikuu päeval, avaldasime Femmes persooniloo Lõuna-Eesti naisest Milli Maierist, keda iseloomustab tabavalt fraas: „Tuli, nägi, võitis!ˮ. Nimelt osales Milli mainekal disainikonkursil A’Design Award and Competition, kus tema loodud hõbedaselt sillerdav juukseehe sai pärjatud kolmanda kohaga. Kui toona unistas noor disainer väärisjuukseehete kollektsiooni loomisest, siis tänaseks on see (otseses mõttes) imeilus unelm täitunud.

Milli Maier, Foto.Erakogu
Foto: Erakogu

Tartu Loomemajanduskeskuses tegutsev disainer Milli Maier sai tõuke luua omanimeline bränd pärast enda esimese ehte edukat tähelendu rahvusvahelisel disainikonkursil. Sellest hetkest sai Milli jaoks ka alguse luksusjuukseehete kollektsiooni loomine, millele anti viimane lihv käesoleva aasta alguses.

„Kuna mul endal on pikad juuksed, olen mõelnud, et igapäevane juuste sättimine võiks olla midagi palju enamat, kui see on olnud seni. Mind on alati paelunud asjade sügavam tähendus, salapära, imed ja inspireeriv arhetüüpne hiilgus. Olen veetnud palju aega, uurides peaehete algset tähendust, traditsioone ja legende. Mind inspireerisid lood iidsetest aegadest, mil jumalused kandsid peas ikooni, mis sümboliseeris nende olemasolu ja aateid, mida nad oluliseks pidasid. Veel tänagi võime nende jumalate ja jumalannadega samastuda, seistes selle eest, mis on meile isiklikult oluline, ning panustades maailma oma oskuste ja võimete kaudu,ˮ räägib disainer, kes on juukseehteid luues võtnud ambitsiooniks taaselustada lugu „Inimlikust Kõrgusestˮ – inimesest, kes püüdleb iseenda parimaks versiooniks saamise suunas ning kannab alati nähtamatut krooni oma mõttelaadi sümbolina. „Ma imetlen ja suhtun alandlikkusega inimestesse, kes ükskõik milliste loominguliste vahendite abil suudavad luua või edasi anda lugu, mis hetkeks purustab kinnistunud mõttemustrid ja muudab tavapärase kogemuse eriliseks.ˮ

Ehtesse põimitud lood

Milli ehete kontseptsiooni teeb ainulaadseks asjaolu, et maailmas pole just palju väärisehete brände, mis keskenduksid vaid juustele ning pööraksid tähelepanu ka sellele, et lisaks ilule oleks juukseehte abil võimalik kiharaid mugavalt kinni panna. „Paljud edukad ja eneseteadlikud naised sätivad juukseid soengusse, et saavutada kiirelt ja mugavalt formaalne välimus või väljendada oma isiklikku stiili. Vaadates naiste igapäevast aksessuaari sellest perspektiivist, leian et unikaalne juukseehe on kahtlemata väärt investeering. Ennast kõrgelt hinnates, on sul julgust seda ka näidata,ˮ märgib Milli. Milli Maieri esimesse kollektsiooni kuuluvad 750 prooviga erinevatest kuldadest juuksenõelad, mille seas on ka neid, mida ilmestavad valged briljandid ja käsitsi nikerdatud Macassari eebenipuust detailid. Juuksenõelad on mõeldud krunni kinnitamiseks või pidulikuma soengu ehtimiseks. „Minu kollektsioon kannab nime „Destined Horizonˮ, mis tõlgituna tähendab „Saatuslik Horisontˮ. Kaardus juuksenõel on kui vaade horisondile, tükike ringist ja osa tervikust. Meil kõigil on oma silmapiir, unistused ja maailmavaade, mis on pidevas muutumises, olles ühel ajal osa tervikust. Juuksenõelad on sarvekujulised – see on vorm, mis on saavutanud erinevates kultuurides hinnatud kultuseseme staatuse. Pähe asetatuna sümboliseerib see julgust, alandlikkust, tugevust ja hiilgust,ˮ jutustab Milli. „Ehtel kujutatud sakid on disainitud jäljendamaks päikesekiiri, mis on teada-tuntud krooni sümboolikaks. Minu eesmärgiks on olnud põimida omavahel väärismaterjalid, unikaalne disain, praktilisus ning seda kõike ühendav mõttelugu.ˮ

[femme_gallery id=”36604″]

