Sotsiaalmeedia trendid
Moekolmapäevakud on Baltika Grupi ürituste sari, mis kutsub üles kuulama ja arutlema moevaldkonnaga seotud teemadel. Sarja selle aasta teises loengus on 27. veebruaril rääkijaks Liisa Ennuste, kes räägib sotsiaalmeedia trendidest.
Liisa ettekanne katab teemad:
• Maailmavaade: mis toimub sotsiaalmeedias – mida oodata aastalt 2019?
• Generatsioon Z
• Sügavamalt sotsiaalmeedia trendidest sel aastal koos Nike case studydega:
• Video / live
• Kaduva video formaat
• Storytelling
• Kommuuni turundus
• Mõjuisiku turundus
Miks Sa peaksid Liisat kuulama?
Liisa on Nike turundusjuht Eestis, tegelikult veel ühe nädala ainult ja siis saab temast Nike Brand Communications Manager Dubais (Middle East regioon). Ta on õppinud London College of Fashionis moeajakirjandust, elanud ja töötanud Londonis turundusalal (brändis Penfield).
Vabal ajal teeb Liisa üsna palju trenni, sotsiaalmeediakoolitusi ja loeb raamatuid (kiire elutempo kõrvalt sai 2018. aastal neid kirja lausa 23 tükki). Liisa Instagrami konto leiad siit: https://www.instagram.com/liisaennuste/
Moekolmapäevakud on õpetlik üritustesari, mis kutsub kuulama ja arutlema valdkonnaga seotud teemadel. Moekolmapäevak toimub 27.veebruaril kell 16:00-17:30 Moelaval (Veerenni 24, Baltika kvartal, Tallinn).