Lõbus linnadžungel
Klikkklakk pakkus mängulisi ja uuenduslikke, kuid samas lihtsate lõigetega ajatuid riideid, mida lapsed saavad ise kaunistada ja dekoreerida.
Tallinn Fashion Weeki lastemoe päeval tuli esitlusele uhiuus Klikkklakki kollektsioon, mida iseloomustavad puhtad värvitoonid, mille koosmõjul detailidega võib tekkida midagi täiesti ootamatut. Uue kollektsiooni värvid on suuresti vastulöök kiirele ja tempokale värvigammale, mis mässib meid igapäevaselt enda sisse. Tegemist on toonidega, mis sobituvad “linnadžunglisse” väga hästi ning just selleks, et eristuda ja kulgeda omas rütmis. Rõivad on avarad, lihtsa joonega ning sobilikud kõikjale, kuhu lapse päev teda viib.
Disainer Marta Mooratsi sõnul iseloomustavad kollektsiooni sel korral tänapäeva Jaapani stiil ja värskete värvide kombinatsioon läbi lihtsate ning selgete vormide. Rõivaste ajatus seisneb mustrite puudumises – soetatud lasterõivaid saab värskendada hoopiski detailide muutmisega, mis säästab nii rahakotti kui keskkonda liigsete, emotsioonidele tuginevate kulutuste eest. Tänu universaalsetele lõigetele saab sama toodet kanda kindlasti rohkem kui üks laps.
Klikkkklakki idee sündis mitme ema koosjõul – tekkis tunne, et sellisel tootel, mida laps saab ise kaunistada, võiks olla turgu. Ideele saadi ka kinnitust internetiotsingutest, mis kinnitasid sellise toote puudumist Euroopas ja ka mujal maailmas. Mõtte teostus nõudis julget pealehakkamist, kuna õigete trukkide leidmine ja toimivate süsteemide väljatöötamine oli pikk ning kulukas protsess. Ehkki täna on leitud õige süsteem ning seeläbi on Klikkklakki toodetel hea kvaliteet, ei ole tootearendus kunagi päriselt lõppenud – ikka ja jälle tuleb uusi mõtteid, mida katsetada ning seejärel alles klientidele tutvustada.
Täna tegutsevad firmas neli aktiivset naist: Liisianne, Laura, Silvia ja Marta. Kõigil neljal on kodus sirgumas kaks last, kes inspireerivad ja annavad uusi ideid läbi oma erinevate arenguetappide.Valdavalt on Liisianne vastutav tootearenduse, kvaliteedi, turunduse ja müügi eest. Laura vastutusvaldkonda kuulub aga ettevõtte numbriline pool ehk aruandlused, ladu jne. Silvia arendab brändi identiteeti ja visuaalset pilti ning Marta paneb paberile kõik head disainiideed ja vastutab toodangu valmimise eest. Kuna tiim on väga hea sünergiaga, siis kindlasti ei ole ülesanded kivisse raiutud – kõik neli naist on teadlikud päevakorral olevatest teemadest ja toetavad seal, kus vaja.