Milli jaoks on oluline, et tema loomingu kandjad tunnetaksid meistri käsitööd, kvaliteetseid materjale ning ehetes endis peituvat sügavamat väärtust ja lugu. Kõik Milli Maieri juukseehted valmistatakse kullassepa meisterliku käsitööna Eestis. Lisaks on märkimisväärne see, et erilistena saavad tunda end ka mehed. „Meeste pikad juuksed on maailma eri kultuurides sügava ajaloolise tradistiooniga ning viimastel aastatel on juuste kasvatamine muutunud meeste seas taas trendiks. Seda silmas pidades olen disaininud eebenipuu ja musta roodiumiga kaetud valgest kullast juuksenõela, mis sobib kandmiseks nii naistele kui ka meestele.ˮ

Ehe kui investeering

Uurides, keda näeb disainer enda kliendina, vastab Milli, et tema brändi kollektsioonid on suunatud eeskätt rahvusvahelisele turule. „Astudes uustulnukana disainerväärisehete maailma, kus hinnad algavad tuhandetest ja küündivad sadadesse tuhandetesse eurodesse, leian, et tugeva teotahte ja kirgliku meelega on mul ainulaadne võimalus olla teerajajaks väärisehete valdkonna unustatud ikooni taaselustamisel. Eriline väärisjuukseehe on sama pilkupüüdev ja tähenduslik kui luksuskäekell, kõrvarõngad, sõrmus või mõni muu hinnaline ehe.ˮ

„Ehted on loodud kestma põlvest põlve, toimides ka arvestatavate investeerimisobjektidena. Samuti on paljud naised harjunud juukseaksessuaare kasutama. Ehted, mida mina loon, on tuntud esemete eksklusiivne vorm, milletaolisi hetkel lihtne leida ei ole,ˮ räägib Milli, kelle luksuslike juukseehete hinnad algavad 7000 eurost ja varieeruvad vastavalt valitud vääriskividele ja eritellimusdisainile.

Milliseid ehteid kannab aga Milli ise? „Kannan eritellimustööna valmistatud valgest kullast ja briljantidega abielusõrmust. Selle ehte sentimentaalne väärtus on minu jaoks hindamatu, ning vorm kõike muud kui klassikaline. Lisaks on mul peenike kuldkaelakett, mille küljes on kaitsva silmaga ripats. Krunnis kannan enda loodud juuksenõela, mis lisab tavapärasele päevale alati maagilist võlu. Samuti on mul hea õnne sümboliks üks lasuriitkividega käevõru ja vanaemalt saadud sõrmus.ˮ

Ent kas juuste maagiasse ja väesse uskuv disainer kaaluks kunagi poisipea kandmist? „Minu juuksed on üpris pikad, ulatudes alaseljani. Olles tutvunud juuste kohta käivate uskumuste ja müütidega, mõistan, miks varasemalt juukseid nii kergekäeliselt maha ei lõigatud. Kui otsest vajadust ei ole, siis antud hetkel on poisipea küll välistatud. See aga ei tähenda, et minu juukseehteid saaksid kanda vaid väga pikkade juustega inimesed. Antud juuksenõel sobib kõigile, kelle juukseid saab krunni keerata, ja lähitulevikus võib leida ehteid ka lühematele juustele.ˮ

Ehtekunstnik Tanel Veenre Milli Maieri loomingust

Mulle on alati tohutult meeldinud loojad, kes julgevad ja oskavad mõelda väljaspool ootuspäraseid raame. Milli Maieri idee tõelisest high-end juuksenõelast võib esmapilgul tunduda pöörasena, kuid tänases maailmas on nutikas spetsialiseerumine üheks edu pandiks. Ma siiralt loodan, et see lennukas juuksenõel lendab briljantidesäras kõrgele ja kaugele.

Milli tegemistel saad silma peal hoida tema kodulehel, Instagramis ning Facebookis.

Rubriigid Ilu

Diana Kivits “Eelement M”

Diana Kivitsa eesmärk on anda vaatajale võimalus unistada, näha värvide abil rohkem ning tunda toonide kaudu salapära.

Üheks päevaks tagasi minevikku!

Kõigile neile, keda vinüülplaadid nurruma panevad ning kes vintage-glamuuri ja pin-up-tüdrukute kultuuri kõrvuni ära on armunud, on laupäeval toimuv Vintage Tallinn tõeliseks maiuspalaks!

Rahvuspärand kaasaegses võtmes

Moeshow on inspireeritud Eesti rahvuslikust pärandist alates Seto pühaserätist Mustjala seelikuni, pakkudes modernset lühikokkuvõtet Eesti vägevast etnograafiavaramust.

Laura Viia “Oma mõtete vang”

Mood-Performance-Tants moeetendusele pääsemiseks läbis „Chapter 18” moekonkursi MPT veterani staatusesse pürgiv noor moelooja Laura Viia.

Pompoosne ehtekunsti näitus

Kel asja ida poole, siis Narva Kreenholmi villas (Joala 18) on avatud Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti eriala tudengite mastaapne näituste kobar „KAФEDRAˮ. Viis eriilmelist väljapanekut viies saalis, kokku ligi 400 tööd viimasest kümnendist. Narva ise on ka päris mõnus ajaränne ja Kreenholm rabav monument, nii et võtke aega, et kohale minna ja nautida.

[femme_gallery id=”36547″]

Narvas esitletakse ja avaldatakse tunnustust ka kahele 2015. aasta Noore Ehte fondi laureaadile – Sofia Hallikule ja Darja Popolitovale –, kellel on suure näituse raames oma temaatiline ülesastumine. Teised eriväljapanekud tutvustavad põlevkivi kui ehtematerjali, hispaania kunstniku Gemma Draperi juhendatud meistriklassist kasvanud töid ning jaanuarikuus Tallinnas eksponeeritud lennundusteemalist näitust „Õhurõhkˮ.

Varasemalt on ajalisi läbilõikeid tudengite töödest eksponeeritud 1999. ja 2014. aastal, mil ehte- ja sepakunsti erialal täitus vastavalt 75. ja 90. tegevusaasta. Mõlemad näitused, „Ferromenaalne 1” ja „Ferromenaalne 2”, toimusid Tallinnas. Seekord on kavas näitusega laieneda ning tutvustada eriala ja üldisemalt Kunstiakadeemia tegevust Narvas, kust on viimastel aastatel läinud Kunstiakadeemiasse õppima mitmeid andekaid tudengeid. Näha võib teemaprojektide tulemusi ja eksperimentaalseid katsetusi, uute tehnoloogiate tundmaõppimist ja klassikaliste tõlgendusi. Muu hulgas näiteks koostöös Põlevkivi Kompetentsikeskusega toimunud põleva maavara väärtuse mõtestamine või erinevate metallide sulatamise ja valamise eksperimendid. Samuti universaalsema lahendusega seeriaesemed, mis on loodud kandmiseks ja kasutamiseks.

Näitus on avatud 29. maini 2016, E–P 12.00–19.00.

Näituse publikuprogramm: 7. mail on loeng kell 14.00 ning 14. mail loeng ja ringkäik näitusel kell 18.00.

Näituse idee ja teostus: Kadri Mälk, Sofia Hallik, Piret Hirv, Eve Margus-Villems, Nils Hint, eriala meistrid ja tudengid.

Kleidid kui mõttemaailm

Moebränd NYMF on välja tulnud uue kollektsiooniga, mis on põnev kaleidoskoop graatsilistest lillemotiividest, rütmilistest navajo-mustritest, aristokraatlikest tikandi-printidest, Marrakeshi vaibamustritest, heegelpitsi motiividest, mängulistest narmastest, nahksetest punutistest ja pärlitega pikitud detailidest.

Karin Kreek “Succulent”

Femme tutvustab andekaid ühis- ja üksikkollektsioonide loojaid, kes jutustavad isikupärase muinasloo, mille peategelasteks on 76 ebamaist modelli ja tantsijat.

Luksuse looja

Eelmisel nädalal leidis aset Femme aprillikuine salongiõhtu, mille käigus toimus inspireeriv külaskäik Eesti moemaastikul juba üle 20 aasta tegutsenud moedisainer Katrin Kuldma galerii-butiiki Amanjeda. Meeleolukalt kulgenud kevadõhtul kuulsid moehuvilised Katrini lennukast ja loomingulisest teekonnast ning said nautida privaatset moeshow’d kollektsioonidest, mille alustaladeks on kvaliteetsed kangad, peened õmblused, šikid lõiked ning lugudega mustrid.

[femme_gallery id=”36413″]

Kõrgmoodi viljeleva Katrin Kuldma nimi ja looming, mida iseloomustab tabavalt sõnapaar diskreetne luksus, on tuntud nii siin- kui ka sealpool Eestimaa piire.

Katrin astus oma esimesed sammud moemaailmas juba lapsepõlves, mil ta õmbles nukkudele riideid ning käis ema kapi kallal, et paari filigraanse käärilõikega rõivastele uus välimus anda. Edasi järgnes juba kunstikool ning õpingud ERKIs, kuid saada kunstnikuks polnud kunagi tema soov – pigem vastupidi. „Kasvasin üles Sakus, kus külaprouad tavatsesid ikka rääkida, et kunstnikud on hullud ja nende eraelu on nässus, nii et see ei tundunud mulle kuigi atraktiivne valik,” räägib Katrin. „Olen elus erinevaid radu kõndides alati moe juurde tagasi jõudnud. Kirg moedisaini vastu on tugevalt ja sügavalt minu sees. Kunstnikuks olemine on vastupidi alalhoidlikule külaklišeele põnev, seiklusterohke ja täis elu.”

Mood tõmbab magnetina

Tegelikult soovis Katrin alustada inglise keele õpinguid 7. keskkoolis, et pärast kooli laia maailma lennata, kuid katsete päeval tõusis kõrge palavik. Järgnesid kunstikooli katsed, kuhu tulevane disainer läks sugulaste utsitusel, kes teadsid, et joonistamine on tüdrukul veres. Pärast gümnaasiumi võlusid Katrinit Tartu ülikooli kõrged, sihvakad sambad, kuid taas kord olid saatusel teised plaanid ning järgnesid siiski õpingud Kunstiakadeemia moeosakonnas.

„Kõrgel tasemel moeõpinguid on mu elu ootamatult intensiivselt toetanud, õnnelik juhus ja paras annus tahet viisid mind üheksakümnendate USA ühte tugevamasse disainikooli – Rhode Isaland School of Design. Tol hetkel oli see ulmeline, piirid olid just avanenud ja rahasummad välismaal õppimiseks olid meie jaoks kosmilised. Ometi olid mul aasta pärast idee tekkimist lennupiletid olemas ning sõitsin vahetusõpilasena üle suure lombi.”

Tagasi Eestisse jõudnud, alustas Katrin oma esimese ettevõttega. „Mul oli väike moestuudio Koplis Volta tehase ruumides. Olin tol ajal väga aktiivne ja äkiline. Võtsin osa Balti rõivamessist, kus näitasin enda kollektsioone, ning tegutsesin stilistina.” Ühel hetkel tundis Katrin, et ta sooviks töötada vanalinna iidsete müüride vahel. „Kõhutunne ütles nii,” tõdeb ta. Ei möödunudki palju aega, kui ta kutsuti tööle Tallinna Moemaja ateljee osasse, mis tegeles eraklientide tellimustega. Mõne aja pärast said Katrini moestuudiost ning Tallinna Moemaja haute couture’i osast üks ettevõte. „Mul oli Eesti esimene disaineri moemaja, mis sisaldas oma nimes sõna moemaja,” meenutab ta. „Võtsin julguse kokku ja tegin selle ära, eriti, kuna Tallinna Moemaja kliendid olid ju harjunud ikkagi moemajas käima.”

Sel perioodil iseloomustasid Katrini loomingut sõnad glamuur, pits, samet, pärlid ja prestiižne Niguliste moe-show. Noore disaineri moemajas töötasid parimad spetsialistid, nende hulgas näiteks Tallinna Moemaja asutamisest, 1943. aastast alates moemaja peakonstruktor proua Milvi Lainvee.

Aastal 2002 täitsid Katrini päevi ettevalmistused Tallinnas toimuvaks Eurovisiooni lauluvõistluseks, mille tarbeks lõi disainer õhtujuhtide säravad kostüümid. „See oli nagu filmi tegemine. Kõik pidi olema väga täpne, testitud ja läbimõeldud. Kunagi meeldiks mulle teha ka mõnda päris filmi, kostüümidraamat,” sõnab moelooja.

Muutused viivad edasi

Olles töötanud viis aastat endanimelises moemajas, tundis Katrin, et ta seisab justkui paigal. „Hoolimata oma aja parimatest spetsialistidest ja imelistest õmblejannadest olid töövõtted ja -korraldus vanaaegsed. Tekkis järjest enam soov ja huvi tundma õppida ja kogeda suuremat tiimi ja moemaailma tööstuslikumat poolt.”

Nagu ikka elus, jõudis ka lendulastud mõte, et on aeg edasi liikuda, universumi kõrvu. „Kohtusin Alta Capitali omanikega, kes nii muuseas uurisid, et ega ma ei tea mõnda head investeerimisvõimalust. Peagi selgus, et nad plaanivad ära osta Soome tuntud kaubamärgi PTA ja Klementi õmblusvabriku.” Poole aasta pärast pandi leivad ühte kappi ning Katrinist sai Klementi ja PTA loovjuht. „Aeg Klementis oli minu jaoks n-ö majanduskõrghariduse saamine. See oli ka periood, mil õppisin kasutama disainitarkvarasid. Tekkis ja kasvas huvi made to measure ehk mõõdurõivaste loomise tarkvara vastu.” Aastal 2006 lahkus disainer PTA Grupist. „Otsustasin, et ei tegele enam kunagi moeäriga, kui see pole sisult moodne. Ostsin endale kõik vajalikud programmid graafikast mõõdurõivaste konstrueerimiseni.” Uuest asutatud moeettevõttest sai tehniliselt moodsaim moeettevõte tõenäoliselt kogu Põhja-Euroopas. Enamjaolt töötavad disainerid käsitöömeistritena. Tehniliste oskuste ja võimekuse puudumine ei võimalda maailmatasemel kvaliteeti. „Tehniline perfektsus annab loomingulise vabaduse, oskused ja võimalused ei piira enam ideede teostamist,” põhjendab Katrin oma valikuid. Tänaseks on Katrin ühendanud oma moemajas tehnoloogiad ja võimalused ning unikaalsed ja kordumatud käsitöövõtted. „Hetkel on mul täielik loominguline vabadus, sest tehnika on paigas ja pole vaja tegeleda korduvate rutiinsete tegevustega. Eriti oluline on, et niisugused tänapäevased võimalused andsid ainulaadse võimaluse tegeleda mind alati paelunud erakordselt nüansitundliku ja keeruka klassikalise meestemoega. Näiteks üks pintsak koosneb keskmiselt 75st detailist, aga ma ei pea neid kõiki iga kord uuesti joonistama. Üks kord ja kõik.” Uurides, kui palju on Katrini klientide seas mehi ja naisi, vastab ta, et jaotuvus on kuskil 60:40 meeste kasuks. „Need on mehed, kes oskavad hinnata peent õmblustööd, väärtuslikke materjale ning suurepärast istuvust.”

Mood jõuab maailma

Pärast PTA Gruppi alustas moelooja uuesti puhtalt lehelt. Tema brändi Amanjeda nimi tähendab ilu- ja esteetikagurmaane, kes otsivad maailmas alati parimat – autentset ja diskreetset, tõelist luksust.

„Nüüd, kui tehniline pool oli paigas, tekkis soov ja huvi liikuda ka Eestist väljapoole. Mind on alati lummanud ja võlunud maailma üks moepealinnadest ‒ Milano.” Kuidas aga sinna liikuda ja millest alustada, olid mõneks ajaks õhku visatud küsimused. Vastuste saamine algas Katrini jaoks Aurora Fashion Weekiga, mida otsustati koos Oksana Tanditiga uudistama minna. „Kohapeal tekkis mul kontakt ühe Milano PR-tüdrukuga, kellega võtsin hiljem ühendust ning andsin teada, et sooviksin mõnes Milano showroom’is esindatud olla. Ta oli lahkesti nõus oma abi pakkuma ning algasid showroom’i otsingud. Kuigi see kõik oli väga põnev, tundsin ka hirmu. Nagu ikka, astus mängu saatus. Nimelt on mul üks Itaalia sõber, kes kunagi lihtsalt Adamsoni tänava ateljee uksest sisse astus. Meie sõprus nägi välja nii, et kord poole aasta jooksul küsisime üksteiselt Skype’is, kuidas läheb, ning see oligi kõik. Aga siis äkki teatas ta mulle, et töötab ühe Itaalia kingabrändi müügidirektorina ning et ma lausa pean tulema nende jõulupeole. Kuna see oli rohkem nagu käsk kui soovitus, siis sõitsingi Milanosse, kuulsale Via Napoleonele.” Santonist sai minu lemmik kingabränd ja otsus paari kuu pärast kollektsiooniga Milanos kohal olla sai kõhedusest hoolimata vastu võetud. „Sealt hakkas kõik hargnema. Peatselt polnudki glamuurne moepealinn enam võõras ja hirmuäratav, vaid kuidagi eriliselt oma. See oli keeruline, aga põnev periood. Kaks aastat tagasi tegi meie kollektsioonile sisseostu Dolce & Gabbana uute disainerite pood, kust leidis meid juba meie tänane showroom,” räägib moelooja, kelle Muhu etnilistest koloriitidest inspireeritud tikanditega erkpunane kleit on jõudnud ka Itaalia Vogue’i lehekülgedele.

„Suvekollektsioonide ekpressiivselt maalitud Muhu lilled on sündinud koostöös meie andeka maalikunstniku Anna Litvinovaga. Anna on hea sõber ja tema töödes on see kirjeldamatu erakordsus, mis tõelises kunstis peab olema.”

Katrinil on absoluutne nõrkus kvaliteetsete, väärtuslike kangaste vastu, ilma milleta ta töötada ei saa. „Ma ei tee kvaliteedi ja materjali osas kompromisse. Mu süda kuulub luksuskangastele. Luksus on miski, mis jääb, mis ei vaja taaskasutusse suunamist. Minu looming on selga panemiseks, kuid need rõivad pole pelgalt kehakatted, mis annavad sooja. Hea disain peab ka hingele pai tegema.

katrink
Foto: Caroline Sada

Uurides, kelle looming Katrinile endale korda läheb, vastab ta, et tema absoluutne lemmikdisainer on John Galliano. Teiseks suureks lemmikuks on Giorgio Armani. Eestis on moeloojast sõber ja mõttekaaslane Ülle Pohjanheimo, Kristina Viirpalu loomingut peab Katrin unikaalseks ja erakordselt kauniks. Kolmas Katrini lemmik Eesti moemaastikul on Reval Denim Guild.

Õhtu lõpetuseks küsisime Katrinilt viimase küsimus ehk kuidas ta töömõtetest välja lülitub? „Mulle meeldib lumelauaga sõita,” kõlab üllatuslik, aga väga äge vastus.

Järgmine inspireeriv salongiõhtu toimub juba 12. mail kui rääkijaks on Kätlin Kaljuvee. Meie tegemistega kursis olemiseks ja oma mõtete jagamiseks on Sul võimalik liituda Facebookis loodud Salongiõhtud kogukonnaga.

Kübarate õpituba

Seekordses õpitoas tutvustatakse peakatteid, mida kanti 20. sajandi alguses ja kahe ilmasõja vahelisel perioodil.

Pruutide inspiratsioonipäev

Reedel, 29. aprillil kell 12‒19 oodatakse kõiki tulevasi pruute NYMF moestuudiosse, kus saab ohtra õhkõrna pitsivahu lummuses pulmapäevaks inspiratsiooni ammutada. See on harukordne võimalus leida ühest paigast tegijad, kelle süda lööb ühes rütmis, kelle looming sulandub ühte ning kes on valmis oma nõu ja jõuga aitama pulmapäeva eriliseks muuta.

Vaata allolevast galeriist muinasjutulisi pruutkleite

[femme_gallery id=”36363″]

Sel päeval on moestuudios kohal muinasjutuliste pruutkleitide disainer Triin Kärblane, eriliste juuksekaunistuste meisterdaja Katriin Korsar (By Katriin), käsitööna valmistatud pulmakingade meisterdaja Kadi Paasik (Kadi Paasik Design), heegeldatud jalakaunistuste loojad Kristina ja Svetlana (Endless Goddess Design), pulmaküünalde meisterdaja Kristina Kozlovskaja (Candelina Style) ning väekate hõbeehetega varustatud Wild Woman. Soovitusi, kogemusi ning nippe pulmapäevaks jagavad jumestaja Maret Ubaleht ja fotograaf Laura Strandberg.

Kõigil tegijatel on kaasas ka näidistooted, mida saab kohapeal katsuda, selga, jalga, kätte ja pähe proovida ning miks mitte ka endale juba soetada.

Kõik huvilised saavad soovi korral osa võtta loosimisest, mille eesmärk on näidata ühe tulevase pruudi unistust. See, kellele naeratab loosiõnn, saab ennast juba peaaegu et päris pruudina tunda ‒ talle tehakse kohapeal pruudimeik, sätitakse juuksed, pannakse selga NYMFi unikaalne pruutkleit, valitakse sinna juurde sobivad ehted ja lastakse tal kogu selle ilu keskel fotokaamera ees särada.

Lisainfot ürituse kohta leiab siit.

NYMF moestuudio asub Süda tänav 1.

Maalähedane linnaromantika

Suvekollektsioon on kerge ja õhuline, inspireeritud suvisest loodusest, värskest maaõhust ning heinamaal mänglevast tuulest, mis kõik on keeratud DIANA ARNO käekirjale omaselt linlikku võtmesse.