Kirill Safonov tõi lavale ainulaadse camp’i esteetikast ja loodusest inspireeritud kollektsiooni, mida ilmestasid põnevad tikandid, aplikatsioonid, naiselikud lõiked ja suursugusus. See oli põnev sümbioos kunstist ja moest. “Masstoodangut on palju ja seega on kõige tähtsam individuaalsus,” sõnab Kirill oma kollektsiooni kirjelduseks.
[femme_gallery id=”42981″]
XX sajandi alguses tähendas sõna camp midagi ekstravaganset. Selline esinemine dändina ja peenutsemine oli üheselt mõistetav vaid väljavalitutele, kõikidele teistele tundus see aga maitsetu. Camp hõlmas kõike veidrat ja üleolevat: Versailles parkidest barokkskulptuurideni; Gaudi ehitistest kuni Peter Greenway filmideni. Camp-esteetikat on põhjalikumalt käsitlenud Ameerika kirjanik ja kriitik Susan Sontag.