Urbanistlik luksus
Rahvusvaheline moebränd Marc Cain esitles 18. aprillil Silberauto Järve salongis oma 2013. aasta sügis-talvist rõivakollektsiooni. Kaunite rõivaste kõrval pakkusid kõrgtasemel silmailu Mercedes-Benzi E-klassi uus mudeliversioon ning täiesti uus kupee CLA.
Marc Cain Collections sügis-talvise kollektsiooni loomisel pöörati seekord pilk maailmakuulsatele parkidele. Maastikele, kus kohtuvad linnaelu kiirus, ekstsentrilisus, ent ka glamuur. Just urbanistlikule naisele mõeldes on Marc Cain loonud sarja, mis oma lõigete lihtsuses rõhutab kandja loomulikku sära ning seab esikohale rõivaste multifunktsionaalsuse.
Moelaval esitletud aristokraatlikud liiva-, pähkli- ja kastanikarva toonid kombineerituna satiini luksusliku läike ja pehme karusnahaga andsid aimu Prantsuse stiilis Sanssouci pargi mõjutustest. Donnafugata külluslikud tekstuurid mõjusid kui tõeline ood naiselikkusele. Metalse läikega miniseelikutele lisasid õrna puudutuse siidpluusid ja mohäärkudumid. Lillemustrilise Urban Oasise kõrval meenutas Central Park aga tõelist talve võlumaad, tuues kollektsioonis esile valge, mündi ja hõbedakarva noodid. Huvitavate materjalikombinatsioonide ning ootamatu mustrivalikuga paistis silma kollektsiooni julgeim seeria Eccentric Vibes. Moeshowle pani langevatest roosiõitest kaunistatuna luksusliku punkti Glam sarja ajatu must.
Luksuslik mood põimus ideaalselt Mercedes-Benzi kahe glamuurse uudismudeli esitlusega. Eile esmakordselt Eestis tutvustatud kupee CLA on maailma kõige voolujoonelisem sõiduauto, kahtlemata oma sõidukiklassi kauneim esindaja. Uut neljaukselist Mercedes-Benzi iseloomustavad värske disain, pilkupüüdvalt elegantsed ja sportilikud vormid ning ülimat sõidumõnu pakkuvad võimsad mootorid. Tegu on kõigest seninähtust olemuselt erineva autoga – stiilse, luksusliku ja sportliku kaunitariga.
Uue E-klassi värske põlvkond paistab silma luksuslikkuse ja rohkete juhiabisüsteemidega, mis lubavad juhil end autoroolis tunda tõelise kuninga või kuningannana. Värske välimus tõmbab pilke, nelikvedu (lisavarustuses) hoiab kindlalt teel ja klassikalisele Mercedes-Benzile omane sõidumõnu pakub võrreldamatut naudingut.
Esitlus leidis aset Silberauto Järve salongis. Värskendavate jookidega kostitas Prike ning maitsvate suupistete eest hoolitses Angeelika Kang. Muusikalise kavaga astus üles Laura Põldvere trio, kaunis seinamaal kunstnik Anna Litvinova ja modellide andis viimase lihvi Desiree Beauty salong (Suur-Karja 2).
Rahvusvaheliselt eduka moebrändi Marc Cain asutas selle tegevdirektor Helmut Schlotterer 1973. aastal ning kaubamärk on tuntud just toodete hea istuvuse, kauni disaini ning kõrge kvaliteedi poolest. Marc Caini edu, innovatiivsust ning staatust luksusbrändina on viimastel aastatel üksnes kinnitatud ning pärjatud ka moe- ja tekstiilitööstuse kõige kõrgemate auhindadega. Tänu revolutsioonilitele investeeringutele ultramoodsasse masinaparki, on Marc Cain erinevalt teistest brändidest suuteline tootma kodus Saksamaal. Saksa päritolu, kvaliteet ja disain sobivad iseloomustama ka ürituse teist peategelast.
AS Silberauto on Mercedes-Benzi sõidukite ametlik maaletooja Eestis ja Leedus.