Põhjala lummuses

Septembrikuus pühendub Stockmanni kaubamaja põhjamaistele maitsetele, kodusisustusele, moele ning ilutoodetele. Läbi nelja nädala on Stockmannis fookuses neli erinevat, kuid põhjamaadele vägagi iseloomulikku teemat: urbanism, kudumid ja naturaalsed materjalid, karakteristlik minimalism ning meri.

Foto: Tootja

Skandinaavialikule elustiilile pühendatud kampaania „Põhjala lummuses“ raames saab häid vihjeid, kuidas kanda välja põhjamaine linlik tänavastiil, millised on kõige uuemad kudumite trendid ning mil moel kombineerida merest inspireeritud rõivaid enda igapäevasesse riietusse. Moenõuandeid jagab ning enda põhjamaised lemmikud Stockmanni moeosakonnast valib välja ka moeajakirjanik ja blogija Aljona Eesmaa. Iluosakonnast leiab rohkelt vihjeid, kuidas hoolitseda enda naha eest peagi läheneval karmil talveperioodil. Enda meeliskosmeetikat Stockmanni põhjamaiste ilutoodete valikust tutvustab blogija Anna Elisabeth.

Sisustuses on fookuses põhjalale iseloomulik minimalism. Koduosakonna võtavad üle näiteks elustiiliblogija Rauno Pello ning Silvia Pärmann, kes selekteerivad just skandinaavialikku koju sobivad sisustusaksessuaarid. Välja valitud lemmiktoodetega on võimalik tutvuda Stockmanni koduosakonnas.

 

Toiduosakonnas koondub tähelepanu põhjamaistele traditsioonilistele toitudele – kalale mitmes võtmes ning sügisestele küpsetistele. Skandinaavialikust köögist inspireerituna toimub Stockmanni köögis mitmel laupäeval Toidulabor, kus parima kalaroa valmistamises ning maitsvama õunakoogi küpsetamises võistlevad näiteks Salt restorani peakokk Vladimir Proskurnin ning mitmed tuntud persoonid. Toidulaboris toimuvat saab jälgida otseülekandes Stockmanni Facebooki lehel, kuhu postitatakse ka külaliskokkade retseptid.

Stockmanni kaubamaja konto Instagrami´s võtavad nelja nädala vältel vaheldumisi üle erinevad trendieeskujud ja blogijad – näiteks moeblogija Britta Talving, sisustusekspert Miramii Maarja Vaher ja elustiiliblogija Pille-Riin Saaremets, kes jagavad parimaid skandinaavialikke leide Stockmannist ning vihjeid nii toidu-, sisustus-, ilu- kui moevallast. Stockmannis on avatud ka spetsiaalne terviklik Nordic Corner, kust leiab parimaid näiteid põhjamaise elustiili hetketrendidest.

Põhjamaisele eluviisile pühendatud kampaania kestab Stockmanni kaubamajas kuni 2. oktoobrini.

Lisa kommentaar
Lisa kommentaar