Ivo Nikkolo Pariisi moenädalal
Baltika Grupi moemärk Ivo Nikkolo tutvustab 2.-7. oktoobril prestiižika Pariisi moenädala raames oma 2016. aasta kevadsuvist kollektsiooni.
Kollektsioonijuht Kaie Kaas-Ojavere sõnul on Ivo Nikkolo 21 aasta jooksul Baltikumis edukalt kanda kinnitanud ning otsitakse aktiivselt võimalusi uute turgude avastamiseks mujal Euroopas.
„Pariisi moenädal on kahtlemata moemaailma sündmus number üks. Lisaks kõrgmoe show’dele on moenädala raames avatud ka arvukalt showroom‘e, kus kümned kaubamärgid tutvustavad end mõjukatele sisseostjatele kogu maalimast,“ selgitab Kaas-Ojavere. „Ehkki konkurents on tihe ja ostuotsuste tegemine võib võtta mitu hooaega, on meie jaoks väga suur samm, et AQ Market valis Ivo Nikkolo oma showroom‘i kümne brändi hulka.“
Ajatu lähenemise, stiililise terviklikkuse ja maitseka luksuslikkuse poolest tuntud Ivo Nikkolo näitab Pariisi moenädalal Jaapanist inspireeritud kevadsuvist kollektsiooni. Jaapani kultuurist, filosoofiast ja elustiilist mõjutatud kollektsioon on ühtlasi austusavaldus traditsioonide ja kõrgtehnoloogia ühtesulamisele. „Ivo Nikkolo põhjamaine minimalism ja Jaapani esteetika sobivad väga hästi kokku – mõlemad kannavad endas kargust ja ootamatuid disainielemente,“ kinnitab Kaie Kaas-Ojavere.
Kevad-suvi 2016 toob Ivo Nikkolo loomingusse rohkelt erinevaid lõikeid ja mahukaid vorme, mis jätavad kandjale palju mänguruumi ja kombineerimisvõimalusi. Kaasaegsele disainikäekirjale lisavad traditsioonide ja rituaalide hõngu kimonost inspiratsiooni saanud esemed.
Nii ärirõivaste kui linnapuhkuse garderoobi puhul võib tajuda 1970ndate sugemeid. Värvipaletis domineerivad soojad ja naturaalsed toonid, millele annab aktsenti tõusva päikese puna. Kangavalikus on põhitähelepanu suunatud mugavusele, mis käiks käsikäes elegantsusega.
Kaubamärgi disaineriteks on Eve Hanson ja Britta Laumets. Eve Hanson on kahel korral pärjatud ka Eesti olulisima moedisaini auhinnaga Kuldnõel